quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Niemandquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zijn wel een leuke match
Wie gaat er nee zeggen straks?
Of juist leuker/anders dan verwacht.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:55 schreef alpeko het volgende:
Wat zei Nouri nou wat Julia niet leuk vond?
Misschien verwachtte hij dat domme donkere popje en kreeg hij een slimmer blondjequote:Op donderdag 9 februari 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
als iemand tegen mij zou zeggen, je bent niet het type wat ik had verwacht had ik mijn jas gepakt en was ik weer vertrokken.
Dat ze in haar ondergoed op date gaat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:55 schreef alpeko het volgende:
Die zit bij Samuelquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien verwachtte hij dat domme donkere popje en kreeg hij een slimmer blondje
Johquote:
Daar is alleen de helft veel knapper en loopt ze wegquote:
'Je halve kont staat open'quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:55 schreef alpeko het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |