Als je logica probeert te vinden in San Remo wordt het nog een zware avond voor je.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Nog steeds vraag me af waarom San Remo de Te Deum intro gebruikt als het officieel geen voorronde is.
Je hebt de vorige keer al het antwoord gekregen, het is een EBU-evenement. Je hoort het zelfs ook weleens bij sport.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Nog steeds vraag me af waarom San Remo de Te Deum intro gebruikt als het officieel geen voorronde is.
Dan zijn we zo een uur verder met alle 15 couplettenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:44 schreef NailQueen het volgende:
In Nederland met het Wilhelmus beginnen zou dus echt niet werken
Touchequote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je logica probeert te vinden in San Remo wordt het nog een zware avond voor je.
Ah zo. Bij elke sport hoor je het intro dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt de vorige keer al het antwoord gekregen, het is een EBU-evenement. Je hoort het zelfs ook weleens bij sport.
Die jonge generatie luistert ook niet hèquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hebt de vorige keer al het antwoord gekregen, het is een EBU-evenement. Je hoort het zelfs ook weleens bij sport.
Ja bij een EK of iets, volgens mij ook bij dat schansspringen bijvoorbeeld met nieuwjaar. Denk dat het te maken heeft met hoe het uitgezonden wordt/of iedereen toegang heeft etc.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah zo. Bij elke sport hoor je het intro dan?
Het is toch ongelofelijk Strani!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Die jonge generatie luistert ook niet hè
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |