Oh gossieeeee zit je in een dip?quote:Op maandag 20 februari 2023 01:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik met x rustig aan doe omdat ik dan niet meer kan autorijden (of nee ik kom met de tjoektjoek lol) en mijn leven in de kickdownperiode echt twee of drie dagen een living hell is
Dus jullie zullen dan niet mijn lieve en aardige kant meemaken, jammer voor jullie
En voor degenen die zeggen: ja maar je was toch aardig? Met x ben ik veel aardiger. Veel leuker. Veel persoonlijker Doe ik allemaal voor jullie
@:deepcage weet jij hoe bowlen op drugs gaat?
O help, daar is Darth speedfightquote:Op maandag 20 februari 2023 13:15 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oh gossieeeee zit je in een dip?
Toppertje!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:34 schreef KapiteinIglo het volgende:
Voorlopig staat de telling op lasergamen!
Ik zal van de week even een datumprikker aanmaken voor lasergamen.
We hadden wel bedacht dat vooraf betalen in dit geval handiger is.
1. Omdat @:superkimmi en ik anders alles voor moeten schieten.
2. Om last-minute afmeldingen te voorkomen die wel betaald moeten worden.
3. Duidelijkheid over hoeveel het kost vooraf!
Klinkt als een strak plan, en je wil ook niet lomp gaan doen met achter mensen aangaan voor geld.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:34 schreef KapiteinIglo het volgende:
Net zo goed als alles gaat als je ram-bezopen bent: Niet goed.quote:Op maandag 20 februari 2023 01:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
@:deepcage weet jij hoe bowlen op drugs gaat?
Tuuk wel. Gewoon meedoen in team kneusjesquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:33 schreef Takaiki het volgende:
Lasergamen
Dat trekt deze oude doos niet
Ik ben ook een niet te missen targetquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuuk wel. Gewoon meedoen in team kneusjes
Gotta catch ‘em allquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klinkt leuker lasergamen.
Vandaag nog een Pokémon mogen vangen met de twee toppers van de organisatie
Je kan gezellig mee gaan borrelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:33 schreef Takaiki het volgende:
Lasergamen
Dat trekt deze oude doos niet
Ik doe ook wel mee in team kneusjes. En dan in 1 minuut jullie allemaal raken. Om uit team kneusjes gezet te worden #bowlingstriketraumaquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuuk wel. Gewoon meedoen in team kneusjes
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mee in team kneusjes. En dan in 1 minuut jullie allemaal raken. Om uit team kneusjes gezet te worden #bowlingstriketrauma
strevertjes zijn ook niet welkom in teamkneusjes!quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mee in team kneusjes. En dan in 1 minuut jullie allemaal raken. Om uit team kneusjes gezet te worden #bowlingstriketrauma
Je was ook geen kneusje.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
En op de tasjes passenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:31 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Je kan gezellig mee gaan borrelen
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:34 schreef KapiteinIglo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |