quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent ook en van de chiarahaters
Wolter en Jeroen. BB2006. Zelfde lied. Wolter in het huis zelfs.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
flashback naar Isa en Wolter, dat was toen wel heel geweldig
Maar dat was niet zo geweldig als met Isaquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wolter en Jeroen. BB2006. Zelfde lied. Wolter in het huis zelfs.
Ojaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:37 schreef marky het volgende:
[..]
En hij had een vrijstelling oops blijf ik maar vergeten
Ik ook nier, waar slaat het op om bewoners te nomineren omdat ze ok de hoek wonen, dikke min punten voor Ali van mij.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dat is hoe ali dus ook denkt
hou ik niet van
Ik haat treiters, hoe ze ook hetenquote:
mokkel kan zo wegquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:46 schreef ben34567 het volgende:
Chiara gaat nog niet naar huis zaterdag![]()
Jeroen ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wolter en Jeroen. BB2006. Zelfde lied. Wolter in het huis zelfs.
Staat in hun contract of hun spelregelsquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:51 schreef -river- het volgende:
Waarom persé een Nl dame overhouden? En als dat moet dan kan BB een blik met NL dames opentrekken en in het huis stoppen.
Finale 1 belg en 1 nederlanderquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:51 schreef -river- het volgende:
Waarom persé een Nl dame overhouden? En als dat moet dan kan BB een blik met NL dames opentrekken en in het huis stoppen.
Nee daar heb je wel een punt. Maar de finale wordt Jason en Charlotte. 100%, ik zweer het u.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:49 schreef ben34567 het volgende:
Als Jacq eruit gaat deze zaterdag blijven er nog 2 Nederlandse vrouwen over (Chiara en Lindsey). Febo zal die dan nog een paar weken beschermen om te vermijden dat de eerste finaliste al bekend wordt. Chiara is nog lang niet weg![]()
snap dat ned/Belg niet zoquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:51 schreef -river- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |