Volgens Casey is het compleet gelul van Elon: https://mastodon.social/@caseynewton/109880980444090149quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zal wel zo'n type zijn die jarenlang een 20-urige werkweek heeft gedraaid en sinds April kampt met "burn-out verschijnselen".Onder het oude management een regeling getroffen en deze maand waarschijnlijk pas teruggekomen ofzo.
Musk gaat er hard in wat betreft de artikeltjes die claimen dat het om persoonlijke verrijking gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens Casey is het compleet gelul van Elon: https://mastodon.social/@:caseynewton/109880980444090149
[ afbeelding ]
Hoe zou Musk überhaupt weten wie gepraat heeft met de pers?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Musk gaat er hard in wat betreft de artikeltjes die claimen dat het om persoonlijke verrijking gaat.
[ twitter ]
Misschien is het hebben van een communicatieafdeling toch niet zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Musk gaat er hard in wat betreft de artikeltjes die claimen dat het om persoonlijke verrijking gaat.
[ twitter ]
Het is altijd grappig als een troll zelf pissig wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Musk gaat er hard in wat betreft de artikeltjes die claimen dat het om persoonlijke verrijking gaat.
[ twitter ]
Welk voordeel behaal je daarmee in jouw optiek? De communicatieafdeling zal zeggen dat hetgeen in het artikel staat niet waar is, wat een communicatieafdeling in dit geval overbodig maakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien is het hebben van een communicatieafdeling toch niet zo'n slecht idee
Het verschil is dat dat dan gebeurt tijdens het schrijven van zo’n artikel, omdat journalisten aan wederhoor doen. Vervolgens verschijnt de kant van Twitter dan ook in het artikel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Welk voordeel behaal je daarmee in jouw optiek? De communicatieafdeling zal zeggen dat hetgeen in het artikel staat niet waar is, wat een communicatieafdeling in dit geval overbodig maakt.
Dat is het verschil, maar wat is het voordeel?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het verschil is dat dat dan gebeurt tijdens het schrijven van zo’n artikel, omdat journalisten aan wederhoor doen. Vervolgens verschijnt de kant van Twitter dan ook in het artikel.
Dat de eigenaar-directeur dus niet achteraf de boel recht hoeft proberen te zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat is het verschil, maar wat is het voordeel?
Dus zo'n communicatie-afdeling bestaat eigenlijk om Musk als eigenaar een beetje werk te ontlasten?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat de eigenaar-directeur dus niet achteraf de boel recht hoeft proberen te zetten.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het verschil is dat dat dan gebeurt tijdens het schrijven van zo’n artikel, omdat journalisten aan wederhoor doen. Vervolgens verschijnt de kant van Twitter dan ook in het artikel.
Vooral ook om de reputatie van Twitter te beschermen. Het aantal mensen dat zowel het artikel als de reactie van Musk op Twitter leest is een fractie van het totale aantal lezers.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dus zo'n communicatie-afdeling bestaat eigenlijk om Musk als eigenaar een beetje werk te ontlasten?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooral ook om de reputatie van Twitter te beschermen. Het aantal mensen dat zowel het artikel als de reactie van Musk op Twitter leest is een fractie van het totale aantal lezers.
Ze hoeven zich niet te beperken tot "daar doen we geen uitspraken over", he. Ze kunnen ook gewoon de pers te woord staan, zoals volwassen mensen dat doen. En dan verschijnt hun kant van de zaak gewoon in het artikel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:40 schreef Rnie het volgende:
[..]![]()
Welk verschil zou het voor de reputatie van Twitter maken, als een medewerker 40 uur op de loonlijst staat om constant "daar doen we geen uitspraken over" te zeggen tegen de pers omtrent interne zaken?Daarbij is het überhaupt onzin om te verwachten dat interne zaken zomaar klakkeloos blootgelegd moeten worden aan de pers. Het stupide zinnetje "Twitter heeft geen communicatie afdeling hi hi ha ha" was 1 keer leuk, nu is het gewoon ronduit irritant.
Nou, als Casey het zegt...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens Casey is het compleet gelul van Elon: https://mastodon.social/@:caseynewton/109880980444090149
[ afbeelding ]
Normaal gesproken gebruikt journalistiek ook meer dan één bron.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hoeven zich niet te beperken tot "daar doen we geen uitspraken over", he. Ze kunnen ook gewoon de pers te woord staan, zoals volwassen mensen dat doen. En dan verschijnt hun kant van de zaak gewoon in het artikel.
Maar dat wil Elon niet, dus ja, dan krijg je ook eenzijdige journalistiek. Beetje kinderachtig om daar dan over te janken.
Iets meer dan de helft, maar oke.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:09 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Het bedrijf dat ik gekocht heb voor 44 miljard is kut, yeah
https://blog.twitter.com/(...)using-sms-on-twitterquote:An update on two-factor authentication using SMS on Twitter
We continue to be committed to keeping people safe and secure on Twitter, and a primary security tool we offer to keep your account secure is two-factor authentication (2FA). Instead of only entering a password to log in, 2FA requires you to also enter a code or use a security key. This additional step helps make sure that you, and only you, can access your account. To date, we have offered three methods of 2FA: text message, authentication app, and security key.
While historically a popular form of 2FA, unfortunately we have seen phone-number based 2FA be used - and abused - by bad actors. So starting today, we will no longer allow accounts to enroll in the text message/SMS method of 2FA unless they are Twitter Blue subscribers. The availability of text message 2FA for Twitter Blue may vary by country and carrier.
Non-Twitter Blue subscribers that are already enrolled will have 30 days to disable this method and enroll in another. After 20 March 2023, we will no longer permit non-Twitter Blue subscribers to use text messages as a 2FA method. At that time, accounts with text message 2FA still enabled will have it disabled. Disabling text message 2FA does not automatically disassociate your phone number from your Twitter account. If you would like to do so, instructions to update your account phone number are available on our Help Center.
We encourage non-Twitter Blue subscribers to consider using an authentication app or security key method instead. These methods require you to have physical possession of the authentication method and are a great way to ensure your account is secure.
Wie zegt dat dat hier niet is gebeurd?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 00:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Normaal gesproken gebruikt journalistiek ook meer dan één bron.
2FA Sms is dus zo onveilig, dat het vaak misbruikt wordt. Via Blue weten ze iig wie het betreft.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:44 schreef Tijn het volgende:
Interessante zet weer.
[..]
https://blog.twitter.com/(...)using-sms-on-twitter
Als het zo onveilig is, waarom zetten ze het dan niet gewoon helemaal uit?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
2FA Sms is dus zo onveilig, dat het vaak misbruikt wordt. Via Blue weten ze iig wie het betreft.
Dit zou eigenlijk ontmoedigd moeten worden om te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |