abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208354130
Mijn 30 km zaterdag ging best lekker. Was georganiseerd door Rotterdam marathon met AC Waterland in Landsmeer. Dus 6 rondjes in het Twiske.

Ging lekker, alleen werden de laats 3-4 km erg zwaar. Wat ik nooit goed begrijp. Ik ging met de groep van 6:30 per km mee. Die liepen dus steeds veel sneller. Volgens de pacers was dat om de drinkpauzes te compenseren.
Dit doen ze bij andere georganiseerde loopjes volgens mij nooit.
  maandag 13 maart 2023 @ 09:18:05 #126
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_208354414
Gisteren heb ik ipv de cpc 30 km gelopen met op het einde een tempoblok. Dat viel voor mn gevoel wat tegen, maar ik was ook niet bepaald uitgerust. Toen ik later de data terugkeek op strava zag ik echter dat mn hartslag niet extreem hoog was. En vandaag nergens last van. Maar wel een teken dat ik tussen de trainingen door wat meer rust moet pakken en ook iets beter moet slapen..
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_208354734
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 00:40 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Hongerklop is echt bizar ja. Je voelt je als een zwak hoopje mens maar idd als je eenmaal thuis bent is alles weer weg (2x meegemaakt waaronder nog 5 weken geleden)

Als je 30km vandaag had, volg je dan het 10weken schema van Runnersworld?
Nee ik heb het 18 weken schema van Run2Day ;)
  Forum Admin maandag 13 maart 2023 @ 09:52:27 #128
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208354757
Ik doe volgende week nog een test lange duurloop en hak dan de knoop door of het zin heeft om naar Rotterdam te gaan of misschien een marathon die iets later in het seizoen valt. Loop nu voor mijn gevoel al 2 weken achter de feiten aan en herstel niet goed genoeg.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_208354966
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 09:52 schreef Pharkus het volgende:
Ik doe volgende week nog een test lange duurloop en hak dan de knoop door of het zin heeft om naar Rotterdam te gaan of misschien een marathon die iets later in het seizoen valt. Loop nu voor mijn gevoel al 2 weken achter de feiten aan en herstel niet goed genoeg.
Heb ik vorig jaar ook gehad en heb toen vanaf 20-22 kilometer meer gewandeld dan gerend. Ja dat is mentaal killing, maar als je dan - door het publiek met name - toch over de streep komt vergeet je dat heel snel. Als het je fysiek lukt om rustig aan te lopen zou ik het gewoon proberen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208355900
Mooi loopweekend in dit topic!

Zelf zaterdag 32km gelopen met 2x 4km op 5:00 (wat ik in Rotterdam wil lopen). Met als ontbijt een banaan en een paar beschuitjes met veel hagelslag en bijna een liter sportdrank. Het ging echt heerlijk. Bij thuiskomst voelde het alsof ik gewoon een blokje om was gegaan. Wel een keer of 3-4 even wat vocht moeten lozen, dus in april wat minder drinken vlak voor de start.

Ook erg blij met mijn nieuwe shorts met heel veel bergruimte ^O^ Had er nu 3 ISO gels, 2 kleine bidons, telefoon, airpods case en sleutels in, en nog zat ruimte over.
pi_208355996
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:41 schreef Daantke het volgende:
Mooi loopweekend in dit topic!

Zelf zaterdag 32km gelopen met 2x 4km op 5:00 (wat ik in Rotterdam wil lopen). Met als ontbijt een banaan en een paar beschuitjes met veel hagelslag en bijna een liter sportdrank. Het ging echt heerlijk. Bij thuiskomst voelde het alsof ik gewoon een blokje om was gegaan. Wel een keer of 3-4 even wat vocht moeten lozen, dus in april wat minder drinken vlak voor de start.

Ook erg blij met mijn nieuwe shorts met heel veel bergruimte ^O^ Had er nu 3 ISO gels, 2 kleine bidons, telefoon, airpods case en sleutels in, en nog zat ruimte over.
Jij ook lekker bezig! _O_

Dan is de vraag, welke shorts zijn het? :Y
pi_208356011
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Jij ook lekker bezig! _O_

Dan is de vraag, welke shorts zijn het? :Y
Zie de link in mijn post! Adidas Agravic Tech Pro Trail Running Shorts. Net zo lange naam als dat je opbergruimte hebt. :P Best duur voor de hoeveelheid stof maar via een andere webshop voor 55 euro gekocht.
pi_208356018
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:50 schreef Daantke het volgende:

[..]
Zie de link in mijn post! Adidas Agravic Tech Pro Trail Running Shorts. Net zo lange naam als dat je opbergruimte hebt. :P Best duur voor de hoeveelheid stof maar via een andere webshop voor 55 euro gekocht.
Oh haha, zulke mooie linkjes gemaakt en dan kijk ik er straal overheen.
dankje!
  Forum Admin maandag 13 maart 2023 @ 11:52:18 #134
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208356032
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 10:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Heb ik vorig jaar ook gehad en heb toen vanaf 20-22 kilometer meer gewandeld dan gerend. Ja dat is mentaal killing, maar als je dan - door het publiek met name - toch over de streep komt vergeet je dat heel snel. Als het je fysiek lukt om rustig aan te lopen zou ik het gewoon proberen.
Vorig jaar heb ik de marathon met blessure gelopen. Na 29km was ik er helemaal klaar mee, wel doorgezet. Dat was ik niet nog een keer van plan. De finish was mooi inderdaad en het was het ook wel waard op andere vlakken. Maar ik had me wel voorgenomen om dat niet nog een keer te doen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_208357504
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:52 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Vorig jaar heb ik de marathon met blessure gelopen. Na 29km was ik er helemaal klaar mee, wel doorgezet. Dat was ik niet nog een keer van plan. De finish was mooi inderdaad en het was het ook wel waard op andere vlakken. Maar ik had me wel voorgenomen om dat niet nog een keer te doen.
Snap ik heel goed.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208364027
Wat een Rotterdam marathon geweld hier.
pi_208366349
Vraag.

Zondag 19 maart 2023
12:00 uur - Halve marathon
14:15 uur - 10 kilometer
15:30 uur - 5 kilometer

Zou je voor alle drie in kunnen schrijven en deelnemen?
pi_208366910
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef Nober het volgende:
Vraag.

Zondag 19 maart 2023

Dat kan meestal wel, zie het bij de CPC ook wel eens gebeuren, maar dan in omgekeerde volgorde.

En als je een echte baas bent doe je het zo:
https://www.bndestem.nl/o(...)lin-bekers~a6e41481/
pi_208367907
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef Nober het volgende:
Vraag.

Zondag 19 maart 2023

Dit kan. @wyccie doet dit ook bijna elk jaar bij de Stevensloop in Nijmegen. Dit jaar alleen niet. Dit jaar deed ze het bij de CPC.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_208370053
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2023 11:50 schreef Daantke het volgende:

[..]
Loopt dat niet irritant met een bidon vast aan je broek?

Ik houd m nu in mn hand de hele loop, ook niet ideaal moet ik toegeven.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_208370339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 11:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het zijn best strakke opbergvakken en de bidons zijn niet zo groot. Dus ik had er helemaal geen last van.

Ik wilde eigenlijk van die kleine soft flasks kopen, maar ik bedacht me dat ik nog twee kleine platte bidons had van zo'n bidon running belt en dat gaat ook perfect. Veel beter dan met die running belt zelf. Daar liep ik vroeger wel eens mee, maar drie van de vier runs bleef ie niet goed op zijn plek zitten.
pi_208370833
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 11:45 schreef Daantke het volgende:
Veel beter dan met die running belt zelf. Daar liep ik vroeger wel eens mee, maar drie van de vier runs bleef ie niet goed op zijn plek zitten.
En ik zweer dus weer bij zo'n flesjesriem. Is echt voor iedereen weer anders.
pi_208371679
Ik liep vanmorgen ook weer mijn rondje. Wat een zeikweer zeg. Op een gegeven moment had ik gewoon een vijver in mijn schoenen
pi_208372356
quote:

[..]

Ik doe mijn lange duurlopen vaak op korte parcoursen en dan pak ik elke ronde een soft flask mee.
pi_208372750
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:04 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Ik doe mijn lange duurlopen vaak op korte parcoursen en dan pak ik elke ronde een soft flask mee.
Ja ik heb dat al vaker als tip gezien maar hetzelfde stuk meerdere keren lopen lijkt me dusdanig saai dat ik na 1 rondje zal stoppen denk ik. Bij lange duurlopen probeer ik vaak de trein te pakken naar een punt en dan terug naar huis te lopen of een hele grote ronde te lopen zodat je tenminste wat ziet. Groot respect voor mensen die rustig 3x hetzelfde 10km rondje achter elkaar kunnen lopen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_208373059
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ja ik heb dat al vaker als tip gezien maar hetzelfde stuk meerdere keren lopen lijkt me dusdanig saai dat ik na 1 rondje zal stoppen denk ik. Bij lange duurlopen probeer ik vaak de trein te pakken naar een punt en dan terug naar huis te lopen of een hele grote ronde te lopen zodat je tenminste wat ziet. Groot respect voor mensen die rustig 3x hetzelfde 10km rondje achter elkaar kunnen lopen
Het is inderdaad weinig inspirerend, maar vaak doen we dat soort trainingen gezamelijk op zondag met rondes van 5km en ook in verschillende tempo's, dus dan is het wat minder geestdodend.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 18:28:22 #147
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_208374793
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 07:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wie doen er deze zondag nog meer mee aan de CPC loop in Den Haag? :)
Ik heb hem zelf ook gelopen. Was pas mijn tweede halve marathon en de vorige was met veel minder publiek en vreselijk weer, dus in vergelijking was dit echt kicken, vooral de laatste paar kilometers! De vorige keer stortte ik in na 18km, nu had ik juist een heel goede eindsprint waar ik langs iedereen rende.

Uiteindelijk met 1:41:10 ook een heel dik PR gehaald (bijna 10 minuten sneller), ietwat onverwachts omdat ik de laatste weken veel pech heb gehad met blessures en corona, en een fantastische voorbereiding voor mijn eerste hele marathon in Rotterdam :)
Met pijn en moeite derde
  dinsdag 14 maart 2023 @ 23:40:32 #148
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_208379622
quote:

[..]

Ik heb daarom nu toch maar een drinkrugzak. Was even puzzelen met de juiste ‘instellingen’, maar inmiddels zit hij prima. En nu kan ik inderdaad ook grotere rondes rennen en nieuwe stukken verkennen.
pi_208380998
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Aftershokz headsets voor bij het hardlopen?
Ik heb gister met een oude versie een proefrondje gemaakt, maar door het lopen verschoof de headset steeds een stukje waardoor het geluid leek te gonzen in mijn oren.
Herkent iemand dit, en is dit bij de nieuwe modellen ook het geval?
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_208381222
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Aftershokz headsets voor bij het hardlopen?
Ik heb gister met een oude versie een proefrondje gemaakt, maar door het lopen verschoof de headset steeds een stukje waardoor het geluid leek te gonzen in mijn oren.
Ik heb net weer met Shokz OpenRun gelopen. Ik gebruik die altijd en altijd naar volle tevredenheid. Echt an anderhalf jaar ofzo heel blij mee. Headset verschuift ook niet bij mij.
pi_208381704
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 08:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik val hier even in (ik ben geen consequente hardloper in de winter) maar gebruik de Shokz OpenRun pro en ben er heel erg tevreden over. Bij mij verschuiven ze helemaal niet, en in de winter doe ik ze ook gewoon onder mijn hoofdband (zit net iets minder lekker maar dat overleef ik wel). En ik vind het heel fijn dat ik het omgevingsgeluid gewoon hoor want ik loop veel op fietspaden en met een aantal punten om over te steken met auto's. Ik zou lig geen andere meer kopen.
  woensdag 15 maart 2023 @ 10:06:56 #152
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_208381993
Over hardloopgeweld gesproken, de Barkley is weer van start gegaan.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230314_95092087

Er zijn nog 28 lopers over. https://twitter.com/keithdunn
  Moderator woensdag 15 maart 2023 @ 11:48:44 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_208383411
quote:
Ik heb ze al heel lang en blijven altijd zitten. Ik gebruik ze voor fietsen en hardlopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_208403460
Dank voor jullie info mbt de Aftershokz! Misschien ligt het dan aan het model dat ik heb getest, ik ga eens een nieuwere versie uittesten :)
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 16 maart 2023 @ 10:41:35 #155
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208403683
Ik heb dit headsetje: de Sony MDR-AS210

Normale in-ear dopjes blijven in mijn oor niet zitten, misschien door mijn binnenste piercings. Is wel met jack, die weer met een lightning verlengkabel in mijn iPhone zit. Voor mij werkt dat.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')