Doe mij toch Nutbush maar...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:50 schreef golfer het volgende:
Toen Ike Tina nog in elkaar sloeg:
River Deep Mountain High door Ike & Tina Turner
???quote:
Alweer zo'n inhoudelijke post van je.quote:
Ik lever uitsluitend inhoud.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer zo'n inhoudelijke post van je.
Zo moet ik bij Cocaïne altijd aan cocaïne denken.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet bij Spicks en Specks altijd hier aan denken:
[ afbeelding ]
Ga je ook voor de top Zeroes van 3FM? 70's lijst van Veronica lijkt me ook wel interessant trouwens, maar de lijsten moeten er blijkbaar weer tegelijkertijd doorheen gejaagd worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:58 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben vanaf nu weg van een toetsenbord, maar luister nog wel. Het was me weer een genoegen om met jullie een lijstje erdoorheen te jagen. Mogelijk tot volgende week? En anders is er binnen een paar weken vast wel weer ergens iets wat we al 100x hebben gehoord maar toch voor de 101e keer gaan luisteren.
Morgen de Belpop100quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ga je ook voor de top Zeroes van 3FM? 70's lijst van Veronica lijkt me ook wel interessant trouwens, maar de lijsten moeten er blijkbaar weer tegelijkertijd doorheen gejaagd worden.
Maken ze er geen week van? Dan willen ze t 80s-lied vast niet promoten voor de Top 2000quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:23 schreef golfer het volgende:
En dan volgende week vrijdag de top-zoveel van de jaren 80 op NPO radio2.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maken ze er geen week van? Dan willen ze t 80s-lied vast niet promoten voor de Top 2000
Een week lang knallen dus…quote:Wanneer wordt de NPO Radio 2 Top 80's uitgezonden?
De NPO Radio 2 Top 80's wordt uitgezonden op NPO Radio 2 van:
Maandag 13 t/m vrijdag 17 februari van 09.00 tot 20.00 uur.
Dank voor de waarschuwing, ik kan die lui echt niet verdragen. Je zou denken dat het gros van hun hits uit de seventies stamt, maar helaas staat volgens mij ieder nummer van ze in iedere lijstquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog evne en t Cats-bombardement gaat beginnen. Zoek alvast dekking
NPO Radio 2 zet vanaf maandag (13 februari) de jaren ’80 centraal. Gedurende vijf dagen zendt de publieke zender de Top 80’s uit, een nieuwe hitlijst waarvoor luisteraars nog tot en met vrijdag kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maken ze er geen week van? Dan willen ze t 80s-lied vast niet promoten voor de Top 2000
Jij luistert gewoon alleen op vrijdag…quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:23 schreef golfer het volgende:
En dan volgende week vrijdag de top-zoveel van de jaren 80 op NPO radio2.
Hoe doen ze dat trouwens met de Giro555-actiedag? Daar kun je ook liedjes voor aanvragenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
NPO Radio 2 zet vanaf maandag (13 februari) de jaren ’80 centraal. Gedurende vijf dagen zendt de publieke zender de Top 80’s uit, een nieuwe hitlijst waarvoor luisteraars nog tot en met vrijdag kunnen stemmen.
Met de Top 80’s zet Radio 2 dit decennium op dezelfde manier in de schijnwerpers als eerder al werd gedaan met de jaren ’90. In november zond het station namelijk voor de eerste keer de Top 90’s uit.
Hoeveel nummers de Top 80’s bevat is niet bekend. Dat lijkt sterk af te hangen van de lengte van de gekozen nummers in combinatie van de beschikbare tijd. Zo bevatte de Top 90’s bijvoorbeeld 566 nummers.
De Top 80s is vanaf maandag tot en met vrijdag 17 februari elke dag tussen 9 en 20 uur te horen op NPO Radio 2.
De lijst neemt de plek in van de vorig jaar geïntroduceerde ‘80s Achtdaagse. In het verleden organiseerde het station al regelmatig ‘De week van de jaren ‘80’.
Klopt. Hoewel radio2 meestal wel op de achtergrond hier aan staat.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Jij luistert gewoon alleen op vrijdag…
Dat zal maandag wel klaar zijn, dan hebben ze 4 dagen gehad om er 555 platen doorheen te draaien. Moet makkelijk kunnen…quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat trouwens met de Giro555-actiedag? Daar kun je ook liedjes voor aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |