De hele woke hype gaat de goeie kant op straks is het gewoon stukje geschiedenis zoals BLM waar nu ook al gewoon in het niet valt met paar jaar geleden.quote:Op zondag 19 februari 2023 05:06 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Komt vast door dat WOKE! onderwijs en die losbandige drag shows!
En vergeet Biden niet!
De soja-eters zijn weer makkelijk te herkennen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo mooi he, hoe stereotype zich toch bevestigt over Biden stemmers.
Dit zijn reddit mods, wikipedia editors en factcheckers van 2023
Ach, wat een paradijsvogeltjes zijn progressieven toch ook vaak. Hier staan er zonder twijfel een paar bij die gaan schuimbekken en krijsen zodra iemand een fout maakt met de gewenste voornaamwoorden. Ze zullen allemaal ook wel hele boeiende studies doen waar de Amerikaanse samenleving veel aan gaat hebben. Kleine gok:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo mooi he, hoe stereotype zich toch bevestigt over Biden stemmers.
Dit zijn reddit mods, wikipedia editors en factcheckers van 2023
quote:Op woensdag 1 maart 2023 10:38 schreef HowardRoark het volgende:
Och jee, dit zal het niet goed doen in Democratische kringen. Een Zwarte n Lesbische vrouw (hoofdletters hier zijn bewust) die wordt genegeerd door de kiezers. Het benadrukt wat een werk de anti-zwarte, homofobe en racistische maatschappij in de VS nog heeft te verzetten.
[ twitter ]
Die blik..quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Ali_boo het volgende:
Wat kijkt ze toch lief uit haar ogen![]()
[ twitter ]
Aangezien '' gender equality'' een van de doelen is van agenda 2030 ging ik kijken of er andere landen zijn die hetzelfde post hebben
Wat ik tot nu toe heb gevonden is dat landen als Cananda , VS, Tawain en Zweden als een gender equality minister hebben
En wij in Nederland lopen zoals altijd achter op de rest van de wereld
'Gender equality' is zo'n bijzondere term. Het creert als eerste het beeld dat er eigenlijk nog altijd geen gelijkheid is in de Westerse wereld. Dat is een leugen is, want dat is er wel. En ten tweede werkt het eigenlijk als een eufemisme voor het forceren van gelijke uitkomsten langs de lijnen van geslacht. Wat de progressieve medemens graag wil is min of meer overal kunstmatig gecreerde uitkomsten, geheel negerende dat mannen en vrouwen essentieel anders zijn en je daardoor natuurlijkerwijs altijd ongelijke uitkomsten zult gaan krijgen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 14:23 schreef Ali_boo het volgende:
Wat kijkt ze toch lief uit haar ogen![]()
[ twitter ]
Aangezien '' gender equality'' een van de doelen is van agenda 2030 ging ik kijken of er andere landen zijn die hetzelfde post hebben
Wat ik tot nu toe heb gevonden is dat landen als Cananda , VS, Tawain en Zweden als een gender equality minister hebben
En wij in Nederland lopen zoals altijd achter op de rest van de wereld
Er schuilt iets veel duisterder achter de hele agendaquote:Op woensdag 1 maart 2023 15:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Gender equality' is zo'n bijzondere term. Het creert als eerste het beeld dat er eigenlijk nog altijd geen gelijkheid is in de Westerse wereld. Dat is een leugen is, want dat is er wel. En ten tweede werkt het eigenlijk als een eufemisme voor het forceren van gelijke uitkomsten langs de lijnen van geslacht. Wat de progressieve medemens graag wil is min of meer overal kunstmatig gecreerde uitkomsten, geheel negerende dat mannen en vrouwen essentieel anders zijn en je daardoor natuurlijkerwijs altijd ongelijke uitkomsten zult gaan krijgen.
Het vieren van seksuele orintatie is een vreemd idee. Wat valt er precies aan te vieren?quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er schuilt iets veel duisterder achter de hele agenda
En het heeft werkelijk niets te maken met rechten, gelijkheid, inclusiviteit
Elke vorm van seksualiteit dient gevierd te worden
Als normaal, wenselijk met uitzondering op 1( hetro's) die niet genoeg gedemoniseerd kan worden
De nucleaire familie moet kapot
[ afbeelding ]
Vooral in deze vorm^^
Om ruimte te kunnen maken voor al die denkbeeldige genders waarmee we vandaag de dag mee doodgegooid worden
Maar het gaat echt veel dieper dan dit
Dit is slechts het puntje van het ijsberg
Natuurlijk, dat is immers een perfecte manier om kinderen te indoctrineren die thuis misschien gedachtegoed meekrijgen waar sommige beleidsmakers het niet mee eens zijn. De Staat moet kinderen opvoeden, niet de ouders. We hebben dat soort retoriek hier op FOK! ook wel geregeld gezien, progressief georinteerde users die dan vinden dat seksuele voorlichting niet de taak van de ouders is, maar van scholen en andere overheidsinstanties is.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:10 schreef Ali_boo het volgende:
Het normaliseren van de laatste twee taboes is daar onderdeel van
En het opvoeden van kinderen is niet meer de taak van ouders, maar van de hele gemeenschap ( scholen , kindercresh, overheid)
Wanneer je als ouder niet eens bent met de ideologie worden de kinderen van je ontnomen door de staat
Want de kinderen hebben rechten om zichzelf uit te drukken
En daar mag je niet tussenkomen
Ik vernam van een vriendin die mij vertelde over een vriendin van haar die een dochter in de puberteit heeft, 14 of 15 jaar, van een echt meisje naar een jongen in korte tijd. Haar moeder heeft het daar moeilijk mee vooral toen ze erachter kwam dat de school haar dochter inmiddels met een jongensnaam aanspreekt (Leon), ouders wisten daar niets van en zijn ook niet op de hoogte gebracht door de school. Dochter heeft het ook al over haar borsten laten amputeren.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:10 schreef Ali_boo het volgende:
Het normaliseren van de laatste twee taboes is daar onderdeel van
En het opvoeden van kinderen is niet meer de taak van ouders, maar van de hele gemeenschap ( scholen , kindercresh, overheid)
Wanneer je als ouder niet eens bent met de ideologie worden de kinderen van je ontnomen door de staat
Want de kinderen hebben rechten om zichzelf uit te drukken
En daar mag je niet tussenkomen
Het is een sentiment die echt breed wordt gedragen door allerlei dubieuze maar invloedrijke figurenquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het vieren van seksuele orintatie is een vreemd idee. Wat valt er precies aan te vieren?
En het is inderdaad zo dat binnen bepaalde kringen de nucleaire familie als een obstakel wordt gezien. Immers, zo stelt men, dat is slechts een koloniaal, patriarchaal en onderdrukkend bedenksel van de blanke Westerse cultuur.
Heeft de Black Lives Matter organisatie het ook niet telkens over 'disrupting the nuclear family'? En op die inmiddels befaamde 'Whiteness/White Culture' poster van The Smithsonian, was er dacht ik ook een verwijzing naar de nucleaire familie.
De backlash die zal komen zal echt enorm zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 18:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is immers een perfecte manier om kinderen te indoctrineren die thuis misschien gedachtegoed meekrijgen waar sommige beleidsmakers het niet mee eens zijn. De Staat moet kinderen opvoeden, niet de ouders. We hebben dat soort retoriek hier op FOK! ook wel geregeld gezien, progressief georinteerde users die dan vinden dat seksuele voorlichting niet de taak van de ouders is, maar van scholen en andere overheidsinstanties is.
Dit is een meisje in de puberteit, misschien heeft ze op school aangegeven dit te willen en misschien aangegeven niks tegen haar moeder te zeggen. In de puberteit ontwikkel je wel je seksualiteit, dus als zij (nu hij) zich echt zo voelt is er toch niet heel veel mis mee in mijn ogen?quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vernam van een vriendin die mij vertelde over een vriendin van haar die een dochter in de puberteit heeft, 14 of 15 jaar, van een echt meisje naar een jongen in korte tijd. Haar moeder heeft het daar moeilijk mee vooral toen ze erachter kwam dat de school haar dochter inmiddels met een jongensnaam aanspreekt (Leon), ouders wisten daar niets van en zijn ook niet op de hoogte gebracht door de school. Dochter heeft het ook al over haar borsten laten amputeren.
Voor een tattoo zetten moet je 18 zijn maar zulke zaken mag allemaal op jonge leeftijd. Ik vind het gestoord.quote:Op woensdag 1 maart 2023 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is een meisje in de puberteit, misschien heeft ze op school aangegeven dit te willen en misschien aangegeven niks tegen haar moeder te zeggen. In de puberteit ontwikkel je wel je seksualiteit, dus als zij (nu hij) zich echt zo voelt is er toch niet heel veel mis mee in mijn ogen?
Ik heb vooral moeite met het op jonge leeftijd van kinderen ermee in aanraking brengen, ik zie soms foto's waar hele jonge kinderen bij een parade staan en dingen zien waar kinderen niet mee bezig horen te zijn (snap die ouders ook niet ze daar mee heen te brengen btw).
Maar een kind in de puberteit die voelt dat hij of zei anders is dan hoe geboren? Daar vind ik dan wel van dat je daar open voor moet staan, dat is juist het moment in de ontwikkeling en hoe de hormonen per individu werken (denk ik persoonlijk)
Het aanmoedigen ben ik echt op tegen, maar ervoor openstaan en kinderen vanaf hun puberteit zichzelf laten ontdekken ben ik dan wel voorstander van (op redelijke wijze) Amputatie van borsten tijdens pubertijd is natuurlijk een "no go" pubers bedenken zich keer op keer.
Hoe kom je erbij dat dat mag?quote:Op donderdag 2 maart 2023 02:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Voor een tattoo zetten moet je 18 zijn maar zulke zaken mag allemaal op jonge leeftijd. Ik vind het gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |