Leg eens uit? Een vaccinatie voor wat? Bedoel je nu C19?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nam je maar gwn een vaccinatie voor een ander, dan had de samenleving er ten minste nog iets aan.
Dat is zeker positief dat het in de mainstream media komt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En toch ben ik positieflangzaam maar zeker gaat de beerput open.
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-vaccinfabrikant
[..]
C19 hoeft nu niet echt meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Leg eens uit? Een vaccinatie voor wat? Bedoel je nu C19?
Dat is de definitie die jij eraan geeft m.b.t. tot de C19 vaccins, komt er nu een nieuw virus dan zal ik nog immer terughoudend zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
C19 hoeft nu niet echt meer natuurlijk.
Maar in de zin van veilige goed onderzochte en medisch wetenschappelijk bewezen veilige en werkende vaccinaties (waar die voor Covid er 1 van is/was).
quote:
.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is de definitie die jij eraan geeft m.b.t. tot de C19 vaccins, komt er nu een nieuw virus dan zal ik nog immer terughoudend zijnC19 is een Corona virus, die virussen muteren zo snel dat je er gewoon geen sluitend vaccin voor kan maken. Hetzelfde zie je voor Influenza virussen (waar vogelgriep dus een familie van is) Ze kunnen na al die jaren nog geen werkend griep vaccin maken. Het blijft een gok vanwege de mutaties en waar hij ontstaat jaarlijks
![]()
Dus nee, de afgelopen 2 jaar heb ik wel gezien hoe goed vaccins tegen corona virussen werken. Net als de afgelopen 10 jaar tegen influenza met de griepprik. Ze zoeken het maar uit met die nonsens.
En ik ben ook niet anti vaxx. heb genoeg vaccinaties gehad in mijn verleden die bewezen effectief en veilig waren tegen langzaam muterende ziekten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
C19 hoeft nu niet echt meer natuurlijk.
Maar in de zin van veilige goed onderzochte en medisch wetenschappelijk bewezen veilige en werkende vaccinaties (waar die voor Covid er 1 van is/was).
Dan geef ik mijn prik ook wel aan een ander #ikdoenualnietmee Dan heb ik mijn burgerplicht gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, preventief vaccineren is de beste oplossing voor iets wat misschien nooit een issue gaat wordenWel een heerlijk gevoel nu met die mRNA vaccins dat Pfizer ze vrij snel kan aanpassen op ieder virus. Ik slaap er echt beter door. Maar mocht ik eerder aan de beurt zijn dan jij met die prik, mag je hem van mij hebben
![]()
Zo ben ikIk doe het voor een ander.
Ik ben ook niet anti vax, heb ook al mijn prikken gehad. Alleen corona mrna prikken wil ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ik ben ook niet anti vaxx. heb genoeg vaccinaties gehad in mijn verleden die bewezen effectief en veilig waren tegen langzaam muterende ziekten.
Het leuke is juist dat dat niet wordt gesteld.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, preventief vaccineren is de beste oplossing voor iets wat misschien nooit een issue gaat worden![]()
Ja, dat is inderdaad een hele vooruitgang.quote:Wel een heerlijk gevoel nu met die mRNA vaccins dat Pfizer ze vrij snel kan aanpassen op ieder virus.
Wat niet waar is...quote:Ik slaap er echt beter door.
Nee, om een of andere reden heb je bij voorbaat angst voor dat vaccin.quote:Maar mocht ik eerder aan de beurt zijn dan jij met die prik, mag je hem van mij hebben![]()
Zo ben ikIk doe het voor een ander.
Er zijn ook andere corona prikken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:49 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik ben ook niet anti vax, heb ook al mijn prikken gehad. Alleen corona mrna prikken wil ik niet.
Heb je daarbij ook telkens de bewezen veiligheid van dat vaccin gecontroleerd?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ik ben ook niet anti vaxx. heb genoeg vaccinaties gehad in mijn verleden die bewezen effectief en veilig waren tegen langzaam muterende ziekten.
Dat klinkt als een ouderwets vaccin en zo hoort het ook. Goed corona is niet zo erg, dan is het op een natuurlijke manier de ziekte doorlopen het beste.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zijn ook andere corona prikken.
Ik heb bijvoorbeeld een gehad die een inactief virus bevat.
Leuk voor je. Ik wens je heel veel vax genot.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er zijn ook andere corona prikken.
Ik heb bijvoorbeeld een gehad die een inactief virus bevat.
Mja, lijkt mij lekkerder dan zelf spike proteïne aanmaken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik wens je heel veel vax genot.
Eh, wat denk je dat de injectie doet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Mja, lijkt mij lekkerder dan zelf spike proteïne aanmaken.
Die van Wantie of die van Pfizer?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:11 schreef _I het volgende:
[..]
Eh, wat denk je dat de injectie doet?
Je hebt gelijk, vergat even dat je in een langer verhaal zat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Die van Wantie of die van Pfizer?
Nieuwe polio vaccins worden niet met een versneld traject gemaakt, getest en met noodwetgeving goedgekeurd door overheden dus sowieso is er dan minder reden tot argwaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb je daarbij ook telkens de bewezen veiligheid van dat vaccin gecontroleerd?
Bijvoorbeeld veel mensen denken dat het poliovaccin een decennia oud vaccin is, terwijl de huidige poliovaccins gebruik maken van een relatief nieuwe techniek.
En dat geldt voor veel vaccins, dat ze verder evolueren, naar mate de wetenschap vordert.
Dus door voldoende bureaucratische vertraging toe te voegen kun je er voor zorgen dat de bevolking gaat denken dat het dus goed getest is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:50 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nieuwe polio vaccins worden niet met een versneld traject gemaakt, getest en met noodwetgeving goedgekeurd door overheden dus sowieso is er dan minder reden tot argwaan.
Dat Pfizer hun data 75 jaar ofzo geheim wou houden helpt ook niet mee natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus door voldoende bureaucratische vertraging toe te voegen kun je er voor zorgen dat de bevolking gaat denken dat het dus goed getest is.
Kan beter gewoon niks v d injecties nemen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Mja, lijkt mij lekkerder dan zelf spike proteïne aanmaken.
Zodra Pfizer het vaccin aanbiedt inclusief aansprakelijkheid, dan zou het vertrouwen denk ik wel stijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus door voldoende bureaucratische vertraging toe te voegen kun je er voor zorgen dat de bevolking gaat denken dat het dus goed getest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |