en dat is hoe ali dus ook denktquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:28 schreef Hoylei het volgende:
Of
[..]
Zou toch mooi zijn als hij ze allemaal week na week naar huis speelt. Zn ouders wonen gelukkig om de hoek!
Volgens mij weet hij dat al wel. Hij gaat gewoon met iedereen normaal om, maar probeert niet dat spel met andere tactisch te spelen. Gewoon genieten van zn tijd, dat is de beste insteek.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:28 schreef marky het volgende:
[..]
Tja maar dat was Danny. Ik hoop dat bij Jason de ogen nu echt een keer open gaan. Hij zit daar alleen. Speelt het alleen en hij hoeft niemand van de bank te houden.
Je kan ook denken dan weet ie dat er meer kans is op diegene die die er echt uit wil hebben hij weet ook dat Rob popu is dus gokt hij op Jacquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:27 schreef happyme28 het volgende:
Als Ali echt Jason heeft genomineerd heb je grote kans dat Jason sowieso als bankvulling gebruikt blijft worden iedere week. Wat een slappe zak die Ali.
Als mensen dan maar niet denken dat hij wel genoeg stemmen krijgt en op andere gaan stemmen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:28 schreef Hoylei het volgende:
Of
[..]
Zou toch mooi zijn als hij ze allemaal week na week naar huis speelt. Zn ouders wonen gelukkig om de hoek!
Ik ben geneigd om extra accounts aan te maken hiervoor. Het kan gewoon niet zo zijn dat hij dit moet ontgelden. Pestgedrag kan gewoon niet winnen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als mensen dan maar niet denken dat hij wel genoeg stemmen krijgt en op andere gaan stemmen.
Ja lekker dan had hij toch ook de zgn sterke speler Chayron erop zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Je kan ook denken dan weet ie dat er meer kans is op diegene die die er echt uit wil hebben hij weet ook dat Rob popu is dus gokt hij op Jac
Die kans is tegen Rob en Jak iig niet zo groot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als mensen dan maar niet denken dat hij wel genoeg stemmen krijgt en op andere gaan stemmen.
Gevaarlijke gedachtenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:34 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Die kans is tegen Rob en Jak iig niet zo groot.
Maar hij weet niet zeker hoe het publiek denkt over Chayquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ja lekker dan had hij toch ook de zgn sterke speler Chayron erop zetten.
En hij had een vrijstelling oops blijf ik maar vergetenquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:35 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Maar hij weet niet zeker hoe het publiek denkt over Chay
Ik zou aan het huis niet doen aan tactisch nomineren en ik ga hier ook niet doen aan tactisch stemmen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:39 schreef marky het volgende:
[..]
Ja dat is simpel. Op dit moment hoop ik dat hij de hele tent leegspeeld.
je bent ook en van de chiarahatersquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:34 schreef Dragonbullet het volgende:
Klaar met Ali ook. Ik heb het al eerder gezegd. Wat een kutgroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |