abonnement Unibet Coolblue
pi_207919234
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:21 schreef Homey het volgende:
Het zou veel effectiever zijn als die boeren een keer samenwerken met ER om samen te demonstreren tegen Mark Rutte en Sigrid Kaag. Ik zie dat wel zitten, een gigantische demonstratie puur gericht tegen die twee. De kopstukken van de macht. Wedden dat de politie en de ME opeens heel hard gaan ingrijpen? Specifiek demonstreren tegen de kopstukken van de macht is ongekend in Nederland.
Het zou nog veel effectiever zijn als alle beroepswerklozen die de godganse dag niets anders doen dan op twitter en feesboek klagen over Rutte en Kaag gewoon eens gaan werken. Scheelt een hoop uitkeringen en toeslagen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207919238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 18:43 schreef thedeedster het volgende:
Ordinaire grootspraak; in de jaren 80 nog 400K tegen de kruisraketten.
https://nl.wikipedia.org/(...)van_21_november_1981
Basp1, was me voor. :)
Kwam ook voor een belangrijk deel omdat veel scholen min of meer gedwongen werden mee te doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207919283
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:14 schreef Alarmonoff het volgende:
Den haag geeft er niet om dat boeren in psychische nood raken en zich van het leven beroven, als dat trojaans paard maar binnenkomt.
Het is nou niet bepaald een nieuw gegeven dat de Nederlandse veeteelt veel teveel stront voortbrengt.
De boeren, en de politiek, weten dit al decennia.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:32:09 #104
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207919285
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kwam ook voor een belangrijk deel omdat veel scholen min of meer gedwongen werden mee te doen.
Dat klopt inderdaad wel je, ik liep er ook met de hele klas als schooluitje.
De week ervoor krijgen we bij handvaardigheid een cijfer voor de spandoeken.
Tot nooit .......
pi_207919296
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:32 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad wel je, ik liep er ook met de hele klas als schooluitje.
De week ervoor krijgen we bij handvaardigheid een cijfer voor de spandoeken.
Jup mijn moeder heeft me principieel op school gelaten, zat ik daar met nog een jochie als enige :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207919307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:58 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
En hoeveel hebben ze in dienst?
Ze regelen voedsel voor ons en het buitenland.

Akkerbouwgewassen; productie naar regio
https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/7100oogs
Het gaat over veeteelt, en dan vooral over de stront daarvan.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_207919312
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kwam ook voor een belangrijk deel omdat veel scholen min of meer gedwongen werden mee te doen.
Zo zo interessante theorie heb je daar wat linkjes van die deze theorie bevestigen.

Ik ben toendertijd door mijn ouders meegenomen en wij gingen echt niet met een schoolklas ook omdat het zaterdag was.
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:36:31 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207919320
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kwam ook voor een belangrijk deel omdat veel scholen min of meer gedwongen werden mee te doen.
Ik zat op de middelbare maar bij ons was dat zeker niet zo.
En zo wel dan was ik niet gegaan, demonstratierecht kan nooit demonstratieplicht worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207919342
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Het zou nog veel effectiever zijn als alle beroepswerklozen die de godganse dag niets anders doen dan op twitter en feesboek klagen over Rutte en Kaag gewoon eens gaan werken. Scheelt een hoop uitkeringen en toeslagen.
Begin er zelf mee dan.
pi_207919418
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik zat op de middelbare maar bij ons was dat zeker niet zo.
En zo wel dan was ik niet gegaan, demonstratierecht kan nooit demonstratieplicht worden.
Ik op de lagere school, en weet dat heel veel scholen meegingen, omdat we centraal verzamelden voor de bussen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207919423
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Zo zo interessante theorie heb je daar wat linkjes van die deze theorie bevestigen.

Ik ben toendertijd door mijn ouders meegenomen en wij gingen echt niet met een schoolklas ook omdat het zaterdag was.
Nou bijvoorbeeld al de eerste de beste post na mij.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:49:26 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207919467
Zullen die boeren er nou echt blij mee zijn dat ze wappie Nederland bij de demonstraties hebben getrokken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207919483
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
Zullen die boeren er nou echt blij mee zijn dat ze wappie Nederland bij de demonstraties hebben getrokken?
Die schreeuwen vooral heel hard met hun bots, in de praktijk komen er meestal niet meer dan een man of 3000 opdagen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207919495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
Zullen die boeren er nou echt blij mee zijn dat ze wappie Nederland bij de demonstraties hebben getrokken?
Nee natuurlijk. Zo zet je jezelf in de gekke hoek. Ik snap ook niet dat de BBB partij er nog over moet nadenken.
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:53:11 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207919507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Nee natuurlijk. Zo zet je jezelf in de gekke hoek. Ik snap ook niet dat de BBB partij er nog over moet nadenken.
Waar moeten ze over nadenken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 februari 2023 @ 10:53:13 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_207919508
Voor ik op dit topic klikte had ik al moeten weten dat het de wappies waren. Die boeren hebben iets voor elkaar gekregen dat de hele linkerkant van de politiek met hun gejank nooit voor elkaar kreeg: dat ik van pro-boer naar anti-boer ben gewisseld. En niet zo'n klein beetje anti ook, ze mogen van mij allemaal de tyfus krijgen met hun terrorisme.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_207919511
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 00:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Vertel, hoeveel subsidie krijgen NL Boeren?
De sector krijgt tussen de 800 en 900 miljoen euro per jaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 00:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ze grazen vooral op veengrond waar je verder nauwelijks wat eetbaars kan verbouwen.
Ze grazen ook op andere grond. Het overgrote deel namelijk.

[ Bericht 35% gewijzigd door PeeJay1980 op 09-02-2023 11:01:27 ]
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_207919513
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
Zullen die boeren er nou echt blij mee zijn dat ze wappie Nederland bij de demonstraties hebben getrokken?
Volges mij is er best een overlap.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_207919514
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kwam ook voor een belangrijk deel omdat veel scholen min of meer gedwongen werden mee te doen.
Hoe werden die scholen gedwongen, dan?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:54:42 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207919520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:54 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Volges mij is er best een overlap.
Inmiddels wel ja. Ik zag zelfs laatst fakkelman Max en andere compleet gestoorden bij van die boerenrechtzaken aanwezig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207919526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou bijvoorbeeld al de eerste de beste post na mij.
2 annecdotische verhaaltjes van 40 jaar geleden. Waarbij je nu negeert dat deze demonstratie op zaterdag was wat jou verhaal van dan alleen op school in de klas zitten nogal vaag maakt. Graag een serieuze bron.
pi_207919571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
Zullen die boeren er nou echt blij mee zijn dat ze wappie Nederland bij de demonstraties hebben getrokken?
ja
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207919592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 00:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Koeien eten gras, snijmais, kan jij niet eten. Ze grazen vooral op veengrond waar je verder nauwelijks wat eetbaars kan verbouwen. Leveren melk, waar je goddelijke kazen van kan maken en na een productief leven van een jaar of 10 kan je ze afmesten en er geweldig mooi vlees van maken. Het water is vooral regenwater.
Dubbeldoel koeien zijn geweldig.
Het ligt veel genuanceerder dan je gegoegelde plaatje, je hebt je duidelijk nooit echt verdiept in het issue.
Prima hoor, als je wilt ageren en lekker dom gevonden wil worden.
Werd er maar wat meer goddelijke kaas van gemaakt ipv gestandaardiseerde fabrieksmeuk.
(En dan wel te verstaan rauwmelks, echte boerenkaas en niet kaas van de boerderij.)
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_207919628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 05:52 schreef stavromulabeta het volgende:
Die boeren moeten maar wennen aan het idee dat ze gewoon een normale industriesector zijn, zoals elke andere. En dat we het bij alle andere industriesectoren al minstens een jaar of 40 niet meer normaal vinden dat ze hun afvalstoffen zomaar ergens lozen.
Klinkt leuk maar komt/kwam niet heel veel van terecht:

https://www.2doc.nl/documentaires/2017/12/beerput-nederland.html

https://kro-ncrv.nl/persberichten/kro-ncrv-2doc-beerput-nederland

Uiteraard eerst en vooral onder de ontzielde leiding v/d VVD.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  donderdag 9 februari 2023 @ 11:08:04 #125
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207919662
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]
2 annecdotische verhaaltjes van 40 jaar geleden. Waarbij je nu negeert dat deze demonstratie op zaterdag was wat jou verhaal van dan alleen op school in de klas zitten nogal vaag maakt. Graag een serieuze bron.
Ik zeg niet dat het wij verplicht waren om te gaan. Ik weet wel dat de week er voor een 'project-week' was rondom het protest en dat we enthousiast waren gemaakt om er heen te gaan.

Onder andere de spandoeken werden op school gemaakt bij handvaardigheid. Bij maatschappijleer werd de koude oorlog behandeld en zo.

Uit eindelijk gingen we met (bijna) de hele klas naar het malieveld. Dit werd vanuit school gefaciliteerd.
(ik woonde overigens in Den Haag-centrum)

Het zal vast niet verplicht zijn geweest (als in dat je spijbeld als je niet gaat) maar de druk om mee te doen was er toch echt wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Speekselklier op 09-02-2023 11:27:10 ]
Tot nooit .......
pi_207919710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:38 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Plantaardige zooi kun je ook eten. Minder vee, is meer mogelijkheden voor voedsel voor mensen.

[ afbeelding ]
Bullshit.

Er is nu al genoeg voedsel voor alle mensen. Alleen in de westerse wereld flikkeren we weg wat elders op de wereld nodig is.

Daarom: meer export.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207919878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 08:28 schreef Duiveltja het volgende:
Als je deze kerel hoort praten ziet elk welkdenkend mens dat het geen helder licht is. Hij heeft wel gemerkt dat er een duit uit zijn beweging te slaan is en daarom komt hij nu met dit soort dingen.

Uiteindelijk kan dit worden gezien als opruiing. Ik hoop dat de boeren nu ook wel door hebben dat die demo's van hun geen sympathie opwekken bij de bevolking. De samenleving en de behoefte is veranderd dus moeten de vee-boeren geruimd worden. :Y

Ik vind best dat bepaalde dingen anders zouden moeten, maar met deze kliek wil ik dan weer absoluut niet geassocieerd worden.
Is een beetje hetzelfde als met het Corona beleid.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  donderdag 9 februari 2023 @ 11:22:01 #128
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207919881
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:32 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad wel je, ik liep er ook met de hele klas als schooluitje.
De week ervoor krijgen we bij handvaardigheid een cijfer voor de spandoeken.
Lijkt me briljant als je dan een onvoldoende had. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207919990
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 08:30 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Mensen moeten vooral doorhebben dat het geen schattige Nederlandse boeren zijn die bij het Nederlands goed horen, maar dat het een industrie is. Nederland staat vol met akkers en weiland, die grond kan veel beter worden gebruikt.

Hopelijk is de dwangwet er snel om de boeren uit te kopen. :Y
Dwangwet vind ik heel fout klinken, vrijwillig uitkopen prima, maar bij onteigening (/gedwongen uitkoop) sta ik wel achter de boeren.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_207920040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:11 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Demonstreren tot dat Mark doet wat hij doen moet, oprotten
Welke Mark, die van de VLOG, of die van het torentje?
(Wat mij betreft beide.)
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_207920057
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:33 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Welke Mark, die van de VLOG, of die van het torentje?
(Wat mij betreft beide.)
De man die er al 12 jaar te lang zit, Rutte dus
pi_207920193
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:28 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Dwangwet vind ik heel fout klinken, vrijwillig uitkopen prima, maar bij onteigening (/gedwongen uitkoop) sta ik wel achter de boeren.
Neu die ligt er al. Dwang is al een optie.

Het is zuur, maar ze moeten wijken. En laten we nou niet denken dat die boertjes zo zielig zijn, het zijn stuk voor stuk miljonairs. :Y
pi_207920308
maakt niet uit waartegen je demonstreert, alles is goed.
lol
pi_207920484
Misschien een tip voor FDF: met de trekkers langs gaan bij scholen om scholieren min of meer te dwingen mee te doen met demonstraties voor de 'boerenzaak'. Kunnen ze bij handenarbeid bijvoorbeeld omgekeerde vlag mutsen breien. En doodskisten knutselen voor op de aanhanger.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_207921167
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Neu die ligt er al. Dwang is al een optie.

Het is zuur, maar ze moeten wijken. En laten we nou niet denken dat die boertjes zo zielig zijn, het zijn stuk voor stuk miljonairs. :Y
Het inkomen van boeren wisselt zeer sterk en is heel onzeker.

Hier een voorbeeld van de varkensboeren (die meestal vrij goed boeren volgens mij):

https://www.abnamro.nl/nl(...)varkenshouderij.html

Miljonair zijn op papier als al dat kapitaal in je bedrijf zit zegt niet zoveel.
Eerst maar afwachten wat er overblijft als de leningen afgelost zijn.

Begrijp me niet verkeerd, met de meeste boeren heb ik geen medelijden en de veeteelt moet absoluut minder.
Daarnaast weten zowel de boeren als de politiek al decennialang dat we verzuipen in de stront.
Maar onteigenen gaat gewoon heel ver.

https://hetinkomenvan.nl/hoeveel-verdient-een-boer/


2019 (topjaar voor de varkensboeren)
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  donderdag 9 februari 2023 @ 13:09:31 #136
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_207921208
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:44 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Neu die ligt er al. Dwang is al een optie.

Het is zuur, maar ze moeten wijken. En laten we nou niet denken dat die boertjes zo zielig zijn, het zijn stuk voor stuk miljonairs. :Y
Ohjee het teringdomme 'miljonairs' argument.

Als ze stuk voor stuk miljonairs zijn. Dan is elke Jan modaal ook miljonair want die verdient met 3000 bruto per maand over 50 jaar ook meer dan een miljoen!1!1!1
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_207921241
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Voor ik op dit topic klikte had ik al moeten weten dat het de wappies waren. Die boeren hebben iets voor elkaar gekregen dat de hele linkerkant van de politiek met hun gejank nooit voor elkaar kreeg: dat ik van pro-boer naar anti-boer ben gewisseld. En niet zo'n klein beetje anti ook, ze mogen van mij allemaal de tyfus krijgen met hun terrorisme.
Nou inderdaad. Ik had het nooit van mezelf verwacht, maar de provincie hier (Overijssel) laat dusdanig hun oren hangen naar de boeren dat ik overweeg Partij voor de dieren te stemmen bij de provinciale staten verkiezingen. Überhaupt links stemmen had ik nooit overwogen hiervoor.
  donderdag 9 februari 2023 @ 13:12:40 #138
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_207921243
ER en FDF hebben het ook niet zo op elkaar toch?

Dat wordt weer een dagje livestream genot _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 9 februari 2023 @ 13:21:22 #139
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_207921335
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:53 schreef Nattekat het volgende:
....ze mogen van mij allemaal de tyfus krijgen met hun terrorisme.
Ik ben inmiddels overleden
pi_207921410
Hopelijk wordt het 11 maart een koude dag met windkracht 8 en zware regenval.
  donderdag 9 februari 2023 @ 14:25:10 #141
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_207922408
Aha ze gaan 5000 traktoren van stal halen blijkbaar.

Want ze weten dat ze bjna geen strobreed in de weg gelegd gaan worden.

één trekker stop je. honderden niet.

Het is een zaterdag . Dat scheelt al iets.
pi_207923547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ohjee het teringdomme 'miljonairs' argument.

Als ze stuk voor stuk miljonairs zijn. Dan is elke Jan modaal ook miljonair want die verdient met 3000 bruto per maand over 50 jaar ook meer dan een miljoen!1!1!1
De boeren hebben toch veel land in hun bezit? Arm zijn zij dus nooit.
pi_207923560
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:32 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Het is nou niet bepaald een nieuw gegeven dat de Nederlandse veeteelt veel teveel stront voortbrengt.
De boeren, en de politiek, weten dit al decennia.
doen dit al decennia.
oh wacht.
ja klopt, daar moeten ze een keer op innoveren, uni's doen er ook onderzoek naar.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  donderdag 9 februari 2023 @ 16:12:37 #144
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_207923587
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ohjee het teringdomme 'miljonairs' argument.

Als ze stuk voor stuk miljonairs zijn. Dan is elke Jan modaal ook miljonair want die verdient met 3000 bruto per maand over 50 jaar ook meer dan een miljoen!1!1!1
Als je bezittingen 1 miljoen euro meer waard zijn dan je schulden ben je gewoon miljonair.
Veel meer is er niet van te maken. Elon Musk heeft geen 44 miljard in zakken cash onder zijn bed liggen hoor.

Iemand die 27 huizen bezit voor de verhuur is in jouw ogen ook geen miljonainer?
Tot nooit .......
pi_207923619
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:10 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
doen dit al decennia.
oh wacht.
ja klopt, daar moeten ze een keer op innoveren, uni's doen er ook onderzoek naar.
Zal eerder een financieel probleem zijn dan dat er daadwerkelijk niets nuttigs mee gedaan kan worden.
In bv de Sahara zou je er zonder meer iets nuttigs mee kunnen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 16:21:30 #146
8781 crew  Frutsel
pi_207923706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:53 schreef Nattekat het volgende:
Voor ik op dit topic klikte had ik al moeten weten dat het de wappies waren. Die boeren hebben iets voor elkaar gekregen dat de hele linkerkant van de politiek met hun gejank nooit voor elkaar kreeg: dat ik van pro-boer naar anti-boer ben gewisseld. En niet zo'n klein beetje anti ook, ze mogen van mij allemaal de tyfus krijgen met hun terrorisme.
Rustig, denk om je hart.

Daarom gaan ze juist de weg op. Om de 'terroristen' van de snelweg te halen
pi_207923788
Zaterdag, beursplein

twitter
pi_207923856
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:27 schreef Nober het volgende:
Zaterdag, beursplein

[ twitter ]
wacht ff "nationaliseer onze energie"

Nu moet ik me daar eens in verdiepen, en op het eerste oog niet eens zo'n slecht plan.
(basisvoorziening niet aan cowboys over laten).

maar die demo is dus voor eigenlijk alles???

-edit- ow wacht dit is een andere demo! excuus ik zal beter lezen volgende keer.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 9 februari 2023 @ 16:47:36 #149
186611 Haags
pi_207924029
Lekker man. De A12 vol met van die zwerfpalen en het Malieveld vol wappies.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator donderdag 9 februari 2023 @ 17:00:41 #150
54278 crew  Tijger_m
42
pi_207924190
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 16:27 schreef Nober het volgende:
Zaterdag, beursplein

[ twitter ]
Hm, willen ze mijn zonnepanelen nationaliseren? Ben ik niet voor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')