owquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:59 schreef UncleScorp het volgende:
U.N. Says Ukraine Bears Share of Blame for Nursing Home Attack
https://www.pbs.org/wgbh/(...)nursing-home-attack/
Lees je de rest van het rapport ook of ga je alleen quoten wat jou goed uitkomt? Best bijzonder dat je zo enorm aan het cherrypicken bent. Denk je dat deze dame objectief is?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow
Victoria Serdyukova, the human rights commissioner for the Luhansk People’s Republic, said in a March 23 statement that the Ukrainian troops were responsible for casualties at the nursing home. The nursing home’s residents had been taken hostage by Ukrainian “militants” and many of them were “burned alive” in a fire started by the Ukrainian forces as they were retreating, she said.
Als je niet kan aantonen dat er 1 stuk is dan is er geen stuk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En Rusland een geavanceerde luchtafweer.
[..]
Ze zijn niet achterlijk hé
[..]
Zolang je niet alleen met nukes schiet, is dit best nog efficient.
[..]
"Geen enkele vernietigd" is nog alt niet bewezen
Daarom noem ik geen getal van het aantal dat wel vernietigd zou zijn.
En waar zijn ze nu ? De fameuze Himars ... de grote stilte?
Waren dan toch niet echt de game changers ...
[..]
Kijk es aan seg ... alweer $$$$$$$$$$$$$$$$$
Die mannen verdienen nogal es geld zeg aan deze oorlog![]()
Laat maar komen die bestellingen.
Beste investering ooit. Zonde van oekr maar ach ...
Technisch wondertje ben je hoor. 11 maanden oude video volgens YouTube : is deze van de start?????quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nogal kortzichtige video me dunkt.
Doet me denken aan eerder in de oorlog waar er door russen geschoten werd op een zorgcentrum.
Bleek naderhand dat oekr militairen zich daar verschanst hadden en van daaruit schoten, terwijl er burgers in het gebouw waren.
Dus ik doe moeite om mijn post te onderbouwen en jij geeft ditquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:06 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, de oekrainers hebben magie gebruikt om de Russen tot stilstand te brengen.
Je mag je persoonlijke opmerkingen achterwege laten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Technisch wondertje ben je hoor. 11 maanden oude video volgens YouTube : is deze van de start?????
Ik had hem eronder gezet omdat het van angst gillende kind mij al bijna een jaar bijblijft. Ik kan mij gewoon niet voorstellen hoe het is om een volwassen kerel te zijn en dat te negeren omdat je impotente rage tegen nu.nl hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je mag je persoonlijke opmerkingen achterwege laten.
Kom je mss iets serieuzer over.
En dit noem jij serieus?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus ik doe moeite om mijn post te onderbouwen en jij geeft dit![]()
![]()
oekr secret weapon :
[ afbeelding ]
Wat is dit voor logica dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je niet kan aantonen dat er 1 stuk is dan is er geen stuk.
sja kerel ... kinderachtige reacties krijgen zulke responsquote:
ja lol oekr of de VS gaan het niet zeggen hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je niet kan aantonen dat er 1 stuk is dan is er geen stuk.
Ja lol het westen mag dat zeggen, desperate op zoek naar nieuwe energie leveranciersquote:Oh en Rusland niet achterlijk, meh, men valt een land binnen heeft amper nog zaken partners
en decimeert het oekr leger en de NATO wapenvoorradenquote:heeft groot gedeelte van zijn leger gereduceerd.
Er worden volop nieuwe globale handelsovereenkomsten en allianties gesmeed.quote:Land word letterlijk overal uitgekotst.
wishful thinking, vooral weer uit de mond van het westen dat een heuse crisis tegemoet gaatquote:En financieel gaat men weer terug naar val Sovjet Unie.
We hebben zelf duidelijk gemaakt dat het west tegen oost is, en niet alleen maar oekr.quote:Het volk gelooft dat men vecht tegen Nazis satanisten en NATO.
vooral wapens blijven sturen om dit achterlijke gedoe in stand te houdenquote:Ik vind dat behoorlijk achterlijk.
Jij onderbouwt helemaal niks. Je komt met een rapport wat je stelling tegenspreekt. De UN houdt de Russen verantwoordelijk voor de doden in het verzorgingstehuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus ik doe moeite om mijn post te onderbouwen en jij geeft dit![]()
![]()
oekr secret weapon :
[ afbeelding ]
goh wsl had een russicshe tovenaar er een vuurbol op afgeschoten ?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:26 schreef The_End het volgende:
[..]
Jij onderbouwt helemaal niks. Je komt met een rapport wat je stelling tegenspreekt. De UN houdt de Russen verantwoordelijk voor de doden in het verzorgingstehuis.
Hoe denk jij dat de Russische opmars is gestopt?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
goh wsl had een russicshe tovenaar er een vuurbol op afgeschoten ?
Hadden ze maar magisch schild moeten activeren
Ik had je lief gevraagd om eens te onderbouwen waarom je iets vond en jij kwam met een ontwijkend non antwoord waarin je zelf geen antwoord geeft, maar wel een vraag stelt die al sinds de start van youtube (geen obscure site) duidelijk onder iedere video staat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je mag je persoonlijke opmerkingen achterwege laten.
Kom je mss iets serieuzer over.
Er is geen aantoonbaar bewijs van een vernietigde Himars.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja lol oekr of de VS gaan het niet zeggen hoor.
En als de rus het zegt is het propaganda
[..]
Ja lol het westen mag dat zeggen, desperate op zoek naar nieuwe energie leveranciers
[..]
en decimeert het oekr leger en de NATO wapenvoorraden
[..]
Er worden volop nieuwe globale handelsovereenkomsten en allianties gesmeed.
Toekomst van petrodollar en dus ook de VS staat te wankelen.
[..]
wishful thinking, vooral weer uit de mond van het westen dat een heuse crisis tegemoet gaat
[..]
We hebben zelf duidelijk gemaakt dat het west tegen oost is, en niet alleen maar oekr.
En de russen hebben dat maar al te goed begrepen.
[..]
vooral wapens blijven sturen om dit achterlijke gedoe in stand te houden
Simpel als een Himars kaput is, zou dit een enorme moraal boost zijn voor Rusland elke pro rus zal dit overal en nergens meer plempen, aangezien die dingen al maanden aan het front zijn en gewoon veel heel veel schade aanrichten tegen de Russen.quote:
Aller mooiste was nog dat die generaal even zat te vertellen dat ze al bradleys kapot gemaakt hadden voordat ze überhaupt geleverd zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpel als een Himars kaput is, zou dit een enorme moraal boost zijn voor Rusland elke pro rus zal dit overal en nergens meer plempen, aangezien die dingen al maanden aan het front zijn en gewoon veel heel veel schade aanrichten tegen de Russen.
Elke buitenlandse militair die gesneuveld is in Oekraïne word als Russische propaganda gebruikt door pro Russen met tig fotos achtergrond info etc.
Het zelfde gold voor westers wapen materiaal wat WEL kapot geschoten is door Rusland, maar de Himars is echt de grootste doorn in hun oog, dus als er ook maar 1 een vernietigd is zou dit breed zijn uitgemeten in pro Russische media.
En die is er niks..
Zelfde straks de leopard tanks en de Abraham tanks.
Drones toch?quote:
Dat probeert Rusland ons wijs te maken, omdat ze niet kunnen winnen van Oekraïne.quote:sja ... het gaat al lang niet meer over enkel oekr ...
[..]
Waar staat dat dan?quote:![]()
Zitten die al niet maanden zonder raketten ? Volgens onze betrouwbare media ?
[..]
Nee, Oekraïne houdt het bij het verdedigen van het eigen grondgebied, ipv oog om oog, tand om tand.quote:Z heeft een strak leibandje
Dat wordt in stand gehouden door alleen Rusland.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja lol oekr of de VS gaan het niet zeggen hoor.
En als de rus het zegt is het propaganda
[..]
Ja lol het westen mag dat zeggen, desperate op zoek naar nieuwe energie leveranciers
[..]
en decimeert het oekr leger en de NATO wapenvoorraden
[..]
Er worden volop nieuwe globale handelsovereenkomsten en allianties gesmeed.
Toekomst van petrodollar en dus ook de VS staat te wankelen.
[..]
wishful thinking, vooral weer uit de mond van het westen dat een heuse crisis tegemoet gaat
[..]
We hebben zelf duidelijk gemaakt dat het west tegen oost is, en niet alleen maar oekr.
En de russen hebben dat maar al te goed begrepen.
[..]
vooral wapens blijven sturen om dit achterlijke gedoe in stand te houden
Joh, vrijwel alles wat er nu uit Rusland komt is aangedikt of simpelweg niet waar. Zeker als het aankomt op het westen en haar spullen/acties/intenties.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:08 schreef over_hedge het volgende:
Deze bedoel ikdie eerste 20 sec. Rest van filmpje niet gekeken
Ja klopt. Maar zeggen dat je spul gesloopt hebt wat er niet eens is. Is toch wel erg domquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Joh, vrijwel alles wat er nu uit Rusland komt is aangedikt of simpelweg niet waar. Zeker als het aankomt op het westen en haar spullen/acties/intenties.
Het is geniaal, voor ons omdat het grappig is en voor zijn aanhangers omdat ze het geloven.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar zeggen dat je spul gesloopt hebt wat er niet eens is. Is toch wel erg dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |