abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207910608

[ Bericht 97% gewijzigd door Blues op 08-02-2023 20:29:08 ]
pi_207910862
Danku, ik zag niet dat ik de een na laatste post had.
Lidl pakket met nieuwe koptelefoon is binnen, yey! Zo meteen even testen tijdens mn wandeling met podcast. Daarna nog een thesis die ik vanochtend had moeten doen, maar toen lag ik in het zonnetje in bed een boekje te lezen O-)
En daarna nog even bijlezen, viel tijdens het koken midden in de wasopsom dus kon het niet laten al daaraan bij te dragen voor de bijlees :+
pi_207911296
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207911490
Ik ben eigenlijk op zoek naar een vlot lezend pakkend boek zonder enige moralistische of overtuiging georienteerd doel of motief..... brainless stevig doorlees materiaal zegmaar...

Iemand een idee?

Online bibliotheek suggereerde Donna Woolfolk Cross : Paus Johanna
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 februari 2023 @ 19:38:21 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_207911726
Ff luchten: mijn nieuwe kleurtje is mislukt. Ik lijk wel ziek ;(
Hopelijk heeft de kapper morgen tijd om t aan te pakken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207912152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:28 schreef fietsie het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een vlot lezend pakkend boek zonder enige moralistische of overtuiging georienteerd doel of motief..... brainless stevig doorlees materiaal zegmaar...

Iemand een idee?

Online bibliotheek suggereerde Donna Woolfolk Cross : Paus Johanna
Orakel van Thomas Olde Heuvelt _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207912293
Ik ga ff kijken (ja al netjes op bed)
pi_207912347
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:02 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ff kijken (ja al netjes op bed)
Vond de stukjes op een booreiland ook interessant, aangezien mijn pa jarenlang op zo'n eiland heeft gewerkt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207912495
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Vond de stukjes op een booreiland ook interessant, aangezien mijn pa jarenlang op zo'n eiland heeft gewerkt :7
Welk boek? :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 8 februari 2023 @ 20:11:58 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207912521
Op dit eiland is het verrekte koud.. ik deed vanmiddag rond 15.30 een rondje en ik heb het nog steeds koud..
Zo eens kijken bij de chocolade melk met warme bolletjes.. hopelijk helpt dat *)
pi_207912566
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Welk boek? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
pi_207912589
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Barreltje het volgende:
Op dit eiland is het verrekte koud.. ik deed vanmiddag rond 15.30 een rondje en ik heb het nog steeds koud..
Zo eens kijken bij de chocolade melk met warme bolletjes.. hopelijk helpt dat *)
Waar bestaan de warme bolletjes uit?

En ik vind het hier buiten nu al koud, laat staan op zee brrrrrrrr.
  woensdag 8 februari 2023 @ 20:17:33 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207912643
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waar bestaan de warme bolletjes uit?

En ik vind het hier buiten nu al koud, laat staan op zee brrrrrrrr.
Vers gebakken bolletjes met chocolade of rozijnen of kaas geloof ik..
Oh het gaat om 20.30 los..
pi_207912645
Ik ben weer naar mijn sportgroep geweest. Het was echt weer fijn O+ Het is ook een groep met vriendelijke en oprechte mensen met echte interesse enzo.

Het sporten ging beter dan verwacht. We deden weer circuittraining. Dat is mijn favoriet dus dat geeft wat extra zin. Ik kon 60% van wat ik eerst kon, dat viel best mee.

Bij thuiskomst was er shakshuka met feta :9
Spoilers!
pi_207912656
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Vers gebakken bolletjes met chocolade of rozijnen of kaas geloof ik..
Oh het gaat om 20.30 los..
Binnen blijven dus met de warme choco en de verse bolletjes :9
pi_207912690
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben weer naar mijn sportgroep geweest. Het was echt weer fijn O+ Het is ook een groep met vriendelijke en oprechte mensen met echte interesse enzo.

Het sporten ging beter dan verwacht. We deden weer circuittraining. Dat is mijn favoriet dus dat geeft wat extra zin. Ik kon 60% van wat ik eerst kon, dat viel best mee.

Bij thuiskomst was er shakshuka met feta :9
Leuke mensen zijn wel lekker motiverend om te gaan ^O^ En je ging *O*
pi_207912705
't Was fris vandaag ja! Maar vanmiddag wel lekker, met die zon. Na een uurtje wandelen hadden we het zowaar warm.

We aten wel bijpassend winters: snert. En rodekrotensalade. Stoofperen toe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 8 februari 2023 @ 20:20:43 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207912714
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
[..]

Ohh.. ik ben niet van zulke boeken geloof ik..

Heb je de serie rig 49 gezien? (Kan ok 45 of 48 zijn ) _O-
pi_207912744
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Leuke mensen zijn wel lekker motiverend om te gaan ^O^ En je ging *O*
Het leek me echt niets, dat sporten in een groep. Maar ze zijn wel oprecht leuk en maken het ook leuker om te gaan. Ik had het nooit gedacht. Ik heb het sporten zelfs gemist :o

Hopelijk binnenkort ook weer zwemmen. Dat zijn nu nog even te veel prikkels.
Spoilers!
pi_207912750
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:20 schreef Barreltje het volgende:

Ohh.. ik ben niet van zulke boeken geloof ik..

Heb je de serie rig 49 gezien? (Kan ok 45 of 48 zijn ) _O-
Het is anders een super spannend boek met onverwachte wendingen :+ Wel met een bovennatuurlijk tintje.

Nee, ken de serie niet
pi_207912765
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:20 schreef sigme het volgende:
't Was fris vandaag ja! Maar vanmiddag wel lekker, met die zon. Na een uurtje wandelen hadden we het zowaar warm.

We aten wel bijpassend winters: snert. En rodekrotensalade. Stoofperen toe.
Nou, ik ging van huis met muts op, handschoenen aan, maar na een tijdje lopen was alles al in mijn zakken verdwenen en wilde ik mijn jas eigenlijk ook uitdoen.
pi_207913910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik las Echo van hem. Huuuuuh :o O+

Voor echt dom doorlezen zonder pretenties wend ik me altijd tot het hele oeuvre van Lee Child.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207913938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:22 schreef Clubsoda het volgende:

Ik las Echo van hem. Huuuuuh O+

Voor echt dom doorlezen zonder pretenties wend ik me altijd tot het hele oeuvre van Lee Child.
Hex van hem vond ik doodeng :o Speelde zich wel af in het lieflijke plaatsje Beek waar ik ooit nog in de kroeg (naast de kerk) belandde.
pi_207913979
Ik las Echo op wintersport. Ook handig :') Hex zou ik willen lezen maar weet niet of ik durf :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207914023
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ik las Echo op wintersport. Ook handig :') Hex zou ik willen lezen maar weet niet of ik durf :@
Hex komt wel weer terug in Orakel. Althans, een hoofdpersoon uit Hex wordt er bij geroepen omdat hij ervaring heeft met het bovennatuurlijke wat plaats vindt in Hex. En ik vond het echt heel leuk dat het zich gewoon in de moderne tijd afspeelt, met mobiele telefoons, twitter en facebook en zo :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')