abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208000164
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nam je maar gwn een vaccinatie voor een ander, dan had de samenleving er ten minste nog iets aan.
Leg eens uit? Een vaccinatie voor wat? Bedoel je nu C19?
Lach met een schone bips
pi_208000527
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 08:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En toch ben ik positief :) langzaam maar zeker gaat de beerput open.
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-vaccinfabrikant
[..]

Dat is zeker positief dat het in de mainstream media komt. :Y Laat ze die beerput maar open trekken
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208000556
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Leg eens uit? Een vaccinatie voor wat? Bedoel je nu C19?
C19 hoeft nu niet echt meer natuurlijk.

Maar in de zin van veilige goed onderzochte en medisch wetenschappelijk bewezen veilige en werkende vaccinaties (waar die voor Covid er 1 van is/was).
pi_208000624
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar in de zin van veilige goed onderzochte en medisch wetenschappelijk bewezen veilige en werkende vaccinaties (waar die voor Covid er 1 van is/was).
Dat is de definitie die jij eraan geeft m.b.t. tot de C19 vaccins, komt er nu een nieuw virus dan zal ik nog immer terughoudend zijn :) C19 is een Corona virus, die virussen muteren zo snel dat je er gewoon geen sluitend vaccin voor kan maken. Hetzelfde zie je voor Influenza virussen (waar vogelgriep dus een familie van is) Ze kunnen na al die jaren nog geen werkend griep vaccin maken. Het blijft een gok vanwege de mutaties en waar hij ontstaat jaarlijks :)

Dus nee, de afgelopen 2 jaar heb ik wel gezien hoe goed vaccins tegen corona virussen werken. Net als de afgelopen 10 jaar tegen influenza met de griepprik. Ze zoeken het maar uit met die nonsens.
Lach met een schone bips
pi_208000652
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

mouwtjes omhoog
:N :N :N

Ze gaan toch niet weer beginnen he?
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_208000683
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat is de definitie die jij eraan geeft m.b.t. tot de C19 vaccins, komt er nu een nieuw virus dan zal ik nog immer terughoudend zijn :) C19 is een Corona virus, die virussen muteren zo snel dat je er gewoon geen sluitend vaccin voor kan maken. Hetzelfde zie je voor Influenza virussen (waar vogelgriep dus een familie van is) Ze kunnen na al die jaren nog geen werkend griep vaccin maken. Het blijft een gok vanwege de mutaties en waar hij ontstaat jaarlijks :)

Dus nee, de afgelopen 2 jaar heb ik wel gezien hoe goed vaccins tegen corona virussen werken. Net als de afgelopen 10 jaar tegen influenza met de griepprik. Ze zoeken het maar uit met die nonsens.
.
Zo denk ik er ook over. gaat er maar van uit dat het ook mrna vaccins zullen worden
Laat het gewoon aan mijn oude vertrouwde immuunsysteem over :Y
pi_208000700
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En ik ben ook niet anti vaxx. heb genoeg vaccinaties gehad in mijn verleden die bewezen effectief en veilig waren tegen langzaam muterende ziekten.
Lach met een schone bips
pi_208001365
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Klopt, preventief vaccineren is de beste oplossing voor iets wat misschien nooit een issue gaat worden :) Wel een heerlijk gevoel nu met die mRNA vaccins dat Pfizer ze vrij snel kan aanpassen op ieder virus. Ik slaap er echt beter door. Maar mocht ik eerder aan de beurt zijn dan jij met die prik, mag je hem van mij hebben :)

Zo ben ik :) Ik doe het voor een ander.
Dan geef ik mijn prik ook wel aan een ander #ikdoenualnietmee Dan heb ik mijn burgerplicht gedaan
pi_208001372
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En ik ben ook niet anti vaxx. heb genoeg vaccinaties gehad in mijn verleden die bewezen effectief en veilig waren tegen langzaam muterende ziekten.
Ik ben ook niet anti vax, heb ook al mijn prikken gehad. Alleen corona mrna prikken wil ik niet.
pi_208001768
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Klopt, preventief vaccineren is de beste oplossing voor iets wat misschien nooit een issue gaat worden :)
Het leuke is juist dat dat niet wordt gesteld.

Vaccineren is pas aan de orde op het moment dat de griepvariant wél een issue is. En niet daarvoor.

quote:
Wel een heerlijk gevoel nu met die mRNA vaccins dat Pfizer ze vrij snel kan aanpassen op ieder virus.
Ja, dat is inderdaad een hele vooruitgang.
Neem bijvoorbeeld Valneva, dat is een Covid vaccin gebaseerd op een inactief virus.
Die kwam pas op de markt toen er geen issue meer was. Veel te laat dus.

quote:
Ik slaap er echt beter door.
Wat niet waar is...

quote:
Maar mocht ik eerder aan de beurt zijn dan jij met die prik, mag je hem van mij hebben :)

Zo ben ik :) Ik doe het voor een ander.
Nee, om een of andere reden heb je bij voorbaat angst voor dat vaccin.
Daarom reageer je op deze manier.
Ik ben er niet bang voor. Ik verwacht niet dat we in de nabije toekomst een gevaarlijke griepvariant krijgen, maar ben ook niet bang voor griepvaccinaties.
pi_208001770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 00:49 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Ik ben ook niet anti vax, heb ook al mijn prikken gehad. Alleen corona mrna prikken wil ik niet.
Er zijn ook andere corona prikken.
Ik heb bijvoorbeeld een gehad die een inactief virus bevat.
pi_208001777
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Heb je daarbij ook telkens de bewezen veiligheid van dat vaccin gecontroleerd?
Bijvoorbeeld veel mensen denken dat het poliovaccin een decennia oud vaccin is, terwijl de huidige poliovaccins gebruik maken van een relatief nieuwe techniek.
En dat geldt voor veel vaccins, dat ze verder evolueren, naar mate de wetenschap vordert.
pi_208002454
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat klinkt als een ouderwets vaccin en zo hoort het ook. Goed corona is niet zo erg, dan is het op een natuurlijke manier de ziekte doorlopen het beste.
Maar is dan wel goed voor mensen die al wat onder de leden hebben dat ze de keuze hebben om het te nemen.
pi_208006505
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Leuk voor je. Ik wens je heel veel vax genot.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_208008699
twitter

Zou FOK! er nog tussenzitten?
  Vis een optie? woensdag 15 februari 2023 @ 18:06:04 #66
70532 loveli
N
pi_208008819
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 14:26 schreef Tingo het volgende:

[..]
Leuk voor je. Ik wens je heel veel vax genot.
Mja, lijkt mij lekkerder dan zelf spike proteïne aanmaken.
crap in = crap out
pi_208008895
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:06 schreef loveli het volgende:

[..]
Eh, wat denk je dat de injectie doet?
  Vis een optie? woensdag 15 februari 2023 @ 18:15:10 #68
70532 loveli
N
pi_208008925
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:11 schreef _I het volgende:

[..]
Eh, wat denk je dat de injectie doet?
Die van Wantie of die van Pfizer?
crap in = crap out
pi_208008944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:15 schreef loveli het volgende:

[..]
Die van Wantie of die van Pfizer?
Je hebt gelijk, vergat even dat je in een langer verhaal zat.

* _I kijkt nederig
  Vis een optie? woensdag 15 februari 2023 @ 18:32:04 #70
70532 loveli
N
pi_208009124
Het is je vergeven ;)
crap in = crap out
pi_208009357
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 06:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heb je daarbij ook telkens de bewezen veiligheid van dat vaccin gecontroleerd?
Bijvoorbeeld veel mensen denken dat het poliovaccin een decennia oud vaccin is, terwijl de huidige poliovaccins gebruik maken van een relatief nieuwe techniek.
En dat geldt voor veel vaccins, dat ze verder evolueren, naar mate de wetenschap vordert.
Nieuwe polio vaccins worden niet met een versneld traject gemaakt, getest en met noodwetgeving goedgekeurd door overheden dus sowieso is er dan minder reden tot argwaan.
pi_208009576
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:50 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Nieuwe polio vaccins worden niet met een versneld traject gemaakt, getest en met noodwetgeving goedgekeurd door overheden dus sowieso is er dan minder reden tot argwaan.
Dus door voldoende bureaucratische vertraging toe te voegen kun je er voor zorgen dat de bevolking gaat denken dat het dus goed getest is.
pi_208009616
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus door voldoende bureaucratische vertraging toe te voegen kun je er voor zorgen dat de bevolking gaat denken dat het dus goed getest is.
Dat Pfizer hun data 75 jaar ofzo geheim wou houden helpt ook niet mee natuurlijk.

Versneld traject ontwikkeld.
Versneld getest.
Versneld goedgekeurd met wetgeving wat verantwoording wegneemt bij producenten.
Nieuwe techniek.
Geheimzinnig gedoe van producenten over hun data.

Genoeg redenen om argwaag te wekken. Voor een virus waarvan al duidelijk was dat het niet veel meer was dan een stevige griep.
pi_208009809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:06 schreef loveli het volgende:

[..]
Kan beter gewoon niks v d injecties nemen.
Is niet nodig.....als je ouder ben of niet. imo.
Ik vertrouw 'The Science', de vaxverkopers, de media, de politiek niet meer.
Allemaal charlatans en bullshitters.imo. :)

Edit: Dat idiotische 24/7 'pandemic' fearpropaganda(mondvodjes/social distancing/testen/handwassen/lockdowns/rommelen met cijfers/grafieken/nummers enz.) Elke avond!
GVD wat een enorme lachwekkende shitshow zeg.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tingo op 15-02-2023 19:29:28 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Vis een optie? woensdag 15 februari 2023 @ 19:41:24 #75
70532 loveli
N
pi_208010140
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zodra Pfizer het vaccin aanbiedt inclusief aansprakelijkheid, dan zou het vertrouwen denk ik wel stijgen.

Of als er iets van een controlegroep zou zijn om de lange termijn te kunnen monitoren.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')