ga lekker slapen johquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben de tel inmiddels kwijt, tis middernacht
Eens. We kunnen er niks van.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord moet zich wel achter de oren krabben wat betreft tegengoals. Drie goals tegen 10 man tegen (zondag en vandaag samen) is wel heel matig.
Grappig hoe hij altijd de eerste is die zijn zelfbeheersing verliest tegen de scheidsquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet opstond en het team bij de hand nam en dit gewoon in 90 minuten klaarde. Tegen 10 man tegen fucking NEC. Walgelijk slecht was het.
Goh.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord moet zich wel achter de oren krabben wat betreft tegengoals. Drie goals tegen 10 man tegen (zondag en vandaag samen) is wel heel matig.
100%. ERG JAMMER dat een bepaalde user hem nog steeds naar beneden probeert te praten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:51 schreef Haringkop het volgende:
Orkun wel een held, alles gegeven, zware week.
Bedankt Analist Heitingaquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie een verband met de keeper.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik maak me meer zorgen om het ongekend aantal kansen wat je mist. 8-4 was niet gek geweest al is het ook bizar dat NEC er 4 maakt uit 4 kansen en PSV ook 2 uit 2.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Jezelf voor schut zetten maar toch doorgaan. Gek potje
Kan soms heel fel reageren, maar liever zo eentje dan een mak lammetje. Wellicht speelt de situatie in Turkije ook nog een beetje bij hem mee?quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
100%. ERG JAMMER dat een bepaalde user hem nog steeds naar beneden probeert te praten.
Nu verdiende rust geven tegen Heerenveen. Wieffer, Timber en Dilrosun middenveld.
Feyenoord scoort altijd wel, dus het zou handig zijn om de nul te houden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het ongekend aantal kansen wat je mist. 8-4 was niet gek geweest al is het ook bizar dat NEC er 4 maakt uit 4 kansen en PSV ook 2 uit 2.
De laatste tijd met name tegen 10 man (lol)quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord scoort altijd wel, dus het zou handig zijn om de nul te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |