Die zijn echt prachtigquote:
Oh jeequote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zijn echt prachtig![]()
Goedemorgen.. Sneeuwschuiver voor op je fiets, er wordt sneeuw verwacht (volgens mijn computer dan)
Er stond een sneeuwvlok onder op mijn taakbalk....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:34 schreef pullup het volgende:
Gaat zo gelukkig meevallen, later op de dag sneeuw wellicht?
Will doquote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er stond een sneeuwvlok onder op mijn taakbalk....
Maar ik kan nergens iets vinden. Slechte Nijn Pelleboer![]()
Wel kledingadvies: een dikke jas.
sneeuw??quote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zijn echt prachtig![]()
Goedemorgen.. Sneeuwschuiver voor op je fiets, er wordt sneeuw verwacht (volgens mijn computer dan)
Nehh, ff doorlezenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
sneeuw??![]()
![]()
ik ga vannacht de ALS Sunrisewalk lopen met mijn zusje. 15 km door Utrecht. Dat doe ik liever niet in de sneeuw
doorgelezen...vals alarm...phewwwwquote:
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:59 schreef Koen66 het volgende:
het mag nog een paar weken af en toe koud zijn maar dan wil ik echt lente
Wat bijzonder. Ik ga eens googlen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
sneeuw??![]()
![]()
ik ga vannacht de ALS Sunrisewalk lopen met mijn zusje. 15 km door Utrecht. Dat doe ik liever niet in de sneeuw
En veel succes natuurlijkquote:
https://www.alssunrisewalk.nl/quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat bijzonder. Ik ga eens googlen.
Thanks!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En veel succes natuurlijk![]()
Vergeet niet ff belletje te lellen bij Domnivoor
wow heavy stuffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks!
Zal ie leuk vindenWe starten om 04:00. Lekker vroeg
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:35 schreef Koen66 het volgende:
gelukkig werk ik thuis vandaag
beetje werken
koffie drinken
dingen voor mezelf doen
naar de puinstort in de baas z'n tijd
Controleren of er genoeg rum in huis is... met deze kou onontbeerlijk
beetje FOkken
De herinnering is nog op tijd. Eerst de vuilstort en dan Gall&Gall... Geen risico lopen, dat je de flessen weglazert met je puinquote:
Wat tof!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
sneeuw??![]()
![]()
Succes vannacht..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
sneeuw??![]()
![]()
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat tof!Ik gok erop dat je niet langs mijn huis komt en ik niet wakker ben op dat tijdstip, anders zou ik even zwaaien
thanks!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Succes vannacht..
Hier lag een klein beetje sneeuw, maar is al weer weg
Wandel zequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeik ben verder niet zo bekend in Utrecht. Dit zijn de routes. Het is wel vroeg idd. Plan is te finishen tussen 7:30 - 8:30, wat nog wel vroeg is voor sommigen
![]()
0 - 10 km
[ link | afbeelding ]
10 - 15 km
[ link | afbeelding ]
quote:
Leuk en een goede tocht toegewenstquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeik ben verder niet zo bekend in Utrecht. Dit zijn de routes. Het is wel vroeg idd. Plan is te finishen tussen 7:30 - 8:30, wat nog wel vroeg is voor sommigen
![]()
0 - 10 km
[ link | afbeelding ]
10 - 15 km
[ link | afbeelding ]
Nee, je komt niet bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
0 - 10 km
[ link | afbeelding ]
10 - 15 km
[ link | afbeelding ]
Milieu vriendelijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:38 schreef pullup het volgende:
Deze week liepen er allemaal mensen met groene emmertjes rond de jaarbeurs
Wat leuk! in Rotterdam is in april ook zo'n wandeling van 15 km, maar dan niet 's nachtsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
0 - 10 km
[ link | afbeelding ]
10 - 15 km
[ link | afbeelding ]
geen ideequote:
Oefenen voor de 40+ Pieterpadloopquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
0 - 10 km
[ link | afbeelding ]
10 - 15 km
[ link | afbeelding ]
Oh daar is ‘ie. Ik was hem al kwijtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:46 schreef pullup het volgende:
@:domnivoor Een criminele turtle![]()
[ twitter ]
Warturtlequote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh daar is ‘ie. Ik was hem al kwijt
Dat komt omdat die beurzen zo duur geworden zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:38 schreef pullup het volgende:
Deze week liepen er allemaal mensen met groene emmertjes rond de jaarbeurs
Succesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
0 - 10 km
[ link | afbeelding ]
10 - 15 km
[ link | afbeelding ]
Dat vind ik een goed ideequote:
Ik schrijf me maandag in voor de Nijmeegse Vierdaagsequote:
Dus de lol is al weg?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:04 schreef Domnivoor het volgende:
Voor de liefhebbers van popcorntopics, een popcorntopic:
sirdanilot in R&P / Ik heb een ongelooflijke hekel aan kinderen
Het was zo erg dat Danny zelf heeft geveegd.
Da’s ook een goede oefening voor het Pieterpadquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik schrijf me maandag in voor de Nijmeegse Vierdaagse
Hij is of een trolletje of heeft hulp nodigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:04 schreef Domnivoor het volgende:
Voor de liefhebbers van popcorntopics, een popcorntopic:
sirdanilot in R&P / Ik heb een ongelooflijke hekel aan kinderen
Het was zo erg dat Danny zelf heeft geveegd.
De feedback is leuker, net zoals de feedback in WGRquote:
Het is ook een trol maar hij heeft wel een punt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is of een trolletje of heeft hulp nodig
Iemand heeft dat getest. Maar ja toen was er geen vuur en dat ding misschien smelt ozo?quote:
Haha die is leuker ja. Niet verwacht.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:23 schreef Soury het volgende:
[..]
De feedback is leuker, net zoals de feedback in WGR
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:29 schreef engine het volgende:
[..]
Haha die is leuker ja. Niet verwacht.
Je trainer in de sportschool.quote:
Ben jij een stalker ?quote:
Ok. minuten later in ONZquote:
Koe is koe.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een standaard koe
Snap ik never mind. Lekker belangrijkquote:
Lekker !!!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik had deze winter nog helemaal geen spruitjes op, dus vanavond spruitjes met sukadelapjes
Hollandse potquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik had deze winter nog helemaal geen spruitjes op, dus vanavond spruitjes met sukadelapjes
Dat kan somsquote:
Eet smakelijk! Ben ook echt dol op spruitjesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:35 schreef Deisyy het volgende:
Niks mis meequote:
Morgen weer ik heb dat veel gegetenquote:
Woonde jij in Italia ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen weer ik heb dat veel gegeten
Nee maar ik kan wel kokenquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij eet toch alleen maar vegetarisch?
Oeh dat klinkt echt lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
a RARE PASTA SAUCE I ate weekly when I lived in ITALY
Ik eet ook geen vis, al heb ik dat wel een hele tijd gedaan; pescotariër heet dat. Ik zit al een tijd te overwegen om misschien toch weer vis te gaan eten. De enige reden dat ik er een paar jaar geleden mee ben gestopt, was omdat ik het hypocriet vond van mezelf om sommige dieren wel te eten en andere dan weer niet. Maar vis vind ik wel lekkerquote:
Echt he.quote:
Ik eet wel minder vlees tegenwoordig. Sowieso niet elke dag meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik eet ook geen vis, al heb ik dat wel een hele tijd gedaan; pescotariër heet dat. Ik zit al een tijd te overwegen om misschien toch weer vis te gaan eten. De enige reden dat ik er een paar jaar geleden mee ben gestopt, was omdat ik het hypocriet vond van mezelf om sommige dieren wel te eten en andere dan weer niet. Maar vis vind ik wel lekker
Dat zijn veganisten, die gebruiken helemaal geen dierlijke producten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:17 schreef aloa het volgende:
Je hebt ook van die mensen, die eten dan ook geen eieren etc...
Lijkt me een moeilijk leven...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
D
[..]
at zijn veganisten, die gebruiken helemaal geen dierlijke producten.
Fuck diequote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
D
[..]
at zijn veganisten, die gebruiken helemaal geen dierlijke producten.
Ja lekker man, gekookte aardappels en stoofpeertjes erbijquote:
Het slaat nergens opquote:
Arme peertjesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lekker man, gekookte aardappels en stoofpeertjes erbij
En ze waren lekker, nu heb ik spijt dat ik ze niet eerder op hebquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eet smakelijk! Ben ook echt dol op spruitjes
Lekker toch een vers eitje. Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen geen eieren eten.
Goed voor je.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker toch een vers eitje. Ik snap het ook niet
Heerlijk als kind eitjes zoeken, wat is het probleem idd moeten die kippen hun kont dicht houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn vader ook. Altijd eieren hier vroeger.
Mijn vader had 10 kippen ofzo, de eieren verkochten we in de buurt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk als kind eitjes zoeken, wat is het probleem idd moeten die kippen hun kont dicht houden
Mijn moeder eet nog steeds geen kip omdat ze wel eens in de pan belanden. Ik baal daar vanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn vader had 10 kippen ofzo, de eieren verkochten we in de buurt.
Ik eet het liefst kipquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder eet nog steeds geen kip omdat ze wel eens in de pan belanden. Ik baal daar van
Ja lekker ik kook regelmatig voor haar en dat is nooit kip. Godverquote:
De restjes gaan altijd naar mijn vader of naar mijn schoonmoeder.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker ik kook regelmatig voor haar en dat is nooit kip. Godver
Mooi!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:16 schreef tonja het volgende:
Ik heb een liedje geschreven voor een streamer waarvoor ik mod op Twitch. Ze is half Nederlands en wilde graag een Nederlands liedje over de winter afspelen op haar stream. Er was weinig te vinden en als er al wat was was het of te kinderachtig, of er zat copyright op. Dus heb ik zelf maar wat in elkaar gezet.
Oh, Haai!
Dank jequote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi!Echt zo'n warme winterse sfeer zit erin
Dat heb je mooi in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:16 schreef tonja het volgende:
Ik heb een liedje geschreven voor een streamer waarvoor ik mod op Twitch. Ze is half Nederlands en wilde graag een Nederlands liedje over de winter afspelen op haar stream. Er was weinig te vinden en als er al wat was was het of te kinderachtig, of er zat copyright op. Dus heb ik zelf maar wat in elkaar gezet.
Oh, Haai!
Thanksquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb je mooi in elkaar gezet.
Ben jij degene die zingt?quote:
Ik dacht het al te horen.quote:
Echt knap hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:04 schreef tonja het volgende:
[..]
yep en ook gitaar en fluit.
De video is gemaakt door de streamer.
Zelfs mijn parkiet is onder de indruk.quote:
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs mijn parkiet is onder de indruk.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:16 schreef tonja het volgende:
Oh, Haai!
Thanks! <3quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Mooi
Jemig...jij had het Lang zal ze leven voor espri kwalitatief een heel stuk op kunnen waarderen.
quote:
Heuyquote:
Rustiger aan doen klinkt als erg prettigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker. Ga het wat rustiger aan doen en dat bevalt me nu al.
En met jou?
migraine is kutquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Rustiger aan doen klinkt als erg prettig![]()
Hier gaat het wel aardig. De migraine zit me dwars weer, maar goed.
Ik vermaak me met muziekjes.
Yup. Ik zou morgen naar een verjaardagsfeestje gaan, 2 uur reizen, maar ik had er zin in. Kan ik nu wel vergeten...quote:
Migraine is altijd klote. Heb net je Winterlandschap geluisterd. Heel mooi.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Rustiger aan doen klinkt als erg prettig![]()
Hier gaat het wel aardig. De migraine zit me dwars weer, maar goed.
Ik vermaak me met muziekjes.
Thanksquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Migraine is altijd klote. Heb net je Winterlandschap geluisterd. Heel mooi.
duurt dat bij jou altijd dagen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Yup. Ik zou morgen naar een verjaardagsfeestje gaan, 2 uur reizen, maar ik had er zin in. Kan ik nu wel vergeten...
Anderhalve dag ongeveer. De eerste 6 uur doodziek in bed en daarna brak en met koppijn. Als ik medicatie gebruik. Ik gebruik altijd medicatie. zonder dat is het 48 uur horror.quote:
ja, dan is morgen een probleemquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Anderhalve dag ongeveer. De eerste 6 uur doodziek in bed en daarna brak en met koppijn. Als ik medicatie gebruik. Ik gebruik altijd medicatie. zonder dat is het 48 uur horror.
Lijkt me echt verschrikkelijk. En komt zo’n aanval nou vaak, of wisselt dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Anderhalve dag ongeveer. De eerste 6 uur doodziek in bed en daarna brak en met koppijn. Als ik medicatie gebruik. Ik gebruik altijd medicatie. zonder dat is het 48 uur horror.
Het wisselt sterk. Ik heb weleens een jaar geen aanvallen gehad. Het is totaal onvoorspelbaar, hoewel achteraf wel iets de oorzaak kan zijn. Ik ben bijvoorbeeld nogal gevoelig voor weersveranderingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk. En komt zo’n aanval nou vaak, of wisselt dat?
Dat je plannen dan niet door kunnen gaan lijkt me echt kut, naast dat onvoorspelbare. Ik heb natuurlijk ook geen benul hoe het zou kunnen zijn om een aanval te kunnen voorspellen, maar dat je er dan vooraf rekening mee kan houden zou misschien wat kunnen helpen voor zover dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Het wisselt sterk. Ik heb weleens een jaar geen aanvallen gehad. Het is totaal onvoorspelbaar, hoewel achteraf wel iets de oorzaak kan zijn. Ik ben bijvoorbeeld nogal gevoelig voor weersveranderingen.
Maar behalve dat ziek zijn, en ik kan me ook niet goed indenken hoe het zal zijn om te kunnen voorspellen wanneer je een aanval kan verwachten. Dat lijkt me ook wel kut om te kunnen voorspellen, maar dan kan je iig je plannen aanpassen. Het onvoorspelbare nekt me elke keer. Ik had leuke plannen en die gaan nu niet door voor de zoveelste keer. De ene keer kan ik daar beter mee omgaan dan de andere keer.
dat klinkt nicequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog even en dan begint het weekend altijd een dag eerder.
Vanaf 1 maart nog maar 4 dagen per week werken. En dan over 5 jaar, als het dan nog mogelijk is, nog een dag minder.quote:
De hele dag op je reet zitten met een snelheidsknop en rem in je handen werken noemen...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vanaf 1 maart nog maar 4 dagen per week werken. En dan over 5 jaar, als het dan nog mogelijk is, nog een dag minder.
moet ook eens een gesprekje met HR inplannenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vanaf 1 maart nog maar 4 dagen per week werken. En dan over 5 jaar, als het dan nog mogelijk is, nog een dag minder.
Ik ben dan ook 30 jaar geleden gestopt met werken.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De hele dag op je reet zitten met een snelheidsknop en rem in je handen werken noemen...
Nooit verkeerd lijkt me.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet ook eens een gesprekje met HR inplannen
wil sowieso niet van 100 naar 0 als ik met pensioen gaquote:
Dat is ook mijn gedachte. Ook nog ongeveer dezelfde tijd te overbruggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wil sowieso niet van 100 naar 0 als ik met pensioen ga
Al duurt dat nog wel zo'n 12 jaar
Buurman van mijn ouders is dat overkomen. Hij werkte als dakdekker in de bouw voor zo'n 40 jaar en toen moest hij met pensioen. Hij is toen bijna de weg kwijtgeraakt want hij wist niet wat hij moest doen met zijn vrijetijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wil sowieso niet van 100 naar 0 als ik met pensioen ga
Al duurt dat nog wel zo'n 12 jaar
dat hoor je idd vakerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Buurman van mijn ouders is dat overkomen. Hij werkte als dakdekker in de bouw voor zo'n 40 jaar en toen moest hij met pensioen. Hij is toen bijna de weg kwijtgeraakt want hij wist niet wat hij moest doen met zijn vrijetijd.
Ja, dat kan ook dus. Gek genoeg hoor ik van de meeste pensionado’s dat ze na hun pensioen juist tijd tekort kwamen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Buurman van mijn ouders is dat overkomen. Hij werkte als dakdekker in de bouw voor zo'n 40 jaar en toen moest hij met pensioen. Hij is toen bijna de weg kwijtgeraakt want hij wist niet wat hij moest doen met zijn vrijetijd.
Mijn ouders gingen een huis bouwen en ineens liep hij daar te dwalen omdat hij wat te doen zocht.quote:
had ooit een tandarts, ging met pensioen, jaar later was ie dood. Hoor je ook wel vakerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen een huis bouwen en ineens liep hij daar te dwalen omdat hij wat te doen zocht.
Die heb ik helaas ook al een aantal keren langs horen komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ooit een tandarts, ging met pensioen, jaar later was ie dood. Hoor je ook wel vaker
Ach ja... tis gewoon kut.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat je plannen dan niet door kunnen gaan lijkt me echt kut, naast dat onvoorspelbare. Ik heb natuurlijk ook geen benul hoe het zou kunnen zijn om een aanval te kunnen voorspellen, maar dat je er dan vooraf rekening mee kan houden zou misschien wat kunnen helpen voor zover dat mogelijk is.
Geen hobbies hebben ofzo kan dan dodelijk zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ooit een tandarts, ging met pensioen, jaar later was ie dood. Hoor je ook wel vaker
Mooie muziek maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja... tis gewoon kut.
Ik maak van het leven wat ik ervan kan maken
ja, ik moet ook dringend een hobby ipv Fokquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen hobbies hebben ofzo kan dan dodelijk zijn.
Mijn oom had ook wel moeite toen hij met pensioen ging maar, kreeg tot vervelendst toe, een passie voor fotograveren.
En dat doe je goed, je maakt prachtige muziekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Koop een treintje.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik moet ook dringend een hobby ipv Fok
Elke hobbie kost geld maar je kan het zo duur maken als je wilt.quote:
Meer kan je ook niet doen toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 23:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt, maar wel lekker. Ik wist niet eens dat de man kon zingen. Ik kende hem in eerste instantie alleen in het manouche-genre. Ik zag hem voor het eerst spelen met het Rosenberg Trio.quote:
Mooi gedaanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:32 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen!
Mijn zusje en ik hebben het erop zitten.
Eindstreep gehaald![]()
Vanochtend startten we om 04:07 en we waren om 07:31 binnen. We hebben 3 uur en 10 minuten over 15 km gedaan.
Was zo super tof
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:32 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen!
Eindstreep gehaald![]()
Vanochtend startten we om 04:07 en we waren om 07:31 binnen. We hebben 3 uur en 10 minuten over 15 km gedaan.
Was zo super tof
Tof!!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:32 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen!
Eindstreep gehaald![]()
Was zo super tof
Die spoort nietquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:32 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen!
Eindstreep gehaald![]()
Was zo super tof
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:32 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen!
Eindstreep gehaald![]()
Was zo super tof
Toppiequote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:32 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen!
Eindstreep gehaald![]()
Was zo super tof
Die is gaaf.quote:
Slangen als huisdier houden. Ik snap het echt niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Godsamme,
mensenkinderen zijn DOM
[ afbeelding ]
En volwassen willen graag een Darwin award
[ afbeelding ]
WTF
[ afbeelding ]
Deze zijn verder ook helemaal niet gevaarlijk ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Slangen als huisdier houden. Ik snap het echt niet.
Ach - een keer een beet en hij leert het wel af. Hij doet het zelf hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze zijn verder ook helemaal niet gevaarlijk ofzo
Geen idee wat voor slangen het zijn. Maar door zo’n beest gebeten worden is al niet fijn denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze zijn verder ook helemaal niet gevaarlijk ofzo
Ik heb wel een paar keer een slang in mijn handen gehad, in dierentuinen enzo. Dat waren ongevaarlijke slangen. Nou, voor de liefhebber vast leuk en aardig, maar het zijn niet mijn favoriete dieren. Liever een hond.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee wat voor slangen het zijn. Maar door zo’n beest gebeten worden is al niet fijn denk ik.
Cobra's volgens mij.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee wat voor slangen het zijn. Maar door zo’n beest gebeten worden is al niet fijn denk ik.
Ik heb toen overgeslagen om een 4 meter lange wurgslang om mijn nek te laten hangenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer een slang in mijn handen gehad, in dierentuinen enzo. Dat waren ongevaarlijke slangen. Nou, voor de liefhebber vast leuk en aardig, maar het zijn niet mijn favoriete dieren. Liever een hond.
Een buurman had twee rattenslangen in een terrarium zitten. Op zich leuke beestjes, ze werden alleen gestoord van de muizen die ze moesten houden om ze te voeren.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer een slang in mijn handen gehad, in dierentuinen enzo. Dat waren ongevaarlijke slangen. Nou, voor de liefhebber vast leuk en aardig, maar het zijn niet mijn favoriete dieren. Liever een hond.
Mooi dier. Buiten. In het wild.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cobra's volgens mij.
[ afbeelding ]
Nou, het idee. Ineens paniek want de slang ("doet normaal niets hoor, hij is mensen gewend") gaat ineens aan de gang en ziet een maaltje. The horror.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb toen overgeslagen om een 4 meter lange wurgslang om mijn nek te laten hangen
Ik heb ze bij een slangen'show' gezien in Bangkok. Zowel gewone cobra's als een koningscobra's. Op een meter of 8 van me af, met alleen een hek ertussen dat bestond uit 3 verticale metalen buizenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi dier. Buiten. In het wild.
Dit ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi dier. Buiten. In het wild.
Niks mis mee. Ik ken meerdere slangenliefhebbers.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 13:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Slangen als huisdier houden. Ik snap het echt niet.
Ik vind ook niks mis met mensen die van slangen houden, maar ik vraag me altijd af wat je met zo’n dier kan. Ze houden niet van je, komen niet bij je op schoot liggen. En het risico dat ze je bijten of wurgen. Maar het zijn mooie beesten, dat is waar.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ken meerdere slangenliefhebbers.
Dieren in kooitjes/glasbakken zijn kut. Ze horen daar nietquote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik ken meerdere slangenliefhebbers.
Niks een soort van status ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 15:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik vind ook niks mis met mensen die van slangen houden, maar ik vraag me altijd af wat je met zo’n dier kan. Ze houden niet van je, komen niet bij je op schoot liggen. En het risico dat ze je bijten of wurgen. Maar het zijn mooie beesten, dat is waar.
Weet niet of dat het is. Ik geloof best dat mensen er door gefascineerd zijn. Maar wat heb je aan een huisdier dat je op eet als het dat kan en je moet het andere levende dieren voeren. Die beesten horen imo lekker buiten in het wild.quote:
Het erge is dat er in die landen vaak de giftanden worden verwijderd zodat ze geen gevaar meer zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb ze bij een slangen'show' gezien in Bangkok. Zowel gewone cobra's als een koningscobra's. Op een meter of 8 van me af, met alleen een hek ertussen dat bestond uit 3 verticale metalen buizen
heel fijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:32 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen!
Eindstreep gehaald![]()
Was zo super tof
Over een paar weken.quote:
Ja stiekem zodat jij het niet weetquote:
Verstandigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja stiekem zodat jij het niet weet
Je had het mij wel even kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja stiekem zodat jij het niet weet
Ik denk dat aloa nooit komt op een meet. Zit onder de plakquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had het mij wel even kunnen vertellen.
Wil je me graag zien komen op een meet?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat aloa nooit komt op een meet. Zit onder de plak
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Wil je me graag zien komen op een meet?
Gewoon doen.quote:
Dat zal hem lerenquote:
Je moet het maar van je vader hebbenquote:
Maar hij staat er nogquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet het maar van je vader hebben
Of hij lust geen soepquote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat aloa nooit komt op een meet. Zit onder de plak
Die was heerlijk hoorquote:
Ja, wij ook. Ook een vega versie...maar dat 'gehakt' leeft nogquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
Ik maak het zelf tegenwoordig
Vega doe ik niet aan...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Ook een vega versie...maar dat 'gehakt' leeft nog
Mooi, je krijgt ze weerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die was heerlijk hoorDe vegaballen smaakten ook lekker
Voor mijn 'visite' welquote:
Wauw, dat je het nog aandurft!quote:
Het wordt de laatste die oma-Nijn organiseert, dus nu of nooit.quote:
Ik zet dochterlief onder tafel met een vangnetquote:
Zijn vaak wel mooie die Al plaatjesquote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
prompt: [Model: MidJourney] fox dressed in pajamas drawn by @:Silverfox
[ afbeelding ]
AI Picture Gallery #68
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zet dochterlief onder tafel met een vangnet
Er zitten mooie bij ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:37 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn vaak wel mooie die Al plaatjes
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
AI Picture Gallery #68
Vergeet de lekkere pinda's niet.quote:
We gaan voor paaseitjes deze x.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet de lekkere pinda's niet.
Welke kleur? Kleinzoon heeft het liefst de blauwe, dan geel en bruin het minst.quote:
Echt mooi.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
AI Picture Gallery #68
Ik kijk niet naar kleurquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Welke kleur? Kleinzoon heeft het liefst de blauwe, dan geel en bruin het minst.
quote:
In de zaal zeker ...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De dames hockeysters bedoel je natuurlijk
Jaquote:
Is dat nu al beslist ?! poule fase was net klaar zag ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja![]()
de heren waren weer eens niet zo goed als de dames
Die spelen gewoon meer wedstrijden per dagquote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat nu al beslist ?! poule fase was net klaar zag ik
Vaag op flashscore zie ik dat Oostenrijk gewonnen heeft na shoot-outs 5-4quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die spelen gewoon meer wedstrijden per dag
https://hockey.nl/nieuws/(...)-pakken-wereldtitel/
Niets vaags aan, zoals ik al zei zijn de heren weer niet zo goed,quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaag op flashscore zie ik dat Oostenrijk gewonnen heeft na shoot-outs 5-4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |