Met alle respect, heb de kaarten niet gevolgd de afgelopen maanden? Dat is natuurlijk niet alleen het werk van HIMARS, maar waar het wel goed in is is area of denial en mede daardoor is het Russische offensief veranderd in een defensieve terugtrekking. Waarbij ze terugtrekken en elke keer weer geannexeerd terrein opgeven.quote:
Wat ik lees is dat Rusland zo'n 70-100 raketten per maand zou kunnen produceren. Wat ik ook zie is dat Rusland eens in de paar weken een aanval doet met zo'n 70-100 raketten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
Zitten die al niet maanden zonder raketten ? Volgens onze betrouwbare media ?
Is het ook niet een beetje verontrustend dat wij als westen onze voorraden uitputten en China misschien wel achterover ligt af te wachten? Maar hey wie ben ik die dat denkt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat ik lees is dat Rusland zo'n 70-100 raketten per maand zou kunnen produceren. Wat ik ook zie is dat Rusland eens in de paar weken een aanval doet met zo'n 70-100 raketten.
Dus zeg het maar. Toeval?
Wij als in de VS?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is het ook niet een beetje verontrustend dat wij als westen onze voorraden uitputten en China misschien wel achterover ligt af te wachten? Maar hey wie ben ik die dat denkt?
Een paar maand geleden was dit dagelijks dus het heeft wel degelijk zijn effect.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat ik lees is dat Rusland zo'n 70-100 raketten per maand zou kunnen produceren. Wat ik ook zie is dat Rusland eens in de paar weken een aanval doet met zo'n 70-100 raketten.
Dus zeg het maar. Toeval?
Hoe kan het Chinese leger Europa binnenvallen? Het is best een eind.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is het ook niet een beetje verontrustend dat wij als westen onze voorraden uitputten en China misschien wel achterover ligt af te wachten? Maar hey wie ben ik die dat denkt?
Met een beetje fantasie kan alles.quote:Op woensdag 15 februari 2023 05:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe kan het Chinese leger Europa binnenvallen? Het is best een eind.
China is veel slimmer, die kopen zich overal in en maken andere landen afhankelijk van hun zodat ze geen nee meer kunnen zeggen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 05:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe kan het Chinese leger Europa binnenvallen? Het is best een eind.
Als de USA nog zat heeft waarom halen ze het dan weg uit Israël?quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wij als in de VS?
Btw productie is gestart van munitie tot dusver is men nog bezig met voorraden, maar men is nu bezig met productie van munitie.
https://www.defensenews.c(...)to-boost-production/
De eu heeft gewoon de mogelijkheid om hun huidige voorraad weer bij te vullen en te leveren aan Oekraïne.
De VS heeft zelf nog zat en verhoogt zijn productie niet.
Vergeet niet dat de Mongolen ook tot aan Europa kwamen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie kan alles.
Dichterbij.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als de USA nog zat heeft waarom halen ze het dan weg uit Israël?
Israel krijgt ook 4 billion dollar in US military aid per jaar, dus die krijgen wat nieuwe leuke speelgoed.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als de USA nog zat heeft waarom halen ze het dan weg uit Israël?
Oh nee. Net alsof er nog geen onderzeeërs met kernwapens daar lagen. Net zoals er op elk moment kernonderzeeers in de buurt van Rusland liggen in geval van MAD.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:18 schreef Ali_boo het volgende:
Best wel het vermelden waard dacht ik zo![]()
[ twitter ]
Het zou bovendien bijzonder raar zijn als het westen nu ineens in elkaar krimpt, alle steun aan Oekraïne intrekt en ze verder geluk wenst onder Russische overheersing.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Oh nee. Net alsof er nog geen onderzeeërs met kernwapens daar lagen. Net zoals er op elk moment kernonderzeeers in de buurt van Rusland liggen in geval van MAD.
Nee, dit is de eerste keer sinds de Koude Oorlogquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Oh nee. Net alsof er nog geen onderzeeërs met kernwapens daar lagen. Net zoals er op elk moment kernonderzeeers in de buurt van Rusland liggen in geval van MAD.
Nee hoor. Bijna jaarlijks wordt er wel een ontdekt in die zee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee, dit is de eerste keer sinds de Koude Oorlog
[ twitter ]
quote:KIEV, 15 februari (Reuters) – Zes Russische ballonnen zijn gesignaleerd boven Kiev en de meeste zijn neergeschoten nadat ze door luchtafweer werden aangevallen, aldus het militaire bestuur van de Oekraïense hoofdstad op woensdag.
Het is ook geheel in de lijn van de doctrine omtrent subs. Zeker met slbms die nucleaire payload dragenquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee hoor. Bijna jaarlijks wordt er wel een ontdekt in die zee.
Zie bijvoorbeeld https://estonianworld.com(...)ring-the-baltic-sea/
Ik begreep elders op dit forum dat dat satellieten zijn...quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:12 schreef Candymannetje het volgende:
Nu zijn er ook Russische ballonnen boven Oekraïne neergehaald.
https://tpo.nl/2023/02/15(...)-meeste-neergehaald/
[..]
Daar kan ik verder weinig meequote:Op woensdag 15 februari 2023 21:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begreep elders op dit forum dat dat satellieten zijn...
Denk het ook niet. Satellieten schiet je niet zomaar uit de luchtquote:Op woensdag 15 februari 2023 21:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Daar kan ik verder weinig mee
Donau syndrome?quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Mongolen ook tot aan Europa kwamen.
Tot de Donau en toe waren ze moe en gingen weer naar huis.
Er wonen nogal wat joodse rijke stinkers in de VS.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Israel krijgt ook 4 billion dollar in US military aid per jaar, dus die krijgen wat nieuwe leuke speelgoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |