Dus als ik Italiaans leer én ik leer goed zingen, dan maak ik alsnog wel kans?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:55 schreef Em31 het volgende:
Amore mio klinkt altijd zo mooi, in welk liedje dan ook
Afgelopen week nog nieuw werk van uitgekomen, komt nog een nieuw album aan en een tour. Ook zonder Andrew Fletcher (quote:
Just can't get enough...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Afgelopen week nog nieuw werk van uitgekomen, komt nog een nieuw album aan en een tour. Ook zonder Andrew Fletcher () draait de carousel volop door
Ik zou er niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus als ik Italiaans leer én ik leer goed zingen, dan maak ik alsnog wel kans?
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Goedenavond trouwens! Ik zeg alvast: het einde ga ik niet redden, morgenochtend gaat om 8 uur de wekker weer
Een hele goedenavond!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Goedenavond trouwens! Ik zeg alvast: het einde ga ik niet redden, morgenochtend gaat om 8 uur de wekker weer
Wij doen ons best om zoveel mogelijk te posten van de ellendequote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:01 schreef Sableheart het volgende:
Hier pak ik op goede gelegenheden wat van mee, om later op de avond volledig aan te sluiten. Jullie houden me ondertussen wel op de hoogte van wat er gebeurd, hoop ik?
Gewoon de wekker uit zetten.quote:
Ik dacht even dat ik in het begin alleen zou zijn. Gezellig dat jullie er zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:03 schreef Strani het volgende:
Ik sluit ook alle andere landen-topics even want zelfs dat wordt me te chaotisch. Volledige focus on San Remo nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |