Eerste keepertje is blessaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:20 schreef Haringkop het volgende:
Wat is er hand bij Den Bosch, is die keeper vreemd gegaan met de vrouwen van de halve selectie? Ligt de trainer niet lekker in de groep? Zijn er belchinezen op de tribune?
Ja, dat wist ik. Maar hebben ze bij de plaatselijk Jumbo gewoon iemand handschoenen gegeven? Overigens is de restverdediging ook niet helemaal in ordequote:
Ik zou mijn geld terugvragen.quote:Op zondag 12 februari organiseert FC Den Bosch een keepersdag voor alle jeugdkeepers uit de regio.
De keepersdag vindt plaats in stadion De Vliert en de trainingen worden verzorgd door de keeperstrainers van FC Den Bosch. Alle keepers tussen de 6 en 16 jaar uit de regio Den Bosch kunnen zich aanmelden.
Droom jij ervan om als keeper onder de lat te staan bij een profclub? Wil jij als een echte profkeeper trainen en je talenten laten zien aan 1 van de aanwezige FC Den Bosch scouts? Schrijf je dan in voor de FC Den Bosch keepersdag!
De dag duurt van 10.00 tot 13.15 uur en de kosten bedragen ¤30,-
Tim de Cler had het tenminste nooit zó ver laten komen.quote:
Scheidsrechter wou de aanval ff af laten maken, en daar was nummer 13.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:48 schreef Haringkop het volgende:
Geen blessuretijd is wel gek ja. Scheidsrechter zal wel omgekocht zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |