Jawel toch? Is je enige mogelijkheid opeen kans om nog te winnen. En er zijn mensen die zich eruit passen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
Bluffen in de laatste ronde heeft nooit zin.
Omdat ze niet kunnen rekenen, zie topictitel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jawel toch? Is je enige mogelijkheid opeen kans om nog te winnen. En er zijn mensen die zich eruit passen.
Een hekel aan eieren?quote:
Aan 130 op de vluchtstrook.quote:
Om bij jou te zijhijhijhijn. 🎶quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan 130 op de vluchtstrook.
Ah, had ik gemist, maar dat is logischer ja.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan 130 op de vluchtstrook.
Franco natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, had ik gemist, maar dat is logischer ja.
In theorie kon ze hem er nu al uitspelen toch?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Omdat zij wel kan rekenen.
Waarschijnlijk had ze al door dat ze maar 2 goed had?quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
In theorie kon ze hem er nu al uitspelen toch?
En je verliest er niks mee door door te spelen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
In theorie kon ze hem er nu al uitspelen toch?
Ja, maar er was geen probleem met doorspelen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze al door dat ze maar 2 goed had?
Maar ze wist niet hoeveel hij goed had en ze zou nog steeds een vraag mogen veranderen en kans maken op dezelfde eindpot. Ze had niks te verliezen met andere woorden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ze al door dat ze maar 2 goed had?
2 dus het maakte eigenlijk niet uitquote:
Trifle lijkt mij correct en tevens juist.quote:
Had al verwacht dat 't fout zou zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Trifle lijkt mij correct en tevens juist.
Of toch niet.
Die had sowieso maar 1 goede ronde.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:20 schreef Felagund het volgende:
Mevrouw rechts gaat niet heel lekker in de finale.
Links is wel de verdiende winnares idd.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had sowieso maar 1 goede ronde.
Grootste blunder uit de geschiedenis van deze kwis. Van de jury dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
Schande dat Ewags werd goed gerekend, aangezien AWACS een afkorting is die staat voor het vliegtuig
Het is normaal gesproken al wat awkward maar als ze gaan rappen dan wordt dat alleen maar erger.quote:
Placebo genotquote:
quote:
Herman ookquote:Op maandag 20 februari 2023 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het niveau echt heel matig.
Ik heb geen zus, alleen een broer die Jip heet.quote:
Ach ja, kon er even niet opkomen.quote:
Het is een beetje een standaard antwoord voor iemand die maar 1/2 rappers kent.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorige week ook al, toen was het bij een Nederlands hiphop nummer
Kun je beter vergaderen tijdens het marathonschaatsen, inderdaad.quote:
Ik vermoed dat ze in de war was met de Wannsee conferentiequote:Op maandag 20 februari 2023 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kun je beter vergaderen tijdens het marathonschaatsen, inderdaad.
Maar ook zo ver weg.quote:
Die had je ook wel kunnen raden ja.quote:
Ik ken d'r maar één met typetjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die had je ook wel kunnen raden ja.
Sowieso een rare kandidaat.quote:
Niveau is beter dan de afgelopen dagen.quote:
Nog nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:13 schreef hhh38 het volgende:
Als ie nu meteen past kan ie niet meer verliezen toch?
Het gaat er om of je het hetzelfde uitspreekt, niet om de spelling.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:17 schreef Mrmime het volgende:
Gyropractor qua spelling dan wel goedrekenen
Het gaat altijd om de juiste uitspraak (kennis).quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:17 schreef Mrmime het volgende:
Gyropractor qua spelling dan wel goedrekenen
Net zoals een ewags, zeg maar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat er om of je het hetzelfde uitspreekt, niet om de spelling.
Wat ik wel altijd sneu vind is dat alleen een achternaam beter is dan diezelfde goede achternaam met de verkeerde voornaamquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het gaat altijd om de juiste uitspraak (kennis).
Chloride vond ik ook twijfelachtig. De elementnaam is chloor; chloride is een afgeleide term die een type verbinding betreft.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:41 schreef cafca het volgende:
Ik vond NaCl als antwoord op de vraag waarmee Natrium keukenzout vormt fouter dan Gyropractor
Strategisch alles inzetten gebeurt bijna niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:16 schreef wimderon het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom hij paste in de zesde ronde. Hij kon nooit meer ingehaald worden, had er zelf drie goed en als hij die pot had gepakt was het al beslist geweest.
Dat lijkt mij correct en tevens juist.quote:
Had die man op links nu moeten doen, alleen de achternaam opschrijven.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat ik wel altijd sneu vind is dat alleen een achternaam beter is dan diezelfde goede achternaam met de verkeerde voornaam
Ja precies. Wel beetje gekke regelquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Had die man op links nu moeten doen, alleen de achternaam opschrijven.
Precies wat ik bedoelde inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Had die man op links nu moeten doen, alleen de achternaam opschrijven.
De regel is hetzelfde bij 2 voor 12 en volgens mij nog een paar quizzen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:04 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja precies. Wel beetje gekke regel
Ik denk dat Dionne de Graaf gewoon goed was gerekend bij 2voor12.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De regel is hetzelfde bij 2 voor 12 en volgens mij nog een paar quizzen.
Anna Paulowna trouwens.
Ik denk 't niet, maar wellicht komen we daar nog achter. :pquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dionne de Graaf gewoon goed was gerekend bij 2voor12.
Als hij bij de tweede keer gepast had, dan was hij volgens mij gelijk gekomen met meneer rechts.quote:
Ja ik bedoel direct voordat ie inlegde.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als hij bij de tweede keer gepast had, dan was hij volgens mij gelijk gekomen met meneer rechts.
Dionne spreek je anders uit dan Dione, terwijl dit bij de Graaf(f) niet uit maakt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dionne de Graaf wordt afgekeurd, maar De Graaf niet. Terwijl het is Dione de Graaff.
Ja, dat legde Herman uit ja. Maar ik vind het toch flauw. Dan nodig je ook niet uit om de voornaam op te geven als ietsje fout gespeld wel fout gerekend wordt terwijl geen voornaam geven niet fout is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dionne spreek je anders uit dan Dione, terwijl dit bij de Graaf(f) niet uit maakt.
Beetje flauw is het wel, maar dit heb je wel zelf in de hand.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, dat legde Herman uit ja. Maar ik vind het toch flauw. Dan nodig je ook niet uit om de voornaam op te geven als ietsje fout gespeld wel fout gerekend wordt terwijl geen voornaam geven niet fout is.
Lekkere eerste ronde om te winnen.quote:
Vrijdag vroegen ze nog naar The New Power Generation, nu naar The Revolutionquote:Op maandag 27 februari 2023 20:01 schreef Felagund het volgende:
Prince, al is dat wel een heel makkelijke muziekvraag.
Wel met Basil de pot winnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:17 schreef hhh38 het volgende:
Theo Maassen niet (her)kennen of niet weten dat Tottenham uit Londen komt, bijzonder
Wisselvallig niveau vandaag jaquote:Op maandag 27 februari 2023 20:17 schreef hhh38 het volgende:
Theo Maassen niet (her)kennen of niet weten dat Tottenham uit Londen komt, bijzonder
Ja sorry, als ik het niet weet dan gok ik.quote:
Je kan zien dat mevrouw rechts in Amsterdam woont (en dus geen eigen huis kan veroorloven).quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan zien dat mevrouw rechts in Amsterdam woont.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan zien dat mevrouw rechts in Amsterdam woont.
Kennen we een andere beroemde graffitikunstenaar?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Goh, had niet verwacht dat Banksy juist zou zijn.
Nee, daarom was het ook gewoon mijn antwoord.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Kennen we een andere beroemde graffitikunstenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |