abonnement Unibet Coolblue
pi_207915774
OP:
quote:
Er wordt streng gemodereerd over dit onderwerp in een specifiek topic, dus ik dacht laat ik er dan een apart topic over maken.

Stel je hebt twee mensen, Hans en Grietje.

Ze wonen al een paar jaar gelukkig samen, echter wilt Grietje maar 1x per jaar seks met Hans.
Dit heeft niets met Hans te maken want met andere zou Grietje het ook niet willen doen.

Er bestaat het begrip 'laag libido', maar bij 1x per jaar is deze term te zwak.

Ik begrijp dat niet zo. Sensueel elkaar aanraken/bevredigen, strelen enzovoorts kan toch ook? En is vaak een voorbode van voorspel, of is misschien wel voorspel te noemen.

Wat denken jullie?
Is Grietje aseksueel of speelt er iets anders? Is Grietje misschien lesbisch?

Ik begrijp het echt niet.
Na het onverwachtse succes in het eerste gedeelte en de discussie dat volop bezig was, hier deel 2 van het nu al legendarische verhaal over Hans en Grietje ;)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  woensdag 8 februari 2023 @ 23:23:48 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207916374
Grietje zal toch moeten dealen met het feit dat Hans af en toe zijn zak moet legen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207917704
-nee-

[ Bericht 88% gewijzigd door Lenny77 op 09-02-2023 07:40:26 ]
U MAD?
  donderdag 9 februari 2023 @ 08:32:15 #4
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207918061
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 23:23 schreef Harvest89 het volgende:
Grietje zal toch moeten dealen met het feit dat Hans af en toe zijn zak moet legen.
En dat hij dan naar iemand anders gaat. Grietje is hem niets verschuldigd.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207966325
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 23:23 schreef Harvest89 het volgende:
Grietje zal toch moeten dealen met het feit dat Hans af en toe zijn zak moet legen.
Misschien moeten Hans en Grietje een keer volwassen worden en deze zaken op een open manier met elkaar bespreken en een leef/ relatievorm krijgen waar beide aan hun behoeftes komen. Uit liefde voor elkaar.

Heb de laatste reacties in het vorige topic niet gelezen, dus misschien mosterd na de maaltijd, maar toch.
pi_208036450
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 15:44 schreef Muisje22 het volgende:

[..]
Misschien moeten Hans en Grietje een keer volwassen worden en deze zaken op een open manier met elkaar bespreken en een leef/ relatievorm krijgen waar beide aan hun behoeftes komen. Uit liefde voor elkaar.

Heb de laatste reacties in het vorige topic niet gelezen, dus misschien mosterd na de maaltijd, maar toch.
Aah, volwassenheid en liefde soms he ;)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_208036509
Prima toch, eens per jaar een beurt voor je verjaardag.
pi_208038580
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:29 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Aah, volwassenheid en liefde soms he ;)
Ach je mag best jaloers zijn. Je mag best uitdrukken dat je je ergens niet comfortabel bij voelt daardoor.
Maar ik vind als je 2 volwassenen bent, je dat met elkaar kan bespreken. Als het echt niet wil en de ander gaat daarvoor over zijn of haar grenzen, dan niet.

Maar ik vind wel dat je zo volwassen kan zijn om het in het kader van liefde voor elkaar te zien i.p.v. dat je iemand als jouw eigendom ziet. Je houdt van iemand om wie diegene is, waarom diegene dan geen genot gunnen? Als het alleen daarom gaat, why not. Maargoed, iedereen staat daar anders in, en dat mag, zolang je maar blijft praten.
pi_208075767
élk jaar?
pi_208117127
Grietje kan beter Hans vertellen dat hij een extra partner mag.
pi_208138449
Je kan beter geen seks hebben , dan 1x per jaar.
Bij geen sex zul je dat heerlijks niet missen, gezien je het toch niet meer proef na paar jaar is het een gewening.
1x per jaar word je herinnert aan hoe heerlijk het is en je er niet meer kan krijgen.

Das net als 1x per jaar patat mayo mogen eten, dan liever helemaal niet eten :P

Of je gaat natuurlijk ergens anders eten, dan heb je kans op 1x in de maand of dat ook zo lekker wenselijk is is maar de vraag :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')