Halen!quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
Bullaude kan er geen flikker van
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Bullaudw kan er echt geen klote van he
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Die Bullaude
Wat een waardeloos figuur is dat joh![]()
![]()
Volgens caland kwamen we daar niet deze wedstrijd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:54 schreef Haringkop het volgende:
Denk dat we al vier kansen binnen het vijf meter gebied verkloot hebben..
Klopt die van Excelsior en Sparta ook al maar deze mag ook op het scouting lijstje.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Keepers zijn wel vaker goed tegen ons
Ohja, geen vertrouwen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, nee dit kan echt niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:56 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk hebben we op een verlenging getraind.
Ze worden betaald om daar doorheen te spelen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaan ze merken bij Heerenveen-uit!!
Al maakt Wellenreuther hem met zijn linkerbil, ik vind alles bestquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:56 schreef Haringkop het volgende:
Idrissi die de winnende maakt zou m’n avond compleet maken
Hij komt wel in de positie steedsquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, nee dit kan echt niet.
De analisten, de supporters, Feyenoord zelf, de NEC supporters, ik, de scheidsrechter... Werkelijk NIEMAND zit op een verlenging te wachten.quote:
Ik mag hopen dat Kökcü dan eindelijk een keer rust krijgtquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaan ze merken bij Heerenveen-uit!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |