SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Ja op zich wel, ga 3x per week een uur hardlopen en 1 of 2 dagen per week skien.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij zo'n actieve/sportieve levensstijl?of lijkt dat maar
Goed voor je weerstand ook, twee vliegen in één klap!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje tatta doet ook dumpsterdiven.
Tijdje gedaan in Spanje, met al die strandnegers die zonnebrilletjes verkopen. Stonden we met 20 man rond sluitingstijd bij de vuilnisbakken van de supermarkt te wachten
Wel altijd goed gegeten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je zo'n vingerhoedje snert krijgt afgeleverd
lekker johquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op zich wel, ga 3x per week een uur hardlopen en 1 of 2 dagen per week skien.
Ga eens werken joh luiaardquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:31 schreef Dven het volgende:
Godverdomme zo traag dat uit pure armoede zelfs ik bijna het nieuwe topic geopend had
Ja dat is nog een probleem.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Absoluut. Moet dan wel een heel klein kommetje snert zijn. Of een heel grote duif. Of een roedel duiven.
Hoe krijg je het gepland tussen werk, verbouwen en skiën in.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op zich wel, ga 3x per week een uur hardlopen en 1 of 2 dagen per week skien.
Is hier ook zo.. uiteindelijk zit iedereen in hetzelfde verzorgingstehuis, alleen wordt het voor degenen die geen geld hebben betaald door de overheid, en de mensen die hun hele leven gespaard hebben zien hun spaargeld eraan op gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Was even eerder vrij want moest nog een aanhangertje bij de vuilnis storten.
Ik zag er een stuk of 5 auto’s meer, allemaal 67+ vaak met de vrouw mee.
Allemaal een splinternieuw mini hoogzittertje.
Net mijn schoonvader, goed pensioen, huis afbetaald, geld als drek ineens na zijn pensioen.
zijn vrouw al overleden, hij houdt het ook niet meer heel lang vol. Pensioen weg, deel naar de belasting, en waar is dan alles wat je hebt opgebouwd?
Moraal van het verhaal, we leven een beetje in een farce dat we “later” geld hebben, en kunnen genieten.
Dat is haast niet zo. Die worst krijg je je hele leven voor je, op het einde mag je eraan likken en dan is die weg en mag een ander eraan likken.
Resumé, geniet VOOR je pensioen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Een postduif die al die ontberingen doorstaat, die had ik dan toch wel beloond met een half vingerhoedje snert.
Ik ga van 5 tot 6 hardlopen in de middagquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe krijg je het gepland tussen werk, verbouwen en skiën in.
Je hebt ook van die kleine rassenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verbaas me iedere keer ook weer hoe groot die koeien zijn
[..]
heb jij zo'n actieve/sportieve levensstijl?of lijkt dat maar
En dan slapenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga van 5 tot 6 hardlopen in de middag
O ja, ook dat nog. Druk drukquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh niet ook nog eten ertussendoor?
Heb m'n vier uur voor vandaag al ruim aangetiktquote:
ga lekker staken dat je te hard moet werken net als die halve tamme stokbroodflikkers in frankrijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb m'n vier uur al ruim aangetikt voor vandaag
Ik hoef helemaal niet te hard te werken. Dat heb ik geen dag van m'n leven gedaan en ik ben dat ook absoluut niet van plan ooit te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga lekker staken dat je te hard moet werken net als die halve tamme stokbroodflikkers in frankrijk
Vast niet mijn maatquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:40 schreef Karzai het volgende:
Levi's 501 jeans gekocht voor 2,97 , wel 2e hands natuurlijk en ik krijg 50% korting
Jammer, zou je goed doenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet te hard te werken. Dat heb ik geen dag van m'n leven gedaan en ik ben dat ook absoluut niet van plan ooit te doen
wel of geen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:40 schreef kwiwi het volgende:
uhm, wtf.. m'n nieuwe telefoon heeft headsetingang?
ja vroegah hadden die gewoon één maat. Maar misschien was dat gewoon een experimenteel tussenjaar of zoquote:
O nee, zulke ingangen zijn verouderd. Zat er geen verloopstekkertje bij je telefoon? Of misschien kun je die los kopen?quote:
Ik heb echt het idee dat ik nog in het jaar 2000 leefde en nu in 2023 beland benquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, zulke ingangen zijn verouderd. Zat er geen verloopstekkertje bij je telefoon? Of misschien kun je die los kopen?
Hoererij vroeger, dan stuurde je je telefoon op als die kuren had en was het altijd van 'ja waterschade kunnen we niks aan doen'. Sterf.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn telefoon begon bij het opladen vorige week ineens keihard te kermen dat er vocht geconstateerd was in de poort en dat ie direct van de stroom af moest
Je koopt gewoon niet elk jaar een nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat ik nog in het jaar 2000 leefde en nu in 2023 beland ben
Gewoon in een bak rijst leggen dan toch? Heeft bij mij al menig telefoon en autosleutel teruggebracht uit de doodquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoererij vroeger, dan stuurde je je telefoon op als die kuren had en was het altijd van 'ja waterschade kunnen we niks aan doen'. Sterf.
Maar ook als het probleem niks met waterschade te maken had of als je hem niet in de regen had laten vallen, kwamen ze met die opmerking. 'Ja ik heb dode pixels.' 'Waterschade, doen we niks aan, valt niet onder garantie, zoek het maar uit.'quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon in een bak rijst leggen dan toch? Heeft bij mij al menig telefoon en autosleutel teruggebracht uit de dood
Ohquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook als het probleem niks met waterschade te maken had of als je hem niet in de regen had laten vallen, kwamen ze met die opmerking. 'Ja ik heb dode pixels.' 'Waterschade, doen we niks aan, valt niet onder garantie, zoek het maar uit.'
Wat vragen ze, vijftig euro?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kwamen net wat kinderen voor heitje voor een karweitje. Die zijn nu even de voortuin aan het doen dus.
Stuur ze hier ook even heen dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kwamen net wat kinderen voor heitje voor een karweitje. Die zijn nu even de voortuin aan het doen dus.
Ja maar dit was dus helemaal geen waterschade of zo. Opnieuw opgestart en nooit meer problemen. Ding was gewoon dronkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoererij vroeger, dan stuurde je je telefoon op als die kuren had en was het altijd van 'ja waterschade kunnen we niks aan doen'. Sterf.
Stuur ze even deze kant op, kan ze wel een week of 2 gebruiken in de tuinquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bezorgers weten niet eens meer wat een stuiver isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Weten kinderen nog wel wat een heitje is?
Geen 2 euro. Heb ik net even opgezocht.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Weten kinderen nog wel wat een heitje is?
Kijk maar uit dat ik mijn ding niet in je bips flofquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ineens weer denken aan DINGFLOFBIPS
Paaseitjes met debiele smaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen 2 euro. Heb ik net even opgezocht.
Maar snoep bij de Jamin zal ook wel duurder geworden zijn.
Dan flof ik 'm zo in een berenklem vriend.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik mijn ding niet in je bips flof
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan flof ik 'm zo in een berenklem vriend.
2,20371quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ineens weer denken aan DINGFLOFBIPS
Daar stond oma op.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:56 schreef kwiwi het volgende:
@:datismijnmening dit gaat over de gulden, de munteenheid die we voor de euro hadden
Waarom haten mensen zichzelf.quote:BROWNIE van zeewier, courgette en cacaopoeder met koffieglazuur en
pompoenpitten
Er is nog niemand rijk of gelukkig geworden van hard werken, dus nee, ik pas.quote:
klopt ik doe ook zo min mogelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is nog niemand rijk of gelukkig geworden van hard werken, dus nee, ik pas.
Zoek eens “hond” op Google, dan krijg je rechtbovenin een hondenpoot als je daar op klikt dan zie je telkens een poot op je scherm.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:31 schreef Ama het volgende:
Gelukkig zegt Windows dat de zon ondergaat. Anders wist ik het echt niet.
Mooi geld was dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:56 schreef kwiwi het volgende:
@:datismijnmening dit gaat over de gulden, de munteenheid die we voor de euro hadden
Ik had vroeger een paperclip die ik alles kon vragenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoek eens “hond” op Google, dan krijg je rechtbovenin een hondenpoot als je daar op klikt dan zie je telkens een poot op je scherm.
HI-LA-RISCH
Tikte van binnenuit op je scherm als je niet hulpbehoevend genoeg wasquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vroeger een paperclip die ik alles kon vragen
O Ja de Office-assistentenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vroeger een paperclip die ik alles kon vragen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoek eens “hond” op Google, dan krijg je rechtbovenin een hondenpoot als je daar op klikt dan zie je telkens een poot op je scherm.
HI-LA-RISCH
Als je ze nu lang genoeg laat liggen doen ze dat ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Je had vroeger ook dansende bananen.
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oven deed piep, dus vreten is klaar
Dat er allemaal kleine fruitvliegjes uit komenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je ze nu lang genoeg laat liggen doen ze dat ook
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eet smakelijk!
Krijg je dan niet om half tien weer trek?
Nee, valt reuzemeequote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eet smakelijk!
Krijg je dan niet om half tien weer trek?
Verkoop je kind.quote:Ik verkoop dit omdat mijn zoontje er graag 1 wilde 3 weken geleden maar er nu al niet meer naar omkijkt.
We hebben hem 3 weken geleden uit een nestje gehaald dus is nog een "babytje"
Hok was 70 euro. Prijsje zit er nog op.
En zorg dat je niet voor nog meer kroost kiestquote:
Kinderen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag gister ook een artikel van een malafide fokker. Die had er een hele hoop.
Fok alles aan een caviavragerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag gister ook een artikel van een malafide fokker. Die had er een hele hoop.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat er allemaal kleine fruitvliegjes uit komen
Ik ga zo kijken of er nog meer oreo muffins zijnquote:
Ik hoef ze eerst even niet weer.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zo kijken of er nog meer oreo muffins zijn
Als ze van 8 verschillende vaders (of moeders) zijn zeer zeker.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Kun je iemand met acht kinderen en zonder inkomen ook een malafide fokker noemen?
Hoe is het vandaag met je?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ze van 8 verschillende vaders (of moeders) zijn zeer zeker.
Redelijk. Psychisch kan het wel beter, maar ja misschien ook wel verklaarbaar als je naar gisteren kijkt..quote:
Waarom nietquote:
Is vlinder al aan het rolmopsenquote:
Weet niet mee waar ik het gelezen heb, maar die had er toch een hele boel volgens mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was onbedoeld fokker geloof ik.
Ik zag vandaag een jonge dame (of misschien nog gewoon een meisje) met een Vlinderhaarspeld. Moest meteen aan jou denkenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een jonge dame (of misschien nog gewoon een meisje) met een Vlinderhaarspeld. Moest meteen aan jou denken
Dramapamalamaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kan wel andere dingen bedenken om te halen dan.
Wat gaan we winnen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
catawiki bijna afgelopen...
HOOGSTE BOD
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kan wel andere dingen bedenken om te halen dan.
Oh ja daar zat ik van de week ook te kijken voor dino dingenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
catawiki bijna afgelopen...
HOOGSTE BOD
O ja, daar was het bij uit de hand gelopen, die had niet opzettelijk zoveel jonkiesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)voor-417-cavias.html
417 cavia's en dan ook nog eens een heel deel zwanger. Heb je er over een paar weken 1000.
Geschiedenisboek over Brabant uit 18e eeuw, MET GRAVURESquote:
Als je van 10 naar 100 gaat ga je dan niet even nadenken of het wel handig is wat je aan het doen bent?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, daar was het bij uit de hand gelopen, die had niet opzettelijk zoveel jonkiesMaar die beesten zijn meteen na de bevalling weer vruchtbaar en die kleintjes zijn al met drie weken vruchtbaar, dus dat gaat snel.
Moet ook wel, want zijn prooidieren en vallen van zichzelf al bijna dood om.
*werpt chocoladebolquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, daar was het bij uit de hand gelopen, die had niet opzettelijk zoveel jonkiesMaar die beesten zijn meteen na de bevalling weer vruchtbaar en die kleintjes zijn al met drie weken vruchtbaar, dus dat gaat snel.
Moet ook wel, want zijn prooidieren en vallen van zichzelf al bijna dood om.
En een beetje kaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geschiedenisboek over Brabant uit 18e eeuw, MET GRAVURES
coolquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geschiedenisboek over Brabant uit 18e eeuw, MET GRAVURES
Wij kunnen heel goed etenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag ons best eens uitnodigen hoor
24 Maart in Amersfoortquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kookt dud0r dan?quote:
Wat loop je qua min/km?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:00 schreef kwiwi het volgende:
Zo dat was een lekker rondje hardlopenM'n snelste op deze route tot nu toe.
Special guest, Of had ik dat niet mogen verklappen..quote:
Nee. Ik durf niet. Wil ook eerst even afwachten wat er gaat gebeuren betreft behandeling negatief denken. Die negen weken wachtlijst zijn dan net voorbij...quote:
Begrijpelijk maar dacht kan altijd vragen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik durf niet. Wil ook eerst even afwachten wat er gaat gebeuren betreft behandeling negatief denken. Die negen weken wachtlijst zijn dan net voorbij...
Boom ik hoor je niet meer over dat bootcampen, dat deed je vorig jaar nog zoveel.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik durf niet. Wil ook eerst even afwachten wat er gaat gebeuren betreft behandeling negatief denken. Die negen weken wachtlijst zijn dan net voorbij...
ik moet dit voor mezelf toch altijd naar km/h omrekenen anders zegt het me niksquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
7:30/km ongeveer, zitten dan ook 200 hoogtemeters in.
Ja ik moest ook even kijken wat het was, want ik kijk ook naar km/u normaalquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet dit voor mezelf toch altijd naar km/h omrekenen anders zegt het me niks
Op je hippe horloge?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik moest ook even kijken wat het was, want ik kijk ook naar km/u normaal
Hier op het vlakke kijk ik altijd wie er onder de 5min/km komen dan zijn ze snelquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik moest ook even kijken wat het was, want ik kijk ook naar km/u normaal
Alsof jullie dan komenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een geheimpjequote:
Klopt. Ben ik ook mee gestopt sinds ik in november 2021 hier ben gaan wonen. Komt er maar niet van. Net als gewoon hardlopenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boom ik hoor je niet meer over dat bootcampen, dat deed je vorig jaar nog zoveel.
Nee, klopt vragen mag altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar dacht kan altijd vragen.
welke heb je nu?quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier op het vlakke kijk ik altijd wie er onder de 5min/km komen dan zijn ze snel
nice.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Garmin Fenix 7S Sapphire Solar. Echt superfijn, ben er erg blij mee tot nu toe.
Ja je hebt verschillende maten, de 7 was te groot voor mij, daarom de 7S genomen, dat is de kleinste. Nog steeds redelijk groot maar niet té.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
Die fenixen zijn toch best stevige horloge om een smalle damespols? of zijn hier ook verschillende maten in?
die forerunner die ik nu heb is nog redelijk plat. Ik kijk soms ook wel naar iets nieuws zoals een fenix of een wahoo, maar die vind ik weer wat te lomp omdat ik hem ook tijdens de handbaltraining om hou.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja je hebt verschillende maten, de 7 was te groot voor mij, daarom de 7S genomen, dat is de kleinste. Nog steeds redelijk groot maar niet té.
Ja het is wel meer iets voor niet-contactsporten zeg maar. Voor handbal e.d. zou ik m'n oude forerunner ook beter vinden. Die was ook wat gestroomlijnder en volledig van rubber geloof ik. Als je met die fenix iemand raakt heeft ie gelijk een mooie blauwe plek denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die forerunner die ik nu heb is nog redelijk plat. Ik kijk soms ook wel naar iets nieuws zoals een fenix of een wahoo, maar die vind ik weer wat te lomp omdat ik hem ook tijdens de handbaltraining om hou.
Rijke tata gespot.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd voor een hete douche.
[ afbeelding ]
Ik merk dat het me nu met het prijsplafond en zo ook veel minder boeitquote:
Schaken?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ja het is wel meer iets voor niet-contactsporten zeg maar.
Ik denk wel dat het je goed doet, je was toen behoorlijk vrolijk daarna steeds.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Ben ik ook mee gestopt sinds ik in november 2021 hier ben gaan wonen. Komt er maar niet van. Net als gewoon hardlopen
Misschien was die 2 keer 190 ook wel helemaal niet nodig geweest?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik merk dat het me nu met het prijsplafond en zo ook veel minder boeit
Ik heb 3x 400 betaald. Volgens Essent hoef ik nu elke maand nog maar 96 te betalen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien was die 2 keer 190 ook wel helemaal niet nodig geweest?De prijzen gaan nu gezellig weer omlaag. Wel fijn even goed
ja de ik ook. Nou ja ik zit nog in m'n contract tot eind dit jaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 3x 400 betaald. Volgens Essent hoef ik nu elke maand nog maar 96 te betalen.
Ik kan de verwarming weer op 20 gooien.
Zonde. Hebben ze geen bootcamps in de buurt?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Ben ik ook mee gestopt sinds ik in november 2021 hier ben gaan wonen. Komt er maar niet van. Net als gewoon hardlopen
Ik vond de broccoli in de supermarkt opeens erg duurquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond ook al een patatje gehaald. 5,75 euro
Dat wordt morgen faillissement aanvragenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind alles erg duur latelyquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond de broccoli in de supermarkt opeens erg duur
Aankloppen bij het Leger des Heils in Foquevillequote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt morgen faillissement aanvragen
Doe maar weer luxequote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat moet @4EverBlackEyed dan etenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond de broccoli in de supermarkt opeens erg duur
Alleen gehakt denk ik danquote:
En dat zomaar in het midden van de maand(financieel gezien)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een uitspatting
Voor een flinke appel betaal je al bijna een euroquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:35 schreef CherryLips het volgende:
1,19 voor komkommer. Vond ze op de markt al duur voor 99 cent.
Ja, mijn bankrekening word ik toch al niet vrolijk van na mijn weekje Boedapestquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dat zomaar in het midden van de maand(financieel gezien)
Het is nog niet zo lang geleden dat een komkommer 49ct per stuk kostte.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:35 schreef CherryLips het volgende:
1,19 voor komkommer. Vond ze op de markt al duur voor 99 cent.
Eén paprika is ook al meer dan een euro.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor een flinke appel betaal je al bijna een euro
Die kunnen ze wel makkelijk delenquote:
Gruwelijk irritantquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
is al jaren dat ze bezuinigen op de 3,5mm jack
eens.. sowieso die dunne prut telefoontjes zijn eigenlijk kut.. 0 houvast, glibbert zo uit je klauwen..quote:
Londen is ook even huilen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn bankrekening word ik toch al niet vrolijk van na mijn weekje Boedapest
waar hebben we het nu over?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ja jongens en meisjes, dit is het nieuwe normaal
Ik kan gewoon bij dezelfde club blijven, maar het is er gewoon niet van gekomen..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde. Hebben ze geen bootcamps in de buurt?
En dat had ik eerst ook na het verhuizen, heeft echt even geduurd voor ik een nieuw ritme had waar het sporten bij inbegrepen zat.
We wisten niet hoe goed we het haddenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
alleen als je daarvoor kiest.. beste blijft bedraad want niet 20 miljoen apparaten opladenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Alles is toch draadloos tegenwoordig
Gelukkig wordt eind deze maand 1 van de huizen verkocht. Dan krijgt mijn bankrekening een goede boostquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mijn bankrekening word ik toch al niet vrolijk van na mijn weekje Boedapest
Zou kunnen, maar ik wacht wel een weekje.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Is Fallout die Mission: Impossible waarbij Henry Cavill in pak iedereen kort en klein slaat?
Die is ook alleen leuk als Deadpool.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef mschol het volgende:
ik heb gisteren red notice gekeken maar ryan reynolds verziekte het wel..
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt eind deze maand 1 van de huizen verkocht. Dan krijgt mijn bankrekening een goede boost
quote:
Ik heb ze allemaal gezien maar na deel drie vloeien ze allemaal een beetje in elkaar over.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef gianni61 het volgende:
Nu ghost protocol op Netflix aan het kijken. Weet eigenlijk niet of ik deze al gezien heb.
Of Rooie Ed (of spoiler ik nu)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef mschol het volgende:
Deze heb ik waarschijnlijk ook wel gezien. Maar dat is weer een tijd geledenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien maar na deel drie vloeien ze allemaal een beetje in elkaar over.
Doe me dan nog even 3k netto in de maand erbij, hebben we het nergens meer overquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zat altijd vast in die draadjesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen als je daarvoor kiest.. beste blijft bedraad want niet 20 miljoen apparaten opladen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef mschol het volgende:
Ik wil de mogelijkheid hebben er een kabel in te stekenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Alles is toch draadloos tegenwoordig
Ik heb een hekel aan draadloze oordopjes bij het sporten. Moest daastraks m'n muts afdoen, trek ik die dingen weer mee uit m'n oren en vallen ze op de grondquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zat altijd vast in die draadjes![]()
Heerlijk sporten met airpods
+1quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil de mogelijkheid hebben er een kabel in te steken
Duh. Als ie op een handig tijdstip draait dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:53 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips ga je naar de Titanic re-release
Je hebt Leo al 8x dood zien gaan? Ik kan er niet meer naar kijken, te treurigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duh. Als ie op een handig tijdstip draait dan.
Dan zou het de negende keer zijn in de bios.
Misschien wel vaker. Want Leo gaat ook in bijvoorbeeld The Quick and the Dead deaudquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt Leo al 8x dood zien gaan? Ik kan er niet meer naar kijken, te treurig
Deze vrouw.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En Romeo & Juliet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien wel vaker. Want Leo gaat ook in bijvoorbeeld The Quick and the Dead deaud![]()
Die van mijn vallen bij de geringste beweging al uit, kan ze wel met ducktape vastplakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan draadloze oordopjes bij het sporten. Moest daastraks m'n muts afdoen, trek ik die dingen weer mee uit m'n oren en vallen ze op de grond
Die heb ik nooit gezienquote:
Rose was toch al snel te oud geweest.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Muts bij het sportenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan draadloze oordopjes bij het sporten. Moest daastraks m'n muts afdoen, trek ik die dingen weer mee uit m'n oren en vallen ze op de grond
Het is niet echt hèquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buiten is dat wel aan te radenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen al daarom kijk ik er niet naarquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn toch een paar films en series waar ik ook een traantje moet laten
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk bewust niet naar de All You need.. Kerst Special want ik weet dat ik het niet droog houdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Welke?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar Ama zei stop. Daar kan ik ook niets aan doen verder.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat gaat anders
[ afbeelding ]
Da was gofferdomme ne lieve hond, jonguhquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hachi ga ik echt nooit meer kijken.
Die ken ik niet, geloof ikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Family Stone moet ik ook altijd bij janken.
In Marley en Me gaat Marley ook dood, dan ga ik echt even uien snijden.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Da was gofferdomme ne lieve hond, jonguh
Begin nu al met mijn ogen te knipperenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf nog steeds niet naar Marley & Me te kijken
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin nu al met mijn ogen te knipperen
Ik denk niet dat ik die gezien hebquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Marley en Me gaat Marley ook dood, dan ga ik echt even uien snijden.
Ik ook niet, dacht altijd dat het zo'n typische vrouwenfilm was.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die gezien heb
eens.. net als me & marleyquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hachi ga ik echt nooit meer kijken.
M'n hond is al 14 jaar dood, je zou denken dat ik er nu wel klaar voor ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin nu al met mijn ogen te knipperen
Geen Spice Girls - stop right now?quote:
Nee, maar klinkt weer deprimerend. Ging over dementie ofzo toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:CherryLips heb je Amour ook ooit gezien? Daar liep je ook niet met een lekker gevoel de bioscoop uit.
Volgens mij krijgt vrouw beroerte, maar dementie is daar ook wel een thema. Wist wel dat ik toen niet naar de meest vrolijke film ging maar daarna had ik ook geen zin meer om de stad in te gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar klinkt weer deprimerend. Ging over dementie ofzo toch?
Oh the notebook vond ik nog wel leuk, maar dat komt misschien ook door Rachel McAdamsquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Marley and Me, Love Actually, the Notebook.
Altijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg alweer kippenvel als ik de trailer zie.quote:
bij mensen heb ik dat minderquote:
Zo zielig. 😥quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg alweer kippenvel als ik de trailer zie.
Ik heb His Dark Materials afgekeken. Daar zitten ook aantal emotionele momenten in en de "deamons" van mensen zijn ook dieren.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
bij mensen heb ik dat minder
maar "echte" dieren die dood gaan in films zit er altijd wat in mn oog..
Als @Haags z'n broek laat zakken roept ie ook altijd Free Willyquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:40 schreef Ama het volgende:
Mijn moeder moest altijd huilen bij Free Willy. 🥺❤️
je kan gewoon andere films kijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En daarom kijk ik dus ook al nooit films. Geen idee waarom je dat op zou zoeken
Nieuwe filmtrailersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:44 schreef Ama het volgende:
Oh zondag is de super bowl al. Halftime show genot.
Omdat het wel mooie films zijn. Als ik alleen Titanic kijk moet ik ook janken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En daarom kijk ik dus ook al nooit films. Geen idee waarom je dat op zou zoeken
lijkt me zo geen reet aan..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:44 schreef Ama het volgende:
Oh zondag is de super bowl al. Halftime show genot.
Kijk op maandag altijd halftime show terug. Vorig jaar was zo nice.quote:
Heeft hij weer in moeten ruilen recentelijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:45 schreef Ama het volgende:
Maar Leonardo DiCaprio begint een beetje een creep te worden dus hij mag inmiddels wel naar de bodem van de oceaan zinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |