https://www.npostart.nl/d(...)2022/WO_NTR_20041130quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie is Rowena?
Edit:
Even opgezocht. Was 't alweer vergeten.
Ik vind dat ze over 't algemeen vrij veel jongeren uitkiezen die meer nodig hebben dan '3 weken wat structuur en wat pseudopsychologie van Lucia'. (Maar degenen die daar genoeg aan zouden hebben zijn ws niet interessant genoeg voor t programma)quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg me wel af of haar issues niet te groot zijn voor dit programma. Veel van haar houding komt kennelijk voort uit het seksueel misbruikt worden als kind, wat niet verwerkt is. Ik weet niet of Dream School nou de aangewezen plek is om daar wel goed mee om te leren gaan.
Er is een uitgebreide dagelijkse sessie bij de pyscholoog, in het tweede seizoen hebben ze dat laten zien. Die sessies mogen wij niet zien ivm medisch geheim.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind dat ze over 't algemeen vrij veel jongeren uitkiezen die meer nodig hebben dan '3 weken wat structuur en wat pseudopsychologie van Lucia'. (Maar degenen die daar genoeg aan zouden hebben zijn ws niet interessant genoeg voor t programma)
Lucia heeft al lange tijd problemen met nek en rug, hebben baat bij goed warm houden, ook in de zomer.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:46 schreef roos94 het volgende:
Lucia waarom als het "bloedheet" is in de zomer draag je een lange blouse PLUS een vest PLUS een sjaal
Volgens mij valt dat best tegen, een kamer kost tegenwoordig heel wat, en hij verdient natuurlijk jeugdloon/minimumloon. En nu is hij 22, maar daarvoor was het loon nog lager en ik denk dat tijdens corona de banen ook niet voor het oprapen lagen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:33 schreef Speedfight het volgende:
Ik vond eerst t verhaal van Julian heel zielig maar ik zie net dat ie 22 jaar is. Dan is t toch wel mogelijk om te werken en een kamertje te huren? Ik dacht dat ie jonger dan 18 was
Hij zal zeker zijn problemen hebben waardoor het moeilijk is structuur te bouwen. Maar ik vind dat jij hem wel onderschat nu en teveel excuses aanreikt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 00:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best tegen, een kamer kost tegenwoordig heel wat, en hij verdient natuurlijk jeugdloon/minimumloon. En nu is hij 22, maar daarvoor was het loon nog lager en ik denk dat tijdens corona de banen ook niet voor het oprapen lagen.
Ook erg lastig om iets op te pakken als je nauwelijks een thuis hebt denk ik.
Het beste zou zijn als hij gewoon een opleiding zou volgen maar ga dat maar eens doen vanaf een overloop
gaat het wel een beetje met jequote:Op vrijdag 17 februari 2023 03:56 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind deze serie van Dreamdinges de meest deprimerende van alle series afleveringen. Ik zie twee 'dragers van de serie' docenten, zowel Lucia als dinges af en toe volledig uitgeblust hun bol uitgaan alsmede een stel deelnemers die halfomhalf gemotiveerd mee doen. Je wordt er alleen al stiksaggerijnig van om er naar te kijken. Ook krijg ik het gevoel dat het hele team achter die serie (zowel camera, als productie) de boel schijtzat is. Je zal als cameraman al vijf jaar lang die zeikstralen moeten filmen, dat alleen al.
Het format werkt niet meer, wens de huidige deelnemers veel succes met of zonder diploma, maar het programma is m.i. uitgemolken.
OEH, lik me reet
Ik vind het inderdaad ook erg triest om te zien hoe de leerlingen gewoon niet te motiveren zijn. Ze willen niet, doen totaal niet hun best, zitten met een arrogante verveelde houdingen. En het zijn geen kinderen meer, dit zijn gewoon volwassenen die zich gedragen als pubers.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 03:56 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind deze serie van Dreamdinges de meest deprimerende van alle series afleveringen. Ik zie twee 'dragers van de serie' docenten, zowel Lucia als dinges af en toe volledig uitgeblust hun bol uitgaan alsmede een stel deelnemers die halfomhalf gemotiveerd mee doen. Je wordt er alleen al stiksaggerijnig van om er naar te kijken. Ook krijg ik het gevoel dat het hele team achter die serie (zowel camera, als productie) de boel schijtzat is. Je zal als cameraman al vijf jaar lang die zeikstralen moeten filmen, dat alleen al.
Het format werkt niet meer, wens de huidige deelnemers veel succes met of zonder diploma, maar het programma is m.i. uitgemolken.
OEH, lik me reet
Bij hun zie je wel die intrinsieke motivatie om er wat mee te doen. Misschien Demi ook nog wel, die heeft alleen wat meer vertrouwen nodig.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:18 schreef Ceviche het volgende:
Elk jaar zijn er wel zulke deelnemers, maar er zijn er ook altijd een aantal die echt hun best doen (en soms tegen hun problemen aanlopen), en juist voor die kandidaten kan het programma een opstapje zijn denk ik.
Dit jaar bijvoorbeeld die lacherige gast met schulden, Latoya, Soraya, Julian die nu in me opkomen waarvan ik denk dat ze er wel komen. En volgens mij is dat elk jaar wel zo.
Oh, okquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben het overigens wel eens met de lik mn reet dude dat het niet zo'n leuk seizoen is.
Veel afhakers, weinig leerlingen die in wikken stappen, Lucia en Erik/c die ze niet kunnen bereiken en gastdocenten die me geen seconde aanspreken
Ah die crackhead jaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:09 schreef roos94 het volgende:
Ik ben nu vorig seizoen aan het kijken (totaal gemist toen) Wel leuke groep.
Ik vind Milouska's les erg sterk
Dat ene meisje btw die hele dag in badjas loopt![]()
Die had toch keer hamburgers gebakken en toen stootte ze per ongeluk zo'n andere chick aan en zei sorry en flipte helemaal de pan uit omdat ze niks terug zeiquote:
quote:
Oh ja dat weet ik nog inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had toch keer hamburgers gebakken en toen stootte ze per ongeluk zo'n andere chick aan en zei sorry en flipte helemaal de pan uit omdat ze niks terug zeija die was ook niet helemaal koekoek
Omg dit was wel goed inderdaad, dat waren wel types ook hoorquote:
Ja knappe meid was dat die ene.quote:
Dat zou jammer zijn, hoop dat ze daar t volgende seizoen wel een beetje beter naar kijken.quote:
Dat is wel echt een verschil; voorheen was er altijd wel wat spanning, ruzie, conflicten. Nu zit het onaangepaste gedrag 'm vooral in helemaal niet komen opdagen.quote:
In 2020 waren ze 3 weken continu onder elkaar, gingen niet naar huis vanwege corona. Daardoor liepen de conflicten ook hoger op natuurlijk en konden ze niet thuisblijven als ze geen zin hadden.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is wel echt een verschil; voorheen was er altijd wel wat spanning, ruzie, conflicten. Nu zit het onaangepaste gedrag 'm vooral in helemaal niet komen opdagen.
Wat wel blijft is het gezeur en gebrek aan motivatie. Dit ga ik echt niet doen hoor, wat een kutles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |