Maar door ze vervolgens als kind te benoemen houd je dat gedrag in stand. Gedrag heeft consequenties, zo groei je op.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Oeps... toen ik op HBO lesgaf hadden wij het ook wel eens over kinderen. Maar dat kwam dan ook omdat er toch een aantal zijn die zich zo gedragen![]()
Tja, als ze mij juf noemen...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar door ze vervolgens als kind te benoemen houd je dat gedrag in stand. Gedrag heeft consequenties, zo groei je op.
Als iemand mij meisje noemt (wat laatst gebeurde), maakt het me niet minder vrouwquote:
Ik spoel de eerste 5 min ofzo altijd doorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:29 schreef Remco het volgende:
Zou hem al bijna afzetten door al die gigantische spoilers weer aan het begin. Wie bedenkt dat vrijwel elk programma op zo'n manier gemonteerd moet worden.
Steeds zweveriger.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wordt Lucia nou steeds zweverige of word ik minder tolerant?
Hahaha het wordt weer een vermakelijk seizoenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Steeds zweveriger.
Zit wel een paas arrogantjes tussen
Is dat niet al jaren dezelfde locatie? Volgensmij ergens op de Veluwe.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:10 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een mooie locatie dit seizoen
Weet iemand hier waar dit opgenomen is?
Oh, geen ideequote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:12 schreef Remco het volgende:
[..]
Is dat niet al jaren dezelfde locatie? Volgensmij ergens op de Veluwe.
Paar jaar hier. Eerst ergens anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:12 schreef Remco het volgende:
[..]
Is dat niet al jaren dezelfde locatie? Volgensmij ergens op de Veluwe.
Ah, dank je!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Paar jaar hier. Eerst ergens anders.
Locatie https://www.hetzendstation.nl
De Kluis van StukTv is ook ooit hier opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |