abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208013949
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
We hadden toch al wat in de pen? O-)
Ja dat klopt, maar dat wordt dan wel heel veel bakken als we het op fok gooien :D
  woensdag 15 februari 2023 @ 23:07:45 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208013957
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 23:07 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Ja dat klopt, maar dat wordt dan wel heel veel bakken als we het op fok gooien :D
No worries, dan al iig -1 ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208014022
Willen we bijv lasergamen? Ergens in mei/juni ofzo? Zonder drugs :')

Oprechte vraag. Want dan meeten we gewoon doorrr *O*

Edit: andere suggesties mogen ook
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 15 februari 2023 @ 23:24:59 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208014105
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 23:13 schreef superkimmi het volgende:

Prima, mits ik ook dan in #team kneusjes mag :D
En waarom niet meteen in maart? Dan heb ik vooralsnog in 2023 gewoon iedere maand een meet? Keep the streak going :P _O-

Verder gaan wij begin juni naar Berlijn, dus dan liever geen meet plannen pretty please.
pi_208014904
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zonder spacecake of joints graag (ja, ik zag en rook het wel @:Deepcage :P ) :6

Overigens niet uit moralistische redenen. Ik word er gewoon echt fysiek onpasselijk van. Wat overigens uiteraard ook tot de conclusie kan leiden dat ik vooral zelf niet naar die specifieke meet moet gaan :P ;)
Als je er last van had, dan had je even wat moeten zeggen, dan was ik ofwel wat verder weg gaan staan, of ik had em uitgemaakt. Maar nee hoor, weer achteraf lopen zagen ;)
pi_208015217
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 23:13 schreef superkimmi het volgende:

Lasergamen lijkt mij erg leuk!
Vanaf april heb ik weer ruimte in de agenda. Weer een datumprikkertje aanmaken? En weer alleen mensen van de kerstpakkettenactie?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_208015572
Ik sluit me aan bij het bovenstaande om dezelfde setup te doen als de bowling meet!
Wel hoop ik dan op Mei, Juni staat een vakantie gepland
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 februari 2023 @ 08:46:45 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_208015628
Glow in the dark minigolf een optie? En eind juni kan ik niet want vakantie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 16 februari 2023 @ 11:59:20 #184
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_208017802
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 03:04 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Als je er last van had, dan had je even wat moeten zeggen, dan was ik ofwel wat verder weg gaan staan, of ik had em uitgemaakt. Maar nee hoor, weer achteraf lopen zagen ;)
Ik zou het fijn vinden als je nu stopt met het beschuldigen en wijzen naar mensen.
Je voelt je aangevallen terwijl niemand je aanvalt.

Whiskers vraagt of er een meet kan komen zonder drugs, lijkt me een faire vraag.

Hou op met je gedoe, ik ben je beu.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_208018125
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 11:59 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik zou het fijn vinden als je nu stopt met het beschuldigen en wijzen naar mensen.
Je voelt je aangevallen terwijl niemand je aanvalt.

Whiskers vraagt of er een meet kan komen zonder drugs, lijkt me een faire vraag.

Hou op met je gedoe, ik ben je beu.
Je vat het echt he-le-maal verkeerd op. Zo was het helemaal niet bedoeld. Niet zo negatief mevrouwtje. Dat was helemaal niet mijn opzet. Ik bedoelde het oprecht. Ik ben een hele sociale (wiet)roker. Als iemand me zegt dat ie er last van heeft, dan maak ik em ofwel uit, of ik loop een metertje of 10-20 verder. Dat was geen enkel probleem geweest. Als ze me dat nou gelijk gezegd had, dan had ik daar no-problemo rekening mee gehouden.

Ik rook wiet omdat IK het lekker vind. Maar ik kan niet aan mensen zien of ruiken dat ze er merkbaar onpasselijk van worden. Het kernwoord hier is communicatie. Daarom dat ik die knip-oog smiley ook gebruikte, dat was meer een hint van, zeg het dan gelijk ff. Nu hoor ik achteraf dat ze er last van had en dan kan ik er ook gewoon niks meer aan veranderen.

Dus een volgende meet, zonder wiet, is voor mij geen enkel probleem. Dan rook ik alleen tabak. Ook goed. Vind ik wel minder lekker, maar als dat een vereiste is, dan doen we dat gewoon.

[ Bericht 10% gewijzigd door Deepcage op 16-02-2023 12:36:46 ]
  donderdag 16 februari 2023 @ 13:15:13 #186
450148 KapiteinIglo
pi_208018790
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Je vat het echt he-le-maal verkeerd op. Zo was het helemaal niet bedoeld. Niet zo negatief mevrouwtje. Dat was helemaal niet mijn opzet. Ik bedoelde het oprecht. Ik ben een hele sociale (wiet)roker. Als iemand me zegt dat ie er last van heeft, dan maak ik em ofwel uit, of ik loop een metertje of 10-20 verder. Dat was geen enkel probleem geweest. Als ze me dat nou gelijk gezegd had, dan had ik daar no-problemo rekening mee gehouden.

Ik rook wiet omdat IK het lekker vind. Maar ik kan niet aan mensen zien of ruiken dat ze er merkbaar onpasselijk van worden. Het kernwoord hier is communicatie. Daarom dat ik die knip-oog smiley ook gebruikte, dat was meer een hint van, zeg het dan gelijk ff. Nu hoor ik achteraf dat ze er last van had en dan kan ik er ook gewoon niks meer aan veranderen.

Dus een volgende meet, zonder wiet, is voor mij geen enkel probleem. Dan rook ik alleen tabak. Ook goed. Vind ik wel minder lekker, maar als dat een vereiste is, dan doen we dat gewoon.
Prima meneertje :D
  donderdag 16 februari 2023 @ 15:39:06 #187
450148 KapiteinIglo
pi_208020570
POLL
pi_208021271
Lasergamen... dat is lang geleden... de laatste keer dat ik dat deed was ik 15 jaar oud :D Veel kan ik me er niet meer van herinneren, behalve dat ik mezelf KO heb gerend, omdat ik vergat te bukken voor een lage doorgang en keihard met me bolle harses tegen de bovenkant van de opening knalde en mijn lichtjes uit gingen.

Je had er ook paintballen mischien nog bij kunnen zetten, rodelen, of zelfs (indoor) karten.
pi_208021328
Fijn om te lezen dat het een geslaagde meet was.

Ik ben afgelopen week donderdag overgeplaatst naar een andere afdeling dus erg druk en hectisch en weinig op de kamer geweest. (met zin om nog achter de laptop te kruipen)
Zaterdag even naar huis en op bezoek bij mijn zus. (en naar de kapper, damn long over due.
Dan neem ik ook mijn speakersetje mee want laptop geluid zuigt :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
  donderdag 16 februari 2023 @ 17:07:00 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208021377
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 12:29 schreef Deepcage het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel gedaan als ik er echt last van had gehad. Of ik was zelf ergens anders gaan staan. Ik zette er niet voor niet :P achter! :D
En ik begreep je hint met de :) ook prima.

Maar fijn om te weten dat je een sociale wietroker bent ^O^

Enige wat ik wel serieus meende is dat ik wel hecht aan een drugsloze meet. En dat ik kennelijk geen probleem. Top! *O*

Hopelijk is het dan nu allemaal helemaal uitgepraat.
  donderdag 16 februari 2023 @ 17:08:36 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208021393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 15:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
[poll=5161]
Ik heb "Anders" gestemd. Dit omdat het me niet zoveel uitmaakt bij deze opties. En het mij toch meer om de gezelligheid draait.
  donderdag 16 februari 2023 @ 18:37:14 #192
450148 KapiteinIglo
pi_208022649
@vogeltjesdans komt ook wel toch? Ook zonder x of weeeed
pi_208028868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 18:37 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:vogeltjesdans komt ook wel toch? Ook zonder x of weeeed
Volgens mij rookte hij niet eens.
pi_208029121
Dat doelde op een ander type meet
pi_208029802
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:35 schreef Sharuun01 het volgende:
Dat doelde op een ander type meet
})
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_208029812
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 09:40 schreef Speedfight het volgende:

[..]
})
daar heeft nog iemand zin in die meet >:)
pi_208033303
quote:
Voor jou altijd! *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_208033328
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 07:40 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Volgens mij rookte hij niet eens.
En ik weet niet eens waar ik x moet halen, ik heb het net twee keer gebruikt lol, dus ik zal braaf zijn. Ik ben al leuk genoeg van mezelf *O*

Een x / cake meet kunnen we dan buiten fok om met een select gezelschap houden :P
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_208068308
Fijn dat het leuk was!

Volgende keer hoop ik ook aanwezig te zijn :D
pi_208070453
quote:
Ik heb besloten dat ik met x rustig aan doe omdat ik dan niet meer kan autorijden (of nee ik kom met de tjoektjoek lol) en mijn leven in de kickdownperiode echt twee of drie dagen een living hell is -O-
Dus jullie zullen dan niet mijn lieve en aardige kant meemaken, jammer voor jullie :)

En voor degenen die zeggen: ja maar je was toch aardig? Met x ben ik veel aardiger. Veel leuker. Veel persoonlijker :) Doe ik allemaal voor jullie :')

@Deepcage weet jij hoe bowlen op drugs gaat? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')