abonnement Unibet Coolblue
pi_208002695
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 09:03 schreef Deepcage het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen spierpijn gehad hebben op plekken waar ze niet eens van wisten dat ze spieren hadden.

Ik heb het hele stuk naar huis met kramp in mijn linker-kuit moeten rijden, dat was geen pretje. Elk tankstation van de snelweg af om dat eruit proberen te strekken... En maar niet lukken...
Hahaha ik in mijn rechter onderarm :P
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 15 februari 2023 @ 09:53:05 #152
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_208002970
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 08:09 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Ben bang dat we een nieuw bowlingcentrum moeten zoeken :@
Hebben jullie je zo misdragen??? :7
pi_208003375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:53 schreef qltel het volgende:

[..]
Hebben jullie je zo misdragen??? :7
Dat was een grapje. Sharuun liep elke keer na zijn worp zo van de baan af alsof ie in een film net een grote bom liet ontploffen, Beetje in deze richting denken


Maar dan met een kale kop en een rode baard.
  woensdag 15 februari 2023 @ 11:17:10 #154
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208003861
Dat inderdaad! Gooien, omdraaien en weglopen zonder te kijken wat het resultaat was _O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_208003958
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:17 schreef Starflyer het volgende:
Dat inderdaad! Gooien, omdraaien en weglopen zonder te kijken wat het resultaat was _O-
En dan die mooie strikes af en toe missen. En zich dan verbaasd omdraaien.
pi_208004083
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 09:25 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Niet alleen met @:Nostra :)
en ik Nostra maar de hele tijd alle blaam geven.
hier gewoon nog zo een!

Dit is ook waarom ik zo snel mogelijk weer terug bij die ballen wou zijn om de volgende te kunnen pakken, geen tijd om te kijken hoeveel ik er om gooi :D
pi_208004194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:31 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
en ik Nostra maar de hele tijd alle blaam geven.
hier gewoon nog zo een!

Dit is ook waarom ik zo snel mogelijk weer terug bij die ballen wou zijn om de volgende te kunnen pakken, geen tijd om te kijken hoeveel ik er om gooi :D
Bij bowlen hoor je eigenlijk een beetje je tijd te nemen, dat gehaast is nergens goed voor. Daarom dat ik over het algemeen maar met 1 van mijn 2 ballen gooide. Gewoon rustig wachten tot ie terugkomt en dan nog eens gooien. Die 20 seconden rust tussen de worpen in, dat is goed voor de concentratie.

Hoewel ik moet zeggen dat de enige die ik zich zag concentreren @Starflyer was. Die ging echt even rustig op de approach staan, bal voor zich, en dan pas gooien.

@vogeltjesdans en @Speedfight daarentegen, dat leek erop alsof ze de trein moesten halen. Bal pakken, direct naar de lijn lopen en HATSEE! Weg ermee (en de goot in vaak genoeg). Of zoals vogeltjesdans op een gegeven moment deed, de bal alvast op schoot nemen zodat ie geen seconde hoefde te wachten als het zijn beurt was.

Haastige spoed is zelden goed. Nu ging het deze dag prima, maar ik heb ook al anders meegemaakt. Dat mensen die zich net zo aan het haasten waren, per ongeluk de bal op hun voet/enkel lieten vallen bij het oppakken ervan. Met kneuzingen of erger ten gevolg.
pi_208004262
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Bij bowlen hoor je eigenlijk een beetje je tijd te nemen, dat gehaast is nergens goed voor. Daarom dat ik over het algemeen maar met 1 van mijn 2 ballen gooide. Gewoon rustig wachten tot ie terugkomt en dan nog eens gooien. Die 20 seconden rust tussen de worpen in, dat is goed voor de concentratie.

Hoewel ik moet zeggen dat de enige die ik zich zag concentreren @:Starflyer was. Die ging echt even rustig op de approach staan, bal voor zich, en dan pas gooien.

@:vogeltjesdans en @:speedfight daarentegen, dat leek erop alsof ze de trein moesten halen. Bal pakken, direct naar de lijn lopen en HATSEE! Weg ermee (en de goot in vaak genoeg). Of zoals vogeltjesdans op een gegeven moment deed, de bal alvast op schoot nemen zodat ie geen seconde hoefde te wachten als het zijn beurt was.

Haastige spoed is zelden goed. Nu ging het deze dag prima, maar ik heb ook al anders meegemaakt. Dat mensen die zich net zo aan het haasten waren, per ongeluk de bal op hun voet/enkel lieten vallen bij het oppakken ervan. Met kneuzingen of erger ten gevolg.
Nog zo'n mooi voordeel van gelijk de volgende bal pakken, ik moet altijd op de baan wachten tot dat ding klaar is met vegen en de kegels terug te zetten, dus eigenlijk zeg je dat mijn aanpak helemaal goed is O-)
pi_208004322
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:43 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Nog zo'n mooi voordeel van gelijk de volgende bal pakken, ik moet altijd op de baan wachten tot dat ding klaar is met vegen en de kegels terug te zetten, dus eigenlijk zeg je dat mijn aanpak NIET helemaal goed is O-)
Ik loop de baan niet eens op als de pins er nog niet staan.

Ik weet ook niet of het iemand is opgevallen, maar ik heb een aantal keren gehad, dat ik mijn worp halverwege afbrak en opnieuw begon. Dat heeft met de mede-bowlers te maken.

Normaal gesproken als je in team/club/competitie verband gooit, dan heeft de speler rechts van je voorrang. Dat wil zeggen dat je wacht tot deze persoon gegooid heeft en van de baan is gelopen. Heeft met concentratie en veiligheid ook wel te maken.

Ik stond dan klaar om te gooien en dan opeens verscheen er een @Speedfight op de baan rechts van me, die al stond te zenuwpezen terwijl de pins er nog niet eens stonden. Dan wachtte ik net zolang tot ze van de baan af was tot ik verder ging met mijn worp.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deepcage op 15-02-2023 11:56:17 ]
pi_208004364
Totaal niet opgevallen, maar heb ook niemand van ons gezien die het voor elkaar heeft gekregen de bal naar links of rechts te gooien.
pi_208004400
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:49 schreef Sharuun01 het volgende:
Totaal niet opgevallen, maar heb ook niemand van ons gezien die het voor elkaar heeft gekregen de bal naar links of rechts te gooien.
Whiskers en VD hebben een paar keren de bal tegen hun linkerbeen aan gezwaaid tijdens het gooien. Dat is gelukkig goed gegaan, maar ik heb zelf ook al een keer meegemaakt dat het verkeerd kan gaan (enige jaren geleden). Zwiepte ik de bal ook tegen mijn linker been aan en die kwam daardoor 2 banen verder neer. Als iemand in die richting gestaan had, die aan de lijn aan het wachten was tot de kegels er weer stonden, dan had die persoon zeer waarschijnlijk wat gebroken gehad. Gelukkig was de enige die kwaad werd de eigenaar van de bowling, die dacht dat ik dat met opzet deed. Net zoals die kansenparels die de bal door het plafond gooien.
pi_208004492
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:52 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Whiskers en VD hebben een paar keren de bal tegen hun linkerbeen aan gezwaaid tijdens het gooien. Dat is gelukkig goed gegaan, maar ik heb zelf ook al een keer meegemaakt dat het verkeerd kan gaan (enige jaren geleden). Zwiepte ik de bal ook tegen mijn linker been aan en die kwam daardoor 2 banen verder neer. Als iemand in die richting gestaan had, die aan de lijn aan het wachten was tot de kegels er weer stonden, dan had die persoon zeer waarschijnlijk wat gebroken gehad. Gelukkig was de enige die kwaad werd de eigenaar van de bowling, die dacht dat ik dat met opzet deed. Net zoals die kansenparels die de bal door het plafond gooien.
dus je wacht op de baan om degene rechts van je eerst te laten gaan, zorgt dit dan niet dat jij onderdeel van het probleem bent?

en wat doe ja als je zo'n geval als mij rechts van je hebt staan die met links gooit.
pi_208004498
Hahahahahaha arme Deepcage heeft toch wat te verduren gehad met onze wildheid.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:01:23 #164
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_208004529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Bij bowlen hoor je eigenlijk een beetje je tijd te nemen, dat gehaast is nergens goed voor. Daarom dat ik over het algemeen maar met 1 van mijn 2 ballen gooide. Gewoon rustig wachten tot ie terugkomt en dan nog eens gooien. Die 20 seconden rust tussen de worpen in, dat is goed voor de concentratie.

Hoewel ik moet zeggen dat de enige die ik zich zag concentreren @:Starflyer was. Die ging echt even rustig op de approach staan, bal voor zich, en dan pas gooien.

@:vogeltjesdans en @:speedfight daarentegen, dat leek erop alsof ze de trein moesten halen. Bal pakken, direct naar de lijn lopen en HATSEE! Weg ermee (en de goot in vaak genoeg). Of zoals vogeltjesdans op een gegeven moment deed, de bal alvast op schoot nemen zodat ie geen seconde hoefde te wachten als het zijn beurt was.

Haastige spoed is zelden goed. Nu ging het deze dag prima, maar ik heb ook al anders meegemaakt. Dat mensen die zich net zo aan het haasten waren, per ongeluk de bal op hun voet/enkel lieten vallen bij het oppakken ervan. Met kneuzingen of erger ten gevolg.
Lief dagboek…
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_208004644
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:58 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
dus je wacht op de baan om degene rechts van je eerst te laten gaan, zorgt dit dan niet dat jij onderdeel van het probleem bent?

en wat doe ja als je zo'n geval als mij rechts van je hebt staan die met links gooit.
Nee je wacht aan het begin van de approach. Dat is het stukje baan voor de lijn waar je loopt. Precies de plek waar @vogeltjesdans de hele tijd in de weg stond. Vlak naast de bal-return. En of iemand linkshandig of rechtshandig bowlt, maakt niks uit. Tenminste... échte bowlers doen dat zo ;)
pi_208004660
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:01 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Lief dagboek…
Ja ik weet het, ik kan lange verhalen schrijven. Maar ik FOK dan ook niet op mijn telefoon. Alles op de PC. Toetsenbord is toch net iets fijner om lange verhalen mee te typen ;)
pi_208004674
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2023 11:58 schreef Speedfight het volgende:
Hahahahahaha arme Deepcage heeft toch wat te verduren gehad met onze wildheid.
Ah nee hoor, het was hartstikke leuk om eens een keer met een echt stel bowling-n00bs te gaan bowlen. Ik ben gewoon een zeikert als het op bowlen aan komt ;)
pi_208004702
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef Deepcage het volgende:

[..]
Nee je wacht aan het begin van de approach. Dat is het stukje baan voor de lijn waar je loopt. Precies de plek waar @:vogeltjesdans de hele tijd in de weg stond. Vlak naast de bal-return. En of iemand linkshandig of rechtshandig bowlt, maakt niks uit. Tenminste... échte bowlers doen dat zo ;)
maar dat was dan ook waarom dat wij team kneusje waren!
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:29:21 #169
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_208004896
nog meer mensen wat te klagen? :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:39:33 #170
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_208005010
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
nog meer mensen wat te klagen? :@
Ja ik, heb alles gemist :(
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:45:40 #171
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_208005110
+1 :(
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_208005452
ik zie maar een oplossing hiervoor, nieuwe meet plannen hiervoor
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:58:02 #173
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_208006151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef Sharuun01 het volgende:
ik zie maar een oplossing hiervoor, nieuwe meet plannen hiervoor
+1
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 15 februari 2023 @ 21:42:24 #174
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_208012784
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef Sharuun01 het volgende:
ik zie maar een oplossing hiervoor, nieuwe meet plannen hiervoor
We hadden toch al wat in de pen? O-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 15 februari 2023 @ 23:06:26 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208013939
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
We hadden toch al wat in de pen? O-)
Zonder spacecake of joints graag (ja, ik zag en rook het wel @Deepcage :P ) :6

Overigens niet uit moralistische redenen. Ik word er gewoon echt fysiek onpasselijk van. Wat overigens uiteraard ook tot de conclusie kan leiden dat ik vooral zelf niet naar die specifieke meet moet gaan :P ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')