Hij ziet gewoon een lopende kut en het lichaam er omheen, dus de vrouw zeg maar, die doet er niet toe. Hij wil ook maar 1 ding van die vrouw en dat is de poes. De rest boeit niet. Niks aantrekkelijker voor een vrouw dan een obsessieve man die aan alles uitstraalt dat ie 0 interesse heeft in de vrouw waar ie mee aan het praten is anders dan dat ze dr benen opent, toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vereist ook bezig zijn met je omgeving, jezelf op een goede manier, actief zijn. Dat is wel heel anders dan gefocust op een meisje dat moet toehappen om seks mee te hebben.
TS verwacht dat er vrouwen zijn die aangesproken worden, direct de kleren uitrekken, zich midden op straat op de grond werpen, en roepen: O(!) ph-buf neem me hier en NU gelijk!...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij ziet gewoon een lopende kut en het lichaam er omheen, dus de vrouw zeg maar, die doet er niet toe. Hij wil ook maar 1 ding van die vrouw en dat is de poes. De rest boeit niet. Niks aantrekkelijker voor een vrouw dan een obsessieve man die aan alles uitstraalt dat ie 0 interesse heeft in de vrouw waar ie mee aan het praten is anders dan dat ze dr benen opent, toch?
En dan niet snappen dat dat niet werkt.
Volgens mij ziet TS in werkelijkheid gewoon vrienden, geliefden en bekenden die in het openbaar met elkaar afspreken. Hij maakt er in z'n hoofd alleen van dat het vreemden zijn en dat ze spontaan ergens in een hotelletje gaan neukenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens TS ziet hij het dagelijks gebeuren...
Het valt me gemeend op dat je echt mooie teksten op FOK! schrijft! 😉quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:05 schreef pietkanarie het volgende:
Heel random door iemand aangesproken worden stoot me meteen af. Zit ik echt niet op te wachten. Hoewel... sommige mensen kunnen het, iemand aanspreken zonder dat het vervelend overkomt. Ik werd een keer aangesproken dat ik zulke mooie krullen had. Hij zei het op zo'n manier dat ik dat dus wel kon waarderen en leuk vond. Het voelde spontaan, gemeend. Gewoon als: dat vind ik dus waarom zou ik het niet ook zeggen in plaats van alleen denken.
Scherp... omdat ik merk dat je dit oprecht meent kan ik het wel waarderenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het valt me gemeend op dat je echt mooie teksten op FOK! schrijft! 😉
Een flirt kan toch juist een eerste stap zijn naar “beter leren kennen”quote:Op zondag 12 februari 2023 00:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef ik weet niet of dit de handige manier is. Als mensen met mij flirten krijg ik spontaan de neiging om hard weg te rennen. En waarom zou je... je weet niks van die meid. Je gaat puur van oppervlakkigheden uit.
Kun je niet beter eerst iemand leren kennen en dan zien of er een klik ontstaat? Bij een vereniging of club. Dan maak je denk ik meer kans op een relatie met een goede basis.
Vast wel iemand. Aangezien iedereen zo z'n eigen voorkeuren heeft zullen er zat mensen zijn die zoiets helemaal niet erg vinden, of het zelfs leuk vinden.quote:Op zondag 12 februari 2023 03:50 schreef 111210 het volgende:
Weet alleen niet of iemand er op straat op zit te wachten
Eens, maar dat is al ontelbare keren geopperd door de jaren heen en dat wil TS niet. Hij ziet een vereniging als een vijandige omgeving waarin je moet vechten om er tussen te komen.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kun je niet beter eerst iemand leren kennen en dan zien of er een klik ontstaat? Bij een vereniging of club. Dan maak je denk ik meer kans op een relatie met een goede basis.
Natuurlijk wel. Net zo goed als dat er mensen zijn die het vervelend vinden zijn er mensen die het leuk vinden. En alles daar tussenin.quote:Op zondag 12 februari 2023 03:50 schreef 111210 het volgende:
Weet alleen niet of iemand er op straat op zit te wachten
Maar dat laatste is natuurlijk ook wel het grote verschil en iets dat TS niet wil of kan zien.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:09 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En er is op straat en buiten. Mensen die echt van a naar b gaan zitten er maar heel zelden op te wachten.
Maar zoals hier in Praag bv gaan mensen ook wel echt naar buiten om dingen te zien en contact te maken, het is toeristisch. Als je naar een park gaat, of naar een plein of iets in die geest kom je meer mensen tegen die wel open staan voor contact en ook wel geflirt en wie weet meer.
Alleen het aanspreken en daarna direct door naar de slaapkamer zal erg zeldzaam zijn. Het is meer dat er een kans is om een leuk contact te maken, een keertje met elkaar op te trekken daarna en dan misschien meer.
Flinke generalisatie dit.quote:Op zondag 12 februari 2023 12:57 schreef Avelie het volgende:
Ik zou het toch afraden om random vrouwen op straat te gaan aanspreken. Het is vervelend gedrag en vrouwen hebben al zoveel te maken met vervelend, opdringerig gedrag, dat ik nooit zou aanraden om daaraan mee te gaan doen.
Vrouwen zijn geen prooi als ze op straat lopen. Ze zijn gewoon op weg naar hun werk, of de supermarkt, of misschien lopen ze een rondje om tot zichzelf te komen, omdat ze net iets vreselijks hebben meegemaakt, of hun hond ligt misschien op sterven en ze zijn op weg naar de dierenarts. Je weet het niet.
Het zijn gewoon mensen die hun dingen doen en die er niet op zitten te wachten daarin gestoord te worden, omdat jij toevallig jeuk hebt.
Ik zou het ten zeerste afraden. Je wordt gezien als een lokale dorpsidioot. Een relatie krijg je trouwens meestal vanzelf, zonder al teveel moeite. Als dat niet zo is, moet je misschien wat vaker onder de douche, of voor betere kleding zorgen, of niet al teveel bullshit op feestjes of het werk uitkramen. Let op: ik suggereer niets.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:00 schreef ph-buf het volgende:
Ik ben al lange tijd single en heb o.a. met Tinder en FB dating geëxperimenteerd maar helaas zijn daar geen matches uit voortgekomen. Daarom wil ik het over een andere boeg gooien en dat is op straat vrouwen aanspreken met als doel daar een "goede tijd" mee te hebben. Liefst zou ik eens willen ervaren hoe het is om een fling te hebben omdat ik zelf nimmer een relatie heb gehad.
Is dit de beste manier om op korte termijn de meeste resultaten te behalen? Online dating is helaas geen succes gebleken.
"Hey schatje, neuken?"quote:Op zondag 12 februari 2023 14:46 schreef capricia het volgende:
Op straat zomaar random mensen aanspreken, doen alleen mensen die wat van je moeten. Zwervers en verkopers enzo.
Op straat alleen random vrouwen aanspreken als vent, komt op mij dus gewoon creepy over.
Maar wellicht kan de TS wat voorbeelden geven hoe hij dat dan doet..wat hij dan zegt?
Daar komt het bottom line wel op neer, vrees ik met grote vrezen.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Hey schatje, neuken?"
Met een knipoog erbij
Je vergeet de sensuele tongbeweging. Bitches zijn dol op sensuele tongbewegingen.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
"Hey schatje, neuken?"
Met een knipoog erbij
quote:Op zondag 12 februari 2023 15:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Je vergeet de sensuele tongbeweging. Bitches zijn dol op sensuele tongbewegingen.
Ach het kan wel maar daar gaat doorgaans de nodige oogcontact aan vooraf. Dus dat is er al een vorm van contact omdat je elkaars type wel bent. En rest nog het aanspreken.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:46 schreef capricia het volgende:
Op straat zomaar random mensen aanspreken, doen alleen mensen die wat van je moeten. Zwervers en verkopers enzo.
Op straat alleen random vrouwen aanspreken als vent, komt op mij dus gewoon creepy over.
Maar wellicht kan de TS wat voorbeelden geven hoe hij dat dan doet..wat hij dan zegt?
Ligt vooral aan de looks van TS.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het kan wel maar daar gaat doorgaans de nodige oogcontact aan vooraf. Dus dat is er al een vorm van contact omdat je elkaars type wel bent. En rest nog het aanspreken.
Maar inderdaad volledig random, zonder die non verbale goedkeuring, is schieten met hagel. Misschien dat er soms een bij zit die jou toevallig wel heel erg ziet zitten maar verder zullen de meesten er niet echt op zitten te wachten.
Overigens is het voor TS met zijn geschiedenis ook helemaal geen oplossing voor zijn probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |