Als de vrouwen zo van TS gecharmeerd waren als ze zijn van jou, dan had TS geen probleem. Ja, om ze van zijn lijf te houden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad als 30+er. Nou ging ik er zelf ook niet per se naar opzoek, maar altijd voldoende interesse gehad van jongere vrouwen, zelfs van 18-20.
Dat valt ook wel weer mee... Maar het is ook niet realistisch dat elke vrouw je aantrekkelijk vindt. Dat is wel wat TS uiteindelijk wil, vermoed ik. Althans, alle vrouwen die in zijn wereld een 8+ zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als de vrouwen zo van TS gecharmeerd waren als ze zijn van jou, dan had TS geen probleem. Ja, om ze van zijn lijf te houden.
Ik heb dat wel eens gedaan. Maar goed, ik denk inderdaad ook dat TS in een droomwereld leeft wanneer hij denkt dat de gemiddelde vrouw zulke dingen doet. Bovendien deed ik dat niet met mannen die in de lobby van een hostel als een aasgier elke vrouw die binnenkomt in de gaten houden. Ik denk dat het realistisch is TS dit in ieder geval nooit in zijn leven gaat overkomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag aan alle vrouwen hier:
Hoe vaak heb jij seks gehad in een toilet met een man een uurtje nadat je contact hebt gemaakt?
Hij moet de eerste nog tegenkomen die überhaupt voor zijn charmes valt. Dat is hoe dan ook triest. En het kleurt wel erg het beeld dat de meesten hebben van hoe hij in die hostels probeert iemand aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee... Maar het is ook niet realistisch dat elke vrouw je aantrekkelijk vindt. Dat is wel wat TS uiteindelijk wil, vermoed ik. Althans, alle vrouwen die in zijn wereld een 8+ zijn.
Het ging mij puur om in die hostels zitten. Omdat hij daar ‘buiten gesloten’ wordt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad als 30+er. Nou ging ik er zelf ook niet per se naar opzoek, maar altijd voldoende interesse gehad van jongere vrouwen, zelfs van 18-20. Niet in hostels overigens, maar wel tijdens uitgaan e.d.
Het verschilt heel erg per hostel. In m'n laatste hostel waren we niet de oudstenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat, plus dat je tussen de post-pubers zit, terwijl je zelf een halve generatie verder bent.
Tenzij je daar met dubieuze redenen zit, zoals naïeve jonge meisjes versieren, heb je daar helemaal geen zin meer in.
Of, zoals eerder gezegd: als je op doorreis bent en alleen voor één nacht een bed nodig hebt.
Daarbij snap ik ook niet dat je je geld aan reizen over de balk gooit als je niet alleen je gebit en kleding op orde moet hebben, maar zelfs nieuwe schoenen nodig hebt.
Hoezo geef je dan geld uit aan een vliegreis en een vakantie?
TS dacht misschien dat het een hosselhostel was ....quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het ging mij puur om in die hostels zitten. Omdat hij daar ‘buiten gesloten’ wordt.
Tijdens het uitgaan e.d. kan prima, maar daar zijn dan ook mensen van verschillende leeftijden, je bent dan geen vreemde eend in de bijt.
In zo’n hostel (mits er verder alleen jongeren zitten) val je gewoon op als 30+er. Mensen vragen zich dan al snel af, wat doet ie hier?
Dat kan goed komen als je sociaal goed onderlegd bent, maar als je er duidelijk zit om te hosselen krijg je al snel koele reacties.
Ja maar ik neem aan dat jij niet als een aasgier aan het loeren was op die meisjes?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:36 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad als 30+er. Nou ging ik er zelf ook niet per se naar opzoek, maar altijd voldoende interesse gehad van jongere vrouwen, zelfs van 18-20. Niet in hostels overigens, maar wel tijdens uitgaan e.d.
Haha ik ben niet Perce zo verzuurd erin hoor?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom praat je dan met die vrouwen? En daarnaast gros van de vrouwen hoeven niet te kunnen praten, ze krijgen toch wel aandacht.
Meer als een hongerige wolfquote:Op zaterdag 18 februari 2023 18:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat jij niet als een aasgier aan het loeren was op die meisjes?
Korte antwoorden kunnen meerdere dingen betekenen, maar wat de oorzaak ook is, ze vindt je (nog) niet zo bijzonder. Daarnaast krijgt ze nog aandacht van tig andere mannen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ik ben niet Perce zo verzuurd erin hoor?
Geef het altijd wel een kans,. om op je vraag te komen, waarom praat je ermee met die vrouwen?
Het is eigenlijk heel simpel en zoals dating online werkt. Je vult een lijstje in en op basis daarvan match of niet.
Nu viel het mij op, ik moet als "man". (ok waar is het feminisme dan ineens?). onwijs mijn best doen om de aandacht te houden of om het gesprek sowieso nog iets van zin te geven?
Ik van alles vertellen etc. etc voor zover ik dat doe in eerste die ik niet ken. Maargoed heel verhaal dus heb ik nog wel.
Krijg terug. (meestal). ok, owh, ja, leuk, en serie die dingen. Dan vraag ik ook nog wel eens. Maar moet het er uit persen gewoon dat ze iets ff vertellen over zichzelf zodat ik mss andere vragen kan stellen.
Ben gewoon een. arrestant die in de interview room zit ofzo. En lijkt het alsof ik mijn best moet doen alleen al om gewoon even simpel wat te praten.
Vrouwen. Doe hier wat aan
Nooit. Ik heb ook überhaupt nooit behoefte gehad aan seks buiten relaties om.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag aan alle vrouwen hier:
Hoe vaak heb jij seks gehad in een toilet met een man een uurtje nadat je contact hebt gemaakt?
Ja nuja, dat zeggen wij hem dus al ettelijke jarenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:11 schreef Cockwhale het volgende:
TS kan overigens best oefenen met vrouwen (aan)spreken op "straat". Hij moet alleen z'n doelen bijstellen. Niet versieren/seks als doel, maar gewoon een leuk praatje.
Ik zie vooral steeds hetzelfde advies terugkomen vanuit verschillende mensen, man en vrouw en op verschillende manieren uitgelegd. Maar hij doet daar toch niets mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
Ja nuja, dat zeggen wij hem dus al ettelijke jaren
Maar dat zou hem tegenhouden in zijn doel. Mocht hij daar een paar jaar geleden wel mee gestart zijn dan was m nu al verder geweest. Dan was elk praatje maken tenminste geen zenuwslopende stress-nest geworden.
Als jij ook zonder moeite tig vrouwen in de "rij" had staan, zou je ook kieskeurig zijn en voor de leukste/knapste gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:10 schreef kree het volgende:
Mja wat je eigenlijk zegt, vrouwen zelf doen zich te kort?
Door op mooie praatjes af te gaan etc?
Ook nog, ze willen dus eigenlijk niet luisteren, maar alleen hun perfecte plaatje voor krijgen gelijk.
Ok zou haast denken dat is wel sletterig?
Please Dames van fok vertel me dat dit het niet zo is?
Er zijn ook wel voldoende vrouwen die dat doen hoor. Het is echter niet zo normaal als dat televisie doet geloven. En die het wel doen, kennen de mannen waarmee ze meegaan meestal al enigszins. Daarnaast lopen versierpogingen bijna nooit zo smooth natuurlijk. Als man moet je accepteren dat je eerst 20x (hard of zacht) afgewezen wordt. En dan nog is een (tong)zoen en een nummer vaak het maximale wat je op zo'n avond zult "scoren".quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie vooral steeds hetzelfde advies terugkomen vanuit verschillende mensen, man en vrouw en op verschillende manieren uitgelegd. Maar hij doet daar toch niets mee.
Ik keek gisteren nog een tv-serie waarin er gesekst werd direct nadat de vrouw in een bar was ontmoet en ik dacht nog 'Oh, dáár haalt zo iemand zijn verwrongen beeld van de werkelijkheid vandaan'. Maar vrouw bleek gedrogeerd, dus eh
Nee joh, alleen maar jonge toeristen observeren in een hostel, dat is de leven vriend!quote:Op zondag 19 februari 2023 08:44 schreef iamredleader het volgende:
En dan te bedenken dat je in Praag zóveel moois kunt zien! De bruggen, het kasteel en de kathedraal, de kleine straatjes en overal goed eten, betaalbare drank... Winkelen je hobby? Breng een creditcard. Wandelen? Je benen kunnen de kilometers niet aan.
Praag![]()
Ik denk dat dat best meevalt, maar dat TS door gebrek aan positieve ervaring niet weet waar te beginnen en door zijn leeftijd niet het geduld heeft om te bouwen aan zijn sociale vaardigheden en banden met mensen. Dus kiest ie voor de spray & pray techniek, waarbij die constant met nieuwe mensen in aanraking komt in een setting waar slechts ruimte is voor een ONS, in de hoop dat het een keer lukt. Dat blijkt alleen nog geen groot succes en ook weer een bron van frustratie.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 12:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee... Maar het is ook niet realistisch dat elke vrouw je aantrekkelijk vindt. Dat is wel wat TS uiteindelijk wil, vermoed ik. Althans, alle vrouwen die in zijn wereld een 8+ zijn.
Ik raad je aan mensen aan te spreken ipv als middel tot een doel zien.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:52 schreef ph-buf het volgende:
Raden jullie mij om overdag vrouwen aan te spreken of naar een bar te gaan?
Ik vind namelijk die luide muziek en die alcohol maar niets. Just omdat ik zelf wil stoppen omdat ik lichamelijke problemen krijg door het alcoholgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |