Nee ik heb het 18 weken schema van Run2Dayquote:Op maandag 13 maart 2023 00:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hongerklop is echt bizar ja. Je voelt je als een zwak hoopje mens maar idd als je eenmaal thuis bent is alles weer weg (2x meegemaakt waaronder nog 5 weken geleden)
Als je 30km vandaag had, volg je dan het 10weken schema van Runnersworld?
Heb ik vorig jaar ook gehad en heb toen vanaf 20-22 kilometer meer gewandeld dan gerend. Ja dat is mentaal killing, maar als je dan - door het publiek met name - toch over de streep komt vergeet je dat heel snel. Als het je fysiek lukt om rustig aan te lopen zou ik het gewoon proberen.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:52 schreef Pharkus het volgende:
Ik doe volgende week nog een test lange duurloop en hak dan de knoop door of het zin heeft om naar Rotterdam te gaan of misschien een marathon die iets later in het seizoen valt. Loop nu voor mijn gevoel al 2 weken achter de feiten aan en herstel niet goed genoeg.
Jij ook lekker bezig!quote:Op maandag 13 maart 2023 11:41 schreef Daantke het volgende:
Mooi loopweekend in dit topic!
Zelf zaterdag 32km gelopen met 2x 4km op 5:00 (wat ik in Rotterdam wil lopen). Met als ontbijt een banaan en een paar beschuitjes met veel hagelslag en bijna een liter sportdrank. Het ging echt heerlijk. Bij thuiskomst voelde het alsof ik gewoon een blokje om was gegaan. Wel een keer of 3-4 even wat vocht moeten lozen, dus in april wat minder drinken vlak voor de start.
Ook erg blij met mijn nieuwe shorts met heel veel bergruimteHad er nu 3 ISO gels, 2 kleine bidons, telefoon, airpods case en sleutels in, en nog zat ruimte over.
Zie de link in mijn post! Adidas Agravic Tech Pro Trail Running Shorts. Net zo lange naam als dat je opbergruimte hebt.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jij ook lekker bezig!
Dan is de vraag, welke shorts zijn het?
Oh haha, zulke mooie linkjes gemaakt en dan kijk ik er straal overheen.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:50 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zie de link in mijn post! Adidas Agravic Tech Pro Trail Running Shorts. Net zo lange naam als dat je opbergruimte hebt.Best duur voor de hoeveelheid stof maar via een andere webshop voor 55 euro gekocht.
Vorig jaar heb ik de marathon met blessure gelopen. Na 29km was ik er helemaal klaar mee, wel doorgezet. Dat was ik niet nog een keer van plan. De finish was mooi inderdaad en het was het ook wel waard op andere vlakken. Maar ik had me wel voorgenomen om dat niet nog een keer te doen.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook gehad en heb toen vanaf 20-22 kilometer meer gewandeld dan gerend. Ja dat is mentaal killing, maar als je dan - door het publiek met name - toch over de streep komt vergeet je dat heel snel. Als het je fysiek lukt om rustig aan te lopen zou ik het gewoon proberen.
Snap ik heel goed.quote:Op maandag 13 maart 2023 11:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik de marathon met blessure gelopen. Na 29km was ik er helemaal klaar mee, wel doorgezet. Dat was ik niet nog een keer van plan. De finish was mooi inderdaad en het was het ook wel waard op andere vlakken. Maar ik had me wel voorgenomen om dat niet nog een keer te doen.
Dat kan meestal wel, zie het bij de CPC ook wel eens gebeuren, maar dan in omgekeerde volgorde.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef Nober het volgende:
Vraag.
Zondag 19 maart 2023
12:00 uur - Halve marathon
14:15 uur - 10 kilometer
15:30 uur - 5 kilometer
Zou je voor alle drie in kunnen schrijven en deelnemen?
Dit kan. @wyccie doet dit ook bijna elk jaar bij de Stevensloop in Nijmegen. Dit jaar alleen niet. Dit jaar deed ze het bij de CPC.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:44 schreef Nober het volgende:
Vraag.
Zondag 19 maart 2023
12:00 uur - Halve marathon
14:15 uur - 10 kilometer
15:30 uur - 5 kilometer
Zou je voor alle drie in kunnen schrijven en deelnemen?
Loopt dat niet irritant met een bidon vast aan je broek?quote:Op maandag 13 maart 2023 11:50 schreef Daantke het volgende:
[..]
Zie de link in mijn post! Adidas Agravic Tech Pro Trail Running Shorts. Net zo lange naam als dat je opbergruimte hebt.Best duur voor de hoeveelheid stof maar via een andere webshop voor 55 euro gekocht.
Het zijn best strakke opbergvakken en de bidons zijn niet zo groot. Dus ik had er helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Loopt dat niet irritant met een bidon vast aan je broek?
Ik houd m nu in mn hand de hele loop, ook niet ideaal moet ik toegeven.
En ik zweer dus weer bij zo'n flesjesriem. Is echt voor iedereen weer anders.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:45 schreef Daantke het volgende:
Veel beter dan met die running belt zelf. Daar liep ik vroeger wel eens mee, maar drie van de vier runs bleef ie niet goed op zijn plek zitten.
Ik doe mijn lange duurlopen vaak op korte parcoursen en dan pak ik elke ronde een soft flask mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja ik heb dat al vaker als tip gezien maar hetzelfde stuk meerdere keren lopen lijkt me dusdanig saai dat ik na 1 rondje zal stoppen denk ik. Bij lange duurlopen probeer ik vaak de trein te pakken naar een punt en dan terug naar huis te lopen of een hele grote ronde te lopen zodat je tenminste wat ziet. Groot respect voor mensen die rustig 3x hetzelfde 10km rondje achter elkaar kunnen lopenquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:04 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Ik doe mijn lange duurlopen vaak op korte parcoursen en dan pak ik elke ronde een soft flask mee.
Het is inderdaad weinig inspirerend, maar vaak doen we dat soort trainingen gezamelijk op zondag met rondes van 5km en ook in verschillende tempo's, dus dan is het wat minder geestdodend.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:36 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja ik heb dat al vaker als tip gezien maar hetzelfde stuk meerdere keren lopen lijkt me dusdanig saai dat ik na 1 rondje zal stoppen denk ik. Bij lange duurlopen probeer ik vaak de trein te pakken naar een punt en dan terug naar huis te lopen of een hele grote ronde te lopen zodat je tenminste wat ziet. Groot respect voor mensen die rustig 3x hetzelfde 10km rondje achter elkaar kunnen lopen
Ik heb hem zelf ook gelopen. Was pas mijn tweede halve marathon en de vorige was met veel minder publiek en vreselijk weer, dus in vergelijking was dit echt kicken, vooral de laatste paar kilometers! De vorige keer stortte ik in na 18km, nu had ik juist een heel goede eindsprint waar ik langs iedereen rende.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wie doen er deze zondag nog meer mee aan de CPC loop in Den Haag?
Ik heb daarom nu toch maar een drinkrugzak. Was even puzzelen met de juiste ‘instellingen’, maar inmiddels zit hij prima. En nu kan ik inderdaad ook grotere rondes rennen en nieuwe stukken verkennen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik heb net weer met Shokz OpenRun gelopen. Ik gebruik die altijd en altijd naar volle tevredenheid. Echt an anderhalf jaar ofzo heel blij mee. Headset verschuift ook niet bij mij.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Aftershokz headsets voor bij het hardlopen?
Ik heb gister met een oude versie een proefrondje gemaakt, maar door het lopen verschoof de headset steeds een stukje waardoor het geluid leek te gonzen in mijn oren.
Herkent iemand dit, en is dit bij de nieuwe modellen ook het geval?
Ik val hier even in (ik ben geen consequente hardloper in de winter) maar gebruik de Shokz OpenRun pro en ben er heel erg tevreden over. Bij mij verschuiven ze helemaal niet, en in de winter doe ik ze ook gewoon onder mijn hoofdband (zit net iets minder lekker maar dat overleef ik wel). En ik vind het heel fijn dat ik het omgevingsgeluid gewoon hoor want ik loop veel op fietspaden en met een aantal punten om over te steken met auto's. Ik zou lig geen andere meer kopen.quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Aftershokz headsets voor bij het hardlopen?
Ik heb gister met een oude versie een proefrondje gemaakt, maar door het lopen verschoof de headset steeds een stukje waardoor het geluid leek te gonzen in mijn oren.
Ik heb ze al heel lang en blijven altijd zitten. Ik gebruik ze voor fietsen en hardlopenquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:33 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |