Die zijn echt prachtigquote:
Oh jeequote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zijn echt prachtig![]()
Goedemorgen.. Sneeuwschuiver voor op je fiets, er wordt sneeuw verwacht (volgens mijn computer dan)
Er stond een sneeuwvlok onder op mijn taakbalk....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:34 schreef pullup het volgende:
Gaat zo gelukkig meevallen, later op de dag sneeuw wellicht?
Will doquote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er stond een sneeuwvlok onder op mijn taakbalk....
Maar ik kan nergens iets vinden. Slechte Nijn Pelleboer![]()
Wel kledingadvies: een dikke jas.
sneeuw??quote:Op vrijdag 10 februari 2023 06:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zijn echt prachtig![]()
Goedemorgen.. Sneeuwschuiver voor op je fiets, er wordt sneeuw verwacht (volgens mijn computer dan)
Nehh, ff doorlezenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
sneeuw??![]()
![]()
ik ga vannacht de ALS Sunrisewalk lopen met mijn zusje. 15 km door Utrecht. Dat doe ik liever niet in de sneeuw
doorgelezen...vals alarm...phewwwwquote:
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:59 schreef Koen66 het volgende:
het mag nog een paar weken af en toe koud zijn maar dan wil ik echt lente
Wat bijzonder. Ik ga eens googlen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
sneeuw??![]()
![]()
ik ga vannacht de ALS Sunrisewalk lopen met mijn zusje. 15 km door Utrecht. Dat doe ik liever niet in de sneeuw
En veel succes natuurlijkquote:
https://www.alssunrisewalk.nl/quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat bijzonder. Ik ga eens googlen.
Thanks!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En veel succes natuurlijk![]()
Vergeet niet ff belletje te lellen bij Domnivoor
wow heavy stuffquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks!
Zal ie leuk vindenWe starten om 04:00. Lekker vroeg
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:35 schreef Koen66 het volgende:
gelukkig werk ik thuis vandaag
beetje werken
koffie drinken
dingen voor mezelf doen
naar de puinstort in de baas z'n tijd
Controleren of er genoeg rum in huis is... met deze kou onontbeerlijk
beetje FOkken
De herinnering is nog op tijd. Eerst de vuilstort en dan Gall&Gall... Geen risico lopen, dat je de flessen weglazert met je puinquote:
Wat tof!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
sneeuw??![]()
![]()
Succes vannacht..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
sneeuw??![]()
![]()
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat tof!Ik gok erop dat je niet langs mijn huis komt en ik niet wakker ben op dat tijdstip, anders zou ik even zwaaien
thanks!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Succes vannacht..
Hier lag een klein beetje sneeuw, maar is al weer weg
Wandel zequote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeik ben verder niet zo bekend in Utrecht. Dit zijn de routes. Het is wel vroeg idd. Plan is te finishen tussen 7:30 - 8:30, wat nog wel vroeg is voor sommigen
![]()
0 - 10 km
[ link | afbeelding ]
10 - 15 km
[ link | afbeelding ]
quote:
Leuk en een goede tocht toegewenstquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeik ben verder niet zo bekend in Utrecht. Dit zijn de routes. Het is wel vroeg idd. Plan is te finishen tussen 7:30 - 8:30, wat nog wel vroeg is voor sommigen
![]()
0 - 10 km
[ link | afbeelding ]
10 - 15 km
[ link | afbeelding ]
Nee, je komt niet bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
0 - 10 km
[ link | afbeelding ]
10 - 15 km
[ link | afbeelding ]
Milieu vriendelijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:38 schreef pullup het volgende:
Deze week liepen er allemaal mensen met groene emmertjes rond de jaarbeurs
Wat leuk! in Rotterdam is in april ook zo'n wandeling van 15 km, maar dan niet 's nachtsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
0 - 10 km
[ link | afbeelding ]
10 - 15 km
[ link | afbeelding ]
geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |