Volgens mij mag dat niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:16 schreef Hoylei het volgende:
Zou erg jammer zijn als hij Jason heeft genomineerd.
Op zich niet dat hij het heeft gedaan, maar vooral dat hij hem gezegd heeft het niet te doen en dan na hem pas na de nominatie inlicht, waardoor Jason dus nog een schok krijgt...
Zeg het hem dan gewoon even van tevoren, volgens mij kan hij het best hebben.
Dat mag hij niet zeggen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:16 schreef Hoylei het volgende:
Zou erg jammer zijn als hij Jason heeft genomineerd.
Op zich niet dat hij het heeft gedaan, maar vooral dat hij hem gezegd heeft het niet te doen en dan na hem pas na de nominatie inlicht, waardoor Jason dus nog een schok krijgt...
Zeg het hem dan gewoon even van tevoren, volgens mij kan hij het best hebben.
`niet zeuren om een TT johquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
tt kunnen julie ook zinngevende tt?
als je niet nederlands kunnt help ik
je
veel plezierquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:13 schreef Ireth het volgende:
Ik ga jullie verlaten, uitzending kijk ik morgen, ga met vriendin naar de bioscoop, ladysnight
flashback naar Isa en Wolter, dat was toen wel heel geweldigquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob ... ha ha ha ha ha over Wolter
hij is nu helemaal blij
..
ach Rob
wat was dat leuk om te streamenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:21 schreef Verida het volgende:
[..]
flashback naar Isa en Wolter, dat was toen wel heel geweldig
Vooral dat oefenen, maar ook de avond zelf, de koppen van de anderen toen ze dat duet zongenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat was dat leuk om te streamen
de opmaak.. de clip het oefenen
Tja maar dat was Danny. Ik hoop dat bij Jason de ogen nu echt een keer open gaan. Hij zit daar alleen. Speelt het alleen en hij hoeft niemand van de bank te houden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:25 schreef Hoylei het volgende:
en al dat gemopper dat Danny er voor de 3de keer opkwam... Jason staat zo op 4, daar heeft niemand problemen mee.
Ik vergis me geloof ik, is ook 3 voor Jason en Rob... Niet 4. Dat zal volgende week wel worden dan
Zou toch mooi zijn als hij ze allemaal week na week naar huis speelt. Zn ouders wonen gelukkig om de hoek!quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:27 schreef happyme28 het volgende:
Als Ali echt Jason heeft genomineerd heb je grote kans dat Jason sowieso als bankvulling gebruikt blijft worden iedere week. Wat een slappe zak die Ali.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |