SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hij heeft nu een chick die nu 19 jaar is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft hij weer in moeten ruilen recentelijk?
Die kan er dan 5-6 jaar tegenaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft nu een chick die nu 19 jaar is.
dat is wel wat frisjesquote:werd zaterdagochtend een temperatuur gemeten van -43 graden. In combinatie met windstoten van 177 kilometer per uur leidde dat tot een gevoelstemperatuur van -78, de laagste ooit gemeten.
Leo balen als een gekke pinguīn, die wilde net op zijn fietsje naar Emmen springen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:50 schreef Ama het volgende:
Leo was ook vooral knap in de Titanic enz.
Alleen op as woensdagquote:
Nee. Ik maak me nooit opquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je je weer opmaken voor Carnaval daar?
Ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we carnaval weer in kleine groepjes vieren?
gewoon niet. dat is altijd beterquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik vier niks.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn toch wat enclaves waar ze het wel vieren daar in de buurt?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heb jij last van carnaval in Zoetermeer?
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn toch wat enclaves waar ze het wel vieren daar in de buurt?
kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van me kwam uit Stompwijk. Daar kennen ze ook carnaval volgens mij.
paar keer gedaan bij een vriend daar, zou best wel weer eens willen. Helaas gaat hij de laatste jaren altijd op vakantiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:13 schreef Haags het volgende:
1x carnaval gevierd met vrienden. ROLLEND over de straten daar in het zuiden des lands.
Leuk voor 1x, prima maar daar blijft het ook bij.
Ik heb toen echt wel 4 dagen nodig gehad om bij te komen. kolere zeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar keer gedaan bij een vriend daar, zou best wel weer eens willen. Helaas gaat hij de laatste jaren altijd op vakantie
Kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Carnaval is wel een uitgelezen manier voor de wat minder aantrekkelijke vrouw om aan de vent te raken.
Een jaar vol gevierd toen een beste maat prins carnaval was, daar ging zoveel gezuip aan vooraf dat tijdens de carnaval bier niet meer aansloegquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar keer gedaan bij een vriend daar, zou best wel weer eens willen. Helaas gaat hij de laatste jaren altijd op vakantie
Heb je er weer zin in?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Carnaval is wel een uitgelezen manier voor de wat minder aantrekkelijke vrouw om aan de vent te raken.
Erdogan koopt liever tanks en drones voor zijn Ottomaanse Rijk dan dat hij investeert in aardbevingsbestendige huizen zoals in Japan of de VS.quote:
Verstandig. Of ga je naar St. Moritz?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We slaan maar weer eens een jaartje over
Tussen de ouwe introverte lijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verstandig. Of ga je naar St. Moritz?
Ja?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de ouwe introverte lijken?
Dat zei mijn pa ook al.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erdogan koopt liever tanks en drones voor zijn Ottomaanse Rijk dan dat hij investeert in aardbevingsbestendige huizen zoals in Japan of de VS.
Hij moet nu wel beetje zijn best doen naar de verkiezingen toe.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erdogan koopt liever tanks en drones voor zijn Ottomaanse Rijk dan dat hij investeert in aardbevingsbestendige huizen zoals in Japan of de VS.
allemaal leveranciers die op random doordeweekse dagen dicht zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heb jij last van carnaval in Zoetermeer?
Hij weigerde hulp van Cyprusquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij moet nu wel beetje zijn best doen naar de verkiezingen toe.
Geloof niet dat hij erg veel stemmen trekt uit dat hoekje van 't land.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij moet nu wel beetje zijn best doen naar de verkiezingen toe.
denk niet dat er dan nog iemand in leven isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wachten met hulp totdat Zweden en Finland bij de NAVO zitten.
Vraag me af wat de Amerikanen nu doen met hun bommetjes in Adana.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wachten met hulp totdat Zweden en Finland bij de NAVO zitten.
Ja was te druk met netflixenquote:
Mwa, als ze eenmaal gesettled is daar niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:58 schreef Koen66 het volgende:
En Ballie zal geheid minder posten dan normaal
Waarom had ze hamsterwoede als ze ratten verzameltquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)-met-800-ratten.html
@:Ama in het nieuws.
Nee dan gaat netflixen eigenlijk makkelijkerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook moeilijk de eerste dagen zonder bal.
Wanneer je morgenochtend wakker wordt, heb je dan 500 appjes?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan gaat netflixen eigenlijk makkelijker
Netflix & never chill.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan gaat netflixen eigenlijk makkelijker
3 ratten stinken niet maar 800..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)-met-800-ratten.html
@:Ama in het nieuws.
Hoop het nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer je morgenochtend wakker wordt, heb je dan 500 appjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:17 schreef Ama het volgende:
Mag ik voor één keer een schattig rattenplaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:17 schreef Ama het volgende:
Mag ik voor één keer een schattig rattenplaatje?Nou voor deze keer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nopes, meestal boem-bats binnen no time.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens zo iemand gehad waar je te lang op gewacht hebt?
Noem-batsen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, meestal boem-bats binnen no time.
Zelfs niet met mijn jeugdvriendinnetje en die vond eigenlijk ontblote onderarmen tegen elkaar al vrij ver gaan
Volgens mij bedoelt CE zelfs nog een stapje voor het fysieke zeg maar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, meestal boem-bats binnen no time.
Zelfs niet met mijn jeugdvriendinnetje en die vond eigenlijk ontblote onderarmen tegen elkaar al vrij ver gaan
Zo lang vruchteloos achter iemand aanlopen of een oogje op hebben of verliefd op zijn of wat bedoel je?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt CE zelfs nog een stapje voor het fysieke zeg maar.
Dat kennen wij niet hč?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo lang vruchteloos achter iemand aanlopen of een oogje op hebben of verliefd op zijn of wat bedoel je?
Ik denk verliefd wachten op iemand tegen beter weten in. Tenminste zo interpreteerde ik de vraag van CE.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo lang vruchteloos achter iemand aanlopen of een oogje op hebben of verliefd op zijn of wat bedoel je?
Nee zo zit ik niet in elkaar, ik ken wel liefdesverdriet hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk verliefd wachten op iemand tegen beter weten in. Tenminste zo interpreteerde ik de vraag van CE.
Ik vraag me af of ik het zou kunnen. Ik denk dat mijn spanningsboog daar te kort voor is. Hangt er misschien ook vanaf of je denkt dat de ander stiekem toch signalen afgeeft ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zo zit ik niet in elkaar, ik ken wel liefdesverdriet hoor, daar niet van.
Ik heb daar teveel eergevoel voor en ik vind mezelf te leukquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik het zou kunnen. Ik denk dat mijn spanningsboog daar te kort voor is. Hangt er misschien ook vanaf of je denkt dat de ander stiekem toch signalen afgeeft ofzo.
Zo iemand moet je eigenlijk ook gewoon niet meer googlen nu. Dan blijft ze in je hoofd het meisje van toen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Een meisje, die was zo knap, en we troffen elkaar alleen met uitgaan om 5:00 snachts in de taxi, dan ging het ff los, maar die vond ik daarna nooit weer en dacht ik later nog weleens aan.
Maja das nu vast ook een oud wijf haha
Hoe ouder je wordt hoe minder leuk dat wordtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo iemand moet je eigenlijk ook gewoon niet meer googlen nu. Dan blijft ze in je hoofd het meisje van toen.
Deed ik laatst met een Spaanse van vroeger.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo iemand moet je eigenlijk ook gewoon niet meer googlen nu. Dan blijft ze in je hoofd het meisje van toen.
Die drogen niet mooi op vaak neequote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed ik laatst met een Spaanse van vroeger.
Ik vroeg het wellicht de verkeerde.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk verliefd wachten op iemand tegen beter weten in. Tenminste zo interpreteerde ik de vraag van CE.
Whehe.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vroeg het wellicht de verkeerde.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:53 schreef bitterbal het volgende:
Ben denk ik nog nooit zo snel in slaap gevallen
Ah ik wist het niet preciesquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
flori![]()
nee lig nog in mijn bed, het is hier nu 07:10 dus nog wat vroeg
moet jij niet slapen?
quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:12 schreef bitterbal het volgende:
had de airco op 20 staan dus nu klappertanden als ik het bed uit ga :p
Yes hotel wifi en dan zo'n vpn omdat je anders de hele tijd zo'n captcha moet invoeren om op fok te komen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:15 schreef Flori het volgende:
[..]
Ah ik wist het niet precies![]()
En ja slapen, dat lukt hier vaak wat later en soms ook niet![]()
Hotel wifi nu of hoe werkt dat daar?
ja stom hequote:
Goed geregeldquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes hotel wifi en dan zo'n vpn omdat je anders de hele tijd zo'n captcha moet invoeren om op fok te komen.
Wifi is hier best goed moet ik zeggen.En op mijn telefoon heb ik dan een simkaart met 4g internet
Dat zou goed kunnen ja, was een hele onderneming weer om er te komen en dan poef lampje uitquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stom he![]()
gisteren toen ik na het avond eten het hotel liep had ik het ook koud maar denk meer dat dat was omdat mijn batterij op was
denk de 7e keerquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:18 schreef Flori het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Hoeveelste keer ben je daar nu?
Hoelaat ga je nu naar je eindbestemming?quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk de 7e keer
als je hier eenmaal bent gaat alles super makkelijk
denk 12 uur ofzo, misschien wat eerder.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Hoelaat ga je nu naar je eindbestemming?
Handig hoor. Ik keek net even daar, dan reis ik een beetje mee ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:21 schreef bitterbal het volgende:
veel makkerlijker dan in nederland. straks ga ik hier naar die balie en zij regelen dan taxi en boot ticket en hoef ik eigenlijk niks meer te doen
quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:27 schreef Flori het volgende:
[..]
Handig hoor. Ik keek net even daar, dan reis ik een beetje mee ofzo![]()
Zag dat @:Dotteke daar een koffietent heeft![]()
[ afbeelding ]
En daar word je opgehaald en naar een hotel gebracht?quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk 12 uur ofzo, misschien wat eerder.
ja denk dat die vriendin mij komt halen als ze van werk weg kan en anders neem ik denk ik motortaxi. is maar klein stukjequote:Op woensdag 8 februari 2023 01:29 schreef Flori het volgende:
[..]
En daar word je opgehaald en naar een hotel gebracht?
denk drukste plek is dan onzin?quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:32 schreef Flori het volgende:
[..]
Lukt vaak gewoon niet, dus dan maar wat lezen of op fok
Wel fijn dat je goed je weg weet, maar je blijft dan in een hotel toch? Bedoel niet bij bekenden thuis.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat die vriendin mij komt halen als ze van werk weg kan en anders neem ik denk ik motortaxi. is maar klein stukje
op dat eiland heb je geen private taxi's maar pickups die dan dan zit gelegenheid hebben gemaakt en die nemen dan meerdere mensen in een keer mee
ja hotel . hou als fokkker natuurlijk van mijn alleentijd:Pquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:35 schreef Flori het volgende:
[..]
Wel fijn dat je goed je weg weet, maar je blijft dan in een hotel toch? Bedoel niet bij bekenden thuis.
Nah.. Heel soms dts heel even.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk drukste plek is dan onzin?
ja igt er aan wat k kan vinden. zag hier gisteren geen geschikte zaak om ontbijt te eten dus misschien wordt het een tosti van de 7/11quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:36 schreef Flori het volgende:
[..]
Nah.. Heel soms dts heel even.
Wat ga je zo eten bij het ontbijt?
Snap ik helemaalquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hotel . hou als fokkker natuurlijk van mijn alleentijd:P
ja zeker , zijn bijna elke dag wel mensen die ik dan zie. meestel met eten omdat ze dan overdag werken. dus overdag ga ik dan meestal naar het strandquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:38 schreef Flori het volgende:
[..]
Snap ik helemaal![]()
Al is het wel tof dat je af en toe met iemand kunt afspreken.
Oh geen ontbijtbuffet ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja igt er aan wat k kan vinden. zag hier gisteren geen geschikte zaak om ontbijt te eten dus misschien wordt het een tosti van de 7/11![]()
en jij morgen ochtend?
nee dit is meer een soort guesthouse , zit geen horeca bijquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:40 schreef Flori het volgende:
[..]
Oh geen ontbijtbuffet ofzo?![]()
Ehm ik eet standaard 1 of 2 boterhammetjes met kaas
Nice hoor, daar ga je ook voor gok ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker , zijn bijna elke dag wel mensen die ik dan zie. meestel met eten omdat ze dan overdag werken. dus overdag ga ik dan meestal naar het strand
quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ben even thee zetten en ga zo even wat lezen
Ik lees sowieso altijd op papierquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:59 schreef Flori het volgende:
[..]![]()
Ga ik ook maar doen, niet op de iPad dan, maar ereader
Ja maar ze luisteren nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 02:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel Schipper Mag Ik Over Varen in het Thai gezongen?
Ding dong.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja igt er aan wat k kan vinden. zag hier gisteren geen geschikte zaak om ontbijt te eten dus misschien wordt het een tosti van de 7/11![]()
en jij morgen ochtend?
Veel plezierquote:
Hier lekker warmquote:Op woensdag 8 februari 2023 06:24 schreef Koen66 het volgende:
Ballie@:bitterbal
Goedemorgen
Hier is het KOUDdus niet klagen over zweten!
Wat voor kantoorbaan had je vroeger eigenlijk Karzai?quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:17 schreef Karzai het volgende:
hele opgave om onder de douche vandaan te komen
"CEO van Shell, maar het beviel me niet meer".quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voor kantoorbaan had je vroeger eigenlijk Karzai?
quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"CEO van Shell, maar het beviel me niet meer".
Op je eiland en gelijk friturenquote:Op woensdag 8 februari 2023 06:00 schreef bitterbal het volgende:
K stap net uit de boot. Wacht nu op vriendin k zweet my de tyfus
belastingdienstquote:Op woensdag 8 februari 2023 07:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voor kantoorbaan had je vroeger eigenlijk Karzai?
ga je nu al klagen over zweet?quote:Op woensdag 8 februari 2023 06:00 schreef bitterbal het volgende:
K stap net uit de boot. Wacht nu op vriendin k zweet my de tyfus
Waarom wat anders gaan doen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
belastingdienst
ziekenfonds
media audits
elsevier
reorganisatie, raakte werkeloos, en het ging niet goed met mijquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:57 schreef kwiwi het volgende:
Zit al met m'n kloon te wachten tot m'n abo afloopt, kan ik mezelf er eentje cadeau doenVolgens mij nog 15 min..
Kan geen abo kopen met kwiwi zonder ideal, maar als je een abo cadeau doet heb je meer betaaloptiesquote:
Wachten tot je abo verlopen is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan geen abo kopen met kwiwi zonder ideal, maar als je een abo cadeau doet heb je meer betaalopties
M'n kloon is kwabo![]()
Kwaboquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan geen abo kopen met kwiwi zonder ideal, maar als je een abo cadeau doet heb je meer betaalopties
M'n kloon is kwabo![]()
ahaquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:M'n kloon is kwabo![]()
RIP kwaboquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:05 schreef kwabo1 het volgende:
[..]
Was het ww en email kwijt, nu heb ik deze
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:05 schreef kwabo1 het volgende:
[..]
Ja hoiiiiiquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:05 schreef kwabo1 het volgende:
[..]
dat lukt immers niet echt met buitenlandse rekeningenquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:03 schreef CherryLips het volgende:
O wacht het probleem zit bij jou bij iDeal, nevermind
had nr 2 al om 7:00quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begin net aan mijn twee bakske
Ik heb ook erg vast geslapen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:08 schreef UitStraling het volgende:
Zo vast geslapen dat ik te kwabbelig ben om naar de keuken te kruipen voor koffie
jammer dat snoozen zo kut is maar wel lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:13 schreef TaMieke het volgende:
Het opstaan gaat hier ook niet vlekkeloos. Wekker staat altijd om half 7. Voor het thuiswerken sprong ik meestal na 5 minuten uit bed. Vanmorgen was het kwart over 7![]()
Daar gaat mn "niet snoozen" regel
Hoe laat begin jij met thuiswerken?quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:13 schreef TaMieke het volgende:
Het opstaan gaat hier ook niet vlekkeloos. Wekker staat altijd om half 7. Voor het thuiswerken sprong ik meestal na 5 minuten uit bed. Vanmorgen was het kwart over 7![]()
Daar gaat mn "niet snoozen" regel
8:00 uurquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe laat begin jij met thuiswerken?
Radio staat wel gewoon aan, dus slaap niet verder. Maar 3kwartier in bed liggen terwijl ik gewoon had kunnen slapen is gewoon nutteloos.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer dat snoozen zo kut is maar wel lekker
Ik ook. Al ben ik vandaag wat laatquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
8:00 uur
[..]
Radio staat wel gewoon aan, dus slaap niet verder. Maar 3kwartier in bed liggen terwijl ik gewoon had kunnen slapen is gewoon nutteloos.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben jullie al iets van bitterbal gehoord? Normaal gesproken had ik wel verwacht dat ze hier zou posten.
als ik snooze uitzet en niet direct opsta dan verslaap ik me acuutquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
8:00 uur
[..]
Radio staat wel gewoon aan, dus slaap niet verder. Maar 3kwartier in bed liggen terwijl ik gewoon had kunnen slapen is gewoon nutteloos.
Ik heb haar geblokkeerd dus geen ideequote:Op woensdag 8 februari 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben jullie al iets van bitterbal gehoord? Normaal gesproken had ik wel verwacht dat ze hier zou posten.
Kijk, bitterbrommert kan van het lijstjequote:Op woensdag 8 februari 2023 08:15 schreef bitterbal het volgende:
oke , mijn vaste scooter plek had geen scooter meer en toevallig toen ik ging lunchen met die vriendin bood een meisje daar haar scooter te huur aan. Dus heb net mijn vuurdoop gehad
Nee, heb haar ook niet gezienquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:15 schreef bitterbal het volgende:
oke , mijn vaste scooter plek had geen scooter meer en toevallig toen ik ging lunchen met die vriendin bood een meisje daar haar scooter te huur aan. Dus heb net mijn vuurdoop gehad
Zonder wekker slaap ik tot 20 februari 09:00.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig zeg ik eigenlijk bijna nooit meer mijn wekker. Zou wel weer keer echt uit willen slapen, maar laatste periode ga ik juist weer steeds later slapen.
Stress?quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig zeg ik eigenlijk bijna nooit meer mijn wekker. Zou wel weer keer echt uit willen slapen, maar laatste periode ga ik juist weer steeds later slapen.
Super handigquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:20 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen wekker, word standaard voor half acht wel wakker
met naar werk gaan niet echt betrouwbaar ljkt mequote:Op woensdag 8 februari 2023 08:20 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen wekker, word standaard voor half acht wel wakker
Ja die kans heb ik ook. Radio wakker worden vind ik sowieso fijner dan dat gejengel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik snooze uitzet en niet direct opsta dan verslaap ik me acuut
Foeiquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Al ben ik vandaag wat laat
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:21 schreef kwabo1 het volgende:
Tot over 400 dagen luitjes, heb weer een abo
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:21 schreef kwabo1 het volgende:
Het waren drie gezellige minuten @kwabo1quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:21 schreef kwabo1 het volgende:
ik ga gewoon op tijd naar bedquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met naar werk gaan niet echt betrouwbaar ljkt me
Ik kan je aanraden dat niet te doen. Zijn mensen die soms extra set tanden hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las super tandig en wilde al gaan googelen.
ook al ga ik om 20:00 slapen dan heb ik geen enkele garantie om zonder wekker om 6:00 wakker te wordenquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden dat niet te doen. Zijn mensen die soms extra set tanden hebben.
ben altijd tussen 6 en 7 wakkerquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook al ga ik om 20:00 slapen dan heb ik geen enkele garantie om zonder wekker om 6:00 wakker te worden
Wanou. Je weet toch hoe zo'n ding werktquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:23 schreef bitterbal het volgende:
moet zo nog maar oefenen ja op de scootert
Gewoon natuurlijk met zonsopkomst dusquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Zonder wekker zou ik zo tussen 8 en 9 wakker worden, zoals in het weekend meestal het geval is
ja maar elke scooter rijdt toch andersquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanou. Je weet toch hoe zo'n ding werkt
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:ltvdk heb jij al iets van bitterbal gehoord? Niets voor haar om hier niet te posten.
Ik vind die van AH aan de zoete kantquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:25 schreef bitterbal het volgende:
had voor lunch thom kai khai soep. smaakt hier zurig
Ja je bent die mierzoete van de AH nu gewendquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:25 schreef bitterbal het volgende:
Uitgeschoten met de alensnot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:25 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ze jou geblockt heeftquote:
ja dat vind ik juist lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind die van AH aan de zoete kant
Ok, ok. Handmatig.quote:
Te lang in de zon gelegen, buiten de koeling.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:25 schreef bitterbal het volgende:
rip aan de nabestaandenquote:
In Zwitserland? Is het die user die hier laatst even binnenviel?quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:30 schreef kwiwi het volgende:
MiniFOK!meet in de planning met iemand die ik al 15 jaar ken (vroeger samen gebaggerd op de FP)
In Nederland. Ah dat was Ferdo, nee is iemand anders.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Zwitserland? Is het die user die hier laatst even binnenviel?
Laat ze inloggen met Kwabo.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:53 schreef kwiwi het volgende:
Heb straks gesprek met HR om te zien hoe ik kan helpen binnen het bedrijf met intimidatie/pest/seksueel overschrijdend gedrag cases. Kan ik hier toch nog wat met de studie die ik een tijdje terug gedaan heb
Je hebt blijkbaar wat ontwikkelingen gemist.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Staat het nu de laatste jaren stil qua grote ontwikkelingen of lijkt dat maar zo?
Ik bedoel, de jaren 80 had je de opkomst van videogames, muziekclipjes, de val van de Sovjet Unie, in de jaren 90 internet, mobiele telefonie, enorme rijkdom westerse wereld, 00 heeft de smartphone en ontplofislamieten.
Nu hebben we woke?
Nu krijgen we op onze flikker voor jarenlange roofbouw op de planeet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Staat het nu de laatste jaren stil qua grote ontwikkelingen of lijkt dat maar zo?
Ik bedoel, de jaren 80 had je de opkomst van videogames, muziekclipjes, de val van de Sovjet Unie, in de jaren 90 internet, mobiele telefonie, enorme rijkdom westerse wereld, 00 heeft de smartphone en ontplofislamieten.
Nu hebben we woke?
De wereld heeft wel grotere problemen dat Rowling hoor.quote:
Als reactie op specifiek "woke".quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wereld heeft wel grotere problemen dat Rowling hoor.
Ja de gekke heks, beetje stellen dat er zoiets als een biologische vrouw bestaat.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu krijgen we op onze flikker voor jarenlange roofbouw op de planeet.
En een beetje een poging om mensen te laten bestaan, ondanks figuren als Rowling.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu krijgen we op onze flikker voor jarenlange roofbouw op de planeet.
En een beetje een poging om mensen te laten bestaan, ondanks figuren als Rowling.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ga jij hier even lekker verder?
quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de gekke heks, beetje stellen dat er zoiets als een biologische vrouw bestaat.
quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan ga jij hier even lekker verder?
Uh AI, SpaceX en CRISPR gemist?quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Nu hebben we woke?
Weet niet of ze die in Den Bosch hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uh AI, SpaceX en CRISPR gemist?
Je bent alweer met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nu weer lief doen of ik ga werken goedverdoeme
Nee hoorquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent alweer met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ligt wel bij Velthoven in de buurtquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of ze die in Den Bosch hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |