Vooral na de DJ boothquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
en Ima kan ook met Jeff
ook zo bijzonder
Nee is leukquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
wil iemand de mic van Kim afpakken
Doe jij ffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Ergens kan ik dat ook wel een beetje begrijpen. Janet is echt niet altijd aardig en kan heel erg een sneer geven en vaak onterecht dan ook nog.quote:
dat zei ik tochquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom is er een feest of wat er op moet lijken
Is al achterin haar strot geduwd, kon het niet latenquote:
Zelfs dan maakt ze nog lawaai gok ikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is al achterin haar strot geduwd, kon het niet laten
Het klinkt walgelijk, maar moet bekennen dat ik hier om haar zit te lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Heeft idd niet geholpenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs dan maakt ze nog lawaai gok ik
Maar nog nooit iemand uit BB DGK of Utopia.. niet uit dat soort programma’s.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn het bijna allemaal semi bekende nederlanders
Tis echt een bootwerkerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Zit Martin ondertussen al aan de drank?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:20 schreef D. het volgende:
Zou er weer geel vallen vanavond?
Is toch min of meer traditie
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:20 schreef D. het volgende:
Zou er weer geel vallen vanavond?
Is toch min of meer traditie
nee al die youtubersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar nog nooit iemand uit BB DGK of Utopia.. niet uit dat soort programma’s.
ik stoor mij meer aan haar luidruchtige tokkie gedrag. dan aan zijn wat aparte dance movesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tis echt een bootwerkerzo als Bern vrouwelijk is is zij mannelijk
Ja dat is idd ook heel erg om te zien.. heb ik ook helemaal niets mee. Maar die YouTubes hebben wel een grote invloed op al die jongeren die ER volgen. Wat ik wil zeggen is hoe ze erbij komen dat die programmamakers zitten te wachten op deze zogenaamde bekende Nederlanders.. na het programma hoor of zie je daar niets meer van.quote:
Dat magquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik stoor mij meer aan haar luidruchtige tokkie gedrag. dan aan zijn wat aparte dance moves
het is net als die youtubersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is idd ook heel erg om te zien.. heb ik ook helemaal niets mee. Maar die YouTubes hebben wel een grote invloed op al die jongeren die ER volgen. Wat ik wil zeggen is hoe ze erbij komen dat die programmamakers zitten te wachten op deze zogenaamde bekende Nederlanders.. na het programma hoor of zie je daar niets meer van.
Ziet er niet uit, sterker, zonder is mooierquote:
Dat denk ik juist wel hoor.. kijk maar eens naar hoeveel volgers ze hebben. Dan zijn de kijkerscijfers van EJVJL helemaal niets.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is net als die youtubers
die zijn ook niet allemaal heel erg bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |