SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
oh ja, je mag van mij altijd pakken hoorquote:
Als ze echt zo raar aan het rondkroelen is, moet je haar niet aanraken. Dan is het allemaal teveel of zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt heeeeeeeeeerlijk, dat vind ik echt een geluksmomen
Is jouw kattie dan ook helemaal ontspannen?
Had al zo'n vermoeden dat je er niet mee bezig was.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ja, je mag van mij altijd pakken hoor
ik heb een kleine laptop en zie niet automatisch dat ik de lapo heb, dat deel valt weg op mn beeldschermexcusi
Zit nu bij iets Thais. Soort van zelf fondue ding maar ze hebben ook wat kant en klare dingen. Dus heb bbq pork en roasted duck met lijstquote:
Nee nee dit is voor 1 nacht. Ga morgen naar koh phangan. Er ging geen ferry meer nadat k was gelandquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen ontbijt in het hotel? En zit je daar nu een maand?
Is het een beetje sappig en smakelijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu bij iets Thais. Soort van zelf fondue ding maar ze hebben ook wat kant en klare dingen. Dus heb bbq pork en roasted duck met lijst
Het moet nog komen:pquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het een beetje sappig en smakelijk?
Eerst ff een dagje lekker relaxen en tot rust komen vd reis voordat straks alles kut is.quote:
Eettechnisch gezien moet het allemaal nog een beetje op gang komen daar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het moet nog komen:p
Ging eigenlijk naar binnen omdat k roasted pork zag staan maar die is op
Wat heb je als hoofdgerecht daarna?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu bij iets Thais. Soort van zelf fondue ding maar ze hebben ook wat kant en klare dingen. Dus heb bbq pork en roasted duck met lijst
Varken aan een spit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je als hoofdgerecht daarna?
Heb Thailand toch laten weten dat k zou komenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Eettechnisch gezien moet het allemaal nog een beetje op gang komen daar.
Nou dacht dat dit wel genoeg is maar het is weer een muizenhapjequote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je als hoofdgerecht daarna?
Waarschijnlijk hebben ze alles naar jouw eiland verscheept. Dat ligt daar nu allemaal te wachten. Hele rijen varkies en dode vissen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb Thailand toch laten weten dat k zou komen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze alles naar jouw eiland verscheept. Dat ligt daar nu allemaal te wachten. Hele rijen varkies en dode vissen.
Aan het woord hier onze energie-expert en financieel goeroequote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:45 schreef Ama het volgende:
Gasprijs bijna weer onder het prijsplafond. 🤞🏻 Ik denk vanaf juli er weer onder. In april gaat hij al een stuk omlaag maar zit hij er nog net boven zonder korting.
Ik zeg toch dat ik dat denk niet dat het zo is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan het woord hier onze energie-expert en financieel goeroe
Ik verslikte me in m'n broodballetje met melkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan het woord hier onze energie-expert en financieel goeroe
eet dan ook eens normaal!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verslikte me in m'n broodballetje met melk
Had wasparfum van de Action gehaald om een keer te proberen maar dat blijft bij één keer proberen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ja, je mag van mij altijd pakken hoor
ik heb een kleine laptop en zie niet automatisch dat ik de lapo heb, dat deel valt weg op mn beeldschermexcusi
Nou toch maar even naar buiten gelopen voor een rondje. Voeten waren al koud want hele ochtend op sokken. En in die strakke schoenen door de vrieskou wordt het er ook niet beter op, dus nu maar even in het warme badje. Allemaal door die klotestoel. 3766 stappen inmiddels. Half twee een vergadering in. EIgenlijk het enige wat ik te doen heb vandaag.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed genoeg voor vandaag![]()
ik ga zo ook weer even liggen, vandaag is het niet. Ik droomde weer echt super intens en dan is mn dag verpest
Heb je geen warme sokken? Ik heb thuis altijd van die lekkere dikke sokken aan als het koud is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou toch maar even naar buiten gelopen voor een rondje. Voeten waren al koud want hele ochtend op sokken. En in die strakke schoenen door de vrieskou wordt het er ook niet beter op, dus nu maar even in het warme badje. Allemaal door die klotestoel. 3766 stappen inmiddels. Half twee een vergadering in. EIgenlijk het enige wat ik te doen heb vandaag.
Nee, vandaag is het niet.
Wollen sokkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je geen warme sokken? Ik heb thuis altijd van die lekkere dikke sokken aan als het koud is.
ja 1 paar of zo, waarvan ik er ook nog eentje altijd kwijt ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je geen warme sokken? Ik heb thuis altijd van die lekkere dikke sokken aan als het koud is.
Allebei voor jou?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
steek die kaarten lekker in je arie
Geen idee kan toch nog niet spelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
is Hogwarts legacy al live?
zo ff ps5 aanslingeren
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
Eerst ff nieuw filmpje uploaden op onlyfrans
how you doin'?quote:
niks te klagenquote:
Het ligt aan vandaagquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou toch maar even naar buiten gelopen voor een rondje. Voeten waren al koud want hele ochtend op sokken. En in die strakke schoenen door de vrieskou wordt het er ook niet beter op, dus nu maar even in het warme badje. Allemaal door die klotestoel. 3766 stappen inmiddels. Half twee een vergadering in. EIgenlijk het enige wat ik te doen heb vandaag.
Nee, vandaag is het niet.
C&A opstarten, he?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mijn broek blijkt helemaal doorgescheurd te zijn. Dus ik moet eigenlijk gewoon NU C&A opstarten en nieuwe kopenKeedan.
RIPquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, mijn broek blijkt helemaal doorgescheurd te zijn. Dus ik moet eigenlijk gewoon NU C&A opstarten en nieuwe kopenKeedan.
Mijn broeken gaan altijd kapot tussen m'n bovenbenen.. zeker toen ik nog veel fietstequote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:41 schreef gianni61 het volgende:
oh ja, ik heb ook nog een broek die niet lang meer te leven heeft
bij mij ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn broeken gaan altijd kapot tussen m'n bovenbenen.. zeker toen ik nog veel fietsteDan ziet de rest van de broek er nog prima uit, maar is de stof daar flinterdun
Dat is wel heel snel..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij ook.
Broek die ik op vakantie aan heb gehad is door alle wandel kilometers redelijk versleten
nou, hij was natuurlijk niet nieuw aan het beginquote:
Oh ik dacht al, of je hebt echt heel veel kilometers gelopen, of dat was geen beste broekquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, hij was natuurlijk niet nieuw aan het begin
En dan ook scheef zeg maar? Ik heb dat vooral bij hakken, dat die wat scheef afslijten, dat ziet er dan ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn schoenen verslijten altijd bij het hielstuk. Heb in Boedapest ook een gat gelopen in de voering
Check. Schuifdijen slopen alles. Al blijven ze zelf inmiddels heel als er geen stof overheen zit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn broeken gaan altijd kapot tussen m'n bovenbenen.. zeker toen ik nog veel fietsteDan ziet de rest van de broek er nog prima uit, maar is de stof daar flinterdun
Nieuw blokje onder laten zetten bij de schoenmaker?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan ook scheef zeg maar? Ik heb dat vooral bij hakken, dat die wat scheef afslijten, dat ziet er dan ook niet meer uit.
Nee, niet de zool. Maar de plek waar de achterkant van je voet tegen de voering aan zit. Dat slijt bij mij heel snel. In sommige schoenen heb ik binnen een paar weken een gatquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan ook scheef zeg maar? Ik heb dat vooral bij hakken, dat die wat scheef afslijten, dat ziet er dan ook niet meer uit.
Nee veel te koud godverdommequote:
oh, dat heb ik vooral bij schoenen waar van ik de veters nooit strikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niet de zool. Maar de plek waar de achterkant van je voet tegen de voering aan zit. Dat slijt bij mij heel snel. In sommige schoenen heb ik binnen een paar weken een gat
Zou een andere manier van veters strikken niet helpen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niet de zool. Maar de plek waar de achterkant van je voet tegen de voering aan zit. Dat slijt bij mij heel snel. In sommige schoenen heb ik binnen een paar weken een gat
Nee joh, lekker in het zonnetje is het heerlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee veel te koud godverdomme![]()
chagrijnig
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee veel te koud godverdomme![]()
chagrijnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:08 schreef Modus het volgende:
[..]Nondeju wat een kwarktassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ohhh dat heb ik ook jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niet zoveel verschil. Ik heb me er ooit in verdiept. Bij sommige mensen is de achterkant van de voet gewoon wat boller. Daar zijn schoenen niet op ontworpen en daardoor slijt het sneller.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou een andere manier van veters strikken niet helpen?
Kwarktassenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nondeju wat een kwarktassen
Misschien zijn dit wel schoenen voor jou https://nl.pepper.com/aan(...)sport-korting-267768quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega met wie wie ik regelmatig wandel heeft het ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh dat heb ik ook jaAlsof ik daar een een botje heb waar de schoen niet op berekend is. Heb dat sportschoenen al na een keer of 3 dragen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn dit wel schoenen voor jou https://nl.pepper.com/aan(...)sport-korting-267768
Meer iets voor Balliequote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien zijn dit wel schoenen voor jou https://nl.pepper.com/aan(...)sport-korting-267768
Geef die jongen een minuutje of 5.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Waar is Fles? Die zit nu te schelden op de borsten van die mevrouw? Want die hebben het blijkbaar niet koud en hij wel.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Waar is Fles? Die zit nu te schelden op de borsten van die mevrouw? Want die hebben het blijkbaar niet koud en hij wel.
Ik ben dat mannetje.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb daar een mannetje voorKutwerk
die moest een C&A opstarten voor een nieuwe broekquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Maar niet de mijnequote:
Ik kijk dan meer zo:quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar niet de mijneMijne is italiaans en dat is altijd mooi als ie dan geirriteerd raakt en met de handgebaren begint
Maar zo kijk jij ook als je de hoofdprijs in de staatsloterij wintquote:
Gaat die alweer wat beter bossie?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo kijk jij ook als je de hoofdprijs in de staatsloterij wint
haal je die bij de supermarkt?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:26 schreef Ama het volgende:
En geen tipjes meer dus ik zal zo weer naar de supermarkt fietsen.
Nee denk bij de Primera even, moet toch pinnen bij automaat naast de Primera. Maar Jumbo kan ook prima hoor.quote:
Ik las dat de Nederlanders amper dönerenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het heel erg wat er in Turkije is gebeurd, maar ik moet wel steeds gnorken als ik die Turken hoor praten.
Chukuluguluk guluchukulusiniz gulubulabulsiniz chukulukul
Wat slecht, wat slecht.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik las dat de Nederlanders amper döneren
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:32 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo kijk jij ook als je de hoofdprijs in de staatsloterij wint
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat een verrassing
[..]
Ligt er aan vanuit perspectief je het bekijkt, alles is relatiefquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
We weten nooit of het positief of negatief is bij jou.
Toch geen CLOCKHOUSE hequote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, meteen maar 3 nieuwe broeken besteld bij C&A. Nou hopen dat ze passen.
[..]
Huh die vouw je toch gewoon zelf dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:26 schreef Ama het volgende:
En geen tipjes meer dus ik zal zo weer naar de supermarkt fietsen.
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, meteen maar 3 nieuwe broeken besteld bij C&A. Nou hopen dat ze passen.
Ik zou zelf nooit bestellen daar maar altijd in de winkel passen. Kwaliteit is meer dan prima maar ze zijn totaal niet consistent in maatvoering danwel pasvorm.quote:
Nou ja dat dus. Kledingmaten zijn altijd al één grote pestpokkeramp geweest. De hele wereld heeft verschillende maten, niks is nooit met niks vergelijkbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit bestellen daar maar altijd in de winkel passen. Kwaliteit is meer dan prima maar ze zijn totaal niet consistent in maatvoering danwel pasvorm.
oke omaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je boos,
Pluk een roos,
Zet ‘m op je hoed,
Dan ben je straks weer goed.
Ik kwel mezelf nog wel even met dat rattenvoer van de dominos van gisternequote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:45 schreef dud0r het volgende:
Zal ik een tgtg van werk scoren vandaag 🤔
Heb al wel avondeten gepland staan maar misschien kan ik het wel bewaren voor de lunch voor morgen
Lief poeziealbum....quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je boos,
Pluk een roos,
Zet ‘m op je hoed,
Lievquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je boos,
Pluk een roos,
Zet ‘m op je hoed,
Ben je vakkenvuller geworden?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:45 schreef dud0r het volgende:
Heb al wel avondeten gepland staan maar misschien kan ik het wel bewaren voor de lunch voor morgen
quote:
Nu dus ook inmiddels thuisquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo terug uit de wijk. Gelukkig nergens last van gehad
En dan zeggen ze dat mannenmaten nog vrij consistent zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. Kledingmaten zijn altijd al één grote pestpokkeramp geweest. De hele wereld heeft verschillende maten, niks is nooit met niks vergelijkbaar
Ik denk ik bestel gewoon wat er in mijn huidige broeken op het labeltje staat.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannenmaten nog vrij consistent zijn.
Ja maar moet ik wel een tipboekje hebben. Geen zin om huis te doorzoeken naar geschikt papier.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh die vouw je toch gewoon zelf dan?
Waarom kan jij er gewoon over nadenken? Zoveel tijd heb je hier niet eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:45 schreef dud0r het volgende:
Dit is als vrouw dan wel weer makkelijk, gewoon strakke stretchbroeken kopen, passen altijd +/- 7 kiloquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk ik bestel gewoon wat er in mijn huidige broeken op het labeltje staat.
ON MOGELIJK.
trek je nog steeds vonken?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, de stoel gaat wel opgelost worden. Over 8-10 weken en vpor meer doekoes. Maar goed, dan dus maar 2 maanden dit gekut in plaats van de komende 5 jaar.
Wat een gedoe de hele tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, de stoel gaat wel opgelost worden. Over 8-10 weken en vpor meer doekoes. Maar goed, dan dus maar 2 maanden dit gekut in plaats van de komende 5 jaar.
Nee we hebben gewoon een kantine hier die daad aan mee doetquote:
Omdat ze niet uitverkopen hier. Het is de bakker niet waar je binnen 5 minuten erbij moet zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom kan jij er gewoon over nadenken? Zoveel tijd heb je hier niet eens.
Dat vooral jaquote:
Ik durf het nauwelijks meer te proberen. Het is ECHT heel erg irritant.quote:
Wat chill.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:07 schreef dud0r het volgende:
Nee we hebben gewoon een kantine hier die daad aan mee doet
Snap ik maar het komt goed!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vooral ja![]()
Ik ben juist degene die graag wat meer betaalt voor GEEN GEZEIK ERMEE. Maar dat breekt me wel vaker op
Ik wil ook weleens aan een daad mee doenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:07 schreef dud0r het volgende:
Nee we hebben gewoon een kantine hier die daad aan mee doet
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens aan een daad mee doen
hihahootjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, laatste keer had ik een pokebowl, smoothie, chocobroodje en een banaan voor 2,99quote:
Oh nicequote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, laatste keer had ik een pokebowl, smoothie, chocobroodje en een banaan voor 2,99
Ja was prima. Meestal doe ik het als ik regelrecht door ga naar het crackhuis. Dan eet ik het daar wel opquote:
is dit in DH?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, laatste keer had ik een pokebowl, smoothie, chocobroodje en een banaan voor 2,99
Jaquote:
Spannend.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
Maar alleen voor medewerkers. Geheime winkel enzo. Moet je invoeren via een QR.
Extreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem spannendquote:
Misschien helpt het met de frustratiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, nee daar wil ik niet bijhoren danquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
Maar alleen voor medewerkers. Geheime winkel enzo. Moet je invoeren via een QR.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien helpt het met de frustratie
snap ikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee daar wil ik niet bijhoren dan
geen last van gehad.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen last van gehad.
maar het was ook maar 3 happen bij mij.
gewoon koud etenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens even die pizza smut opwarmen.
quote:
quote:
Je bent zelf matigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet hoor.
[..]
Koude pizza is zo matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewoon je kaak ontwrichten.Alweer een week geleden dus ik ben wel extreem geirriteerd nu jaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Maar even serieus mensen, ik vind altijd wel dat mannen gefrustreerder zijn als ze een tijdje geen seks gehad hebben. Ook op het werk.. @:watisjulliemening?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
ik vind mannen sowieso irritant gefrustreerd met seks (en hun piemel), geen idee of dat de mannen zijn die een tijd geen seks hebben gehadquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Maar even serieus mensen, ik vind altijd wel dat mannen gefrustreerder zijn als ze een tijdje geen seks gehad hebben. Ook op het werk.. @:watisjulliemening?
Zal voor deze ralle toelie weinig verschil maken inderdaadquote:
Wat had je gezegd dat geveegd isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:56 schreef Ama het volgende:
GC / Bepaal hoeveel ik doneer aan het rode kruis
Ik vond 'm beetje apart. Had wat anders verwacht aan de hand van de trailerquote:
Had gewoon fok-it zijn berichtje gequote.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat had je gezegd dat geveegd is
Universal, dus dat zou dan Showtime zijn denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij ergens online komt over een tijdje.
Weet ik niet meer, is echt vijf jaar geleden dat ik het heb gelezenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond 'm beetje apart. Had wat anders verwacht aan de hand van de trailer
Hoe verhoud die tot het boek?
Oh die heb ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Universal, dus dat zou dan Showtime zijn denk ik.
Nou ik heb er een paar die lopen de hele week gefrustreerd te doen, en de dag nadat ze een date/booty call hebben gehad zijn ze ineens de vriendelijkheid zelvequote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Al vraag ik me nu wel af wat die mannen bij jou op werk doen
Dan moet ik al ruim 40 jaar non stop gefrustreerd zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:55 schreef kwiwi het volgende:
ver geëvolueerd volk zijn we tochquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb er een paar die lopen de hele week gefrustreerd te doen, en de dag nadat ze een date/booty call hebben gehad zijn ze ineens de vriendelijkheid zelveKun je wel handig gebruiken ook als je ergens toestemming voor nodig hebt.
Doe (het uitvoeren van een handeling) dit (gericht op een specifiek iets) maar (soms gebruikt als twijfeloptie of versterking van het standpunt) niet (iets 'nadrukkelijk' afkeuren) meer (een veelvoud van iets of in samenspraak met het voorgaande woord een woord in gebiedende wijs), bedankt (een compliment dan wel ietwat passief-agressieve vorm om de eerder genoemde ongewenste situatie af te sluiten op een zakelijk correcte manier) ! (UITROEPTEKEN, bedoeld om een zin in geschreven taal luid en duidelijk uit te spreken of enige vorm van enthousiasme te visualiseren)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan teksten (dit is een tekst) toch niet goed (begrijpbaar) lezen (dus niet horen) als je de hele tijd (iedere zin minimaal twee) haakjes (<---) gebruikt, wtf joh (dit is een afkorting). En daarnaast (los van dit dus) ook nog eens (dubbelop hihhi) aanhalingstekens (") en HOOFDLETTERS (mocht je niet weten wat het is) gebruikt. Lijkt wel (dus is niet echt) een puzzle!
God dit duurde lang om te typen, ik lees zo'n stukje tekst van iemand en moet er wel om lachen maar kan het ook oprecht niet echt lezen
respectquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe (het uitvoeren van een handeling) dit (gericht op een specifiek iets) maar (soms gebruikt als twijfeloptie of versterking van het standpunt) niet (iets 'nadrukkelijk' afkeuren) meer (een veelvoud van iets of in samenspraak met het voorgaande woord een woord in gebiedende wijs), bedankt (een compliment dan wel ietwat passief-agressieve vorm om de eerder genoemde ongewenste situatie af te sluiten op een zakelijk correcte manier) ! (UITROEPTEKEN, bedoeld om een zin in geschreven taal luid en duidelijk uit te spreken of enige vorm van enthousiasme te visualiseren)
Vrij marginale horrorfilms die na het eerste deel best hadden mogen stoppen volledig uitmelkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.pathe.nl/film/26321/insidious-5
Is er een deel 4
3 was echt waardeloos, dus zal even kijken wat deel 4 dan is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vrij marginale horrorfilms die na het eerste deel best hadden mogen stoppen volledig uitmelken
En een deel 3?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Is er een deel 4
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, is echt vijf jaar geleden dat ik het heb gelezenVolgens mij is het einde wel wat aangepast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
ik wist nit eens dat er een 3 wasquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Is er een deel 4
Gvd netjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:10 schreef Dven het volgende:
Voor omgerekend 10 eurocent een tonijnsteakje kunnen kopen bij de Lidl, aangezien hij gemarkeerd was als 5 gram in plaats van 300 gram
Ik heb gewoon alle delen gemist. Dus ook de eerstequote:
Ik ben ook echt zo'n pauper die direct even alle andere steakjes bekeken heeft om te kijken of het de enige wasquote:
Gelukkig nog zat andere troep gekocht zodat het niet opvielquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:10 schreef Dven het volgende:
Voor omgerekend 10 eurocent een tonijnsteakje kunnen kopen bij de Lidl, aangezien hij gemarkeerd was als 5 gram in plaats van 300 gram
Nou, houd ons maar op de hoogte danquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3 was echt waardeloos, dus zal even kijken wat deel 4 dan is.
Zou ik ook doen hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben ook echt zo'n pauper die direct even alle andere steakjes bekeken heeft om te kijken of het de enige was
Eerst bij de zelfscankassa's geprobeerd maar dat werd niet geaccepteerd omdat het gewicht natuurlijk een stuk hoger was dan de genoteerde 5 gram.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig nog zat andere troep gekocht zodat het niet opviel
jaloersquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:10 schreef Dven het volgende:
Helaas was het echt mar de enigequote:
Haal je toch meteen ook even andere dingen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas was het echt mar de enige
Anderzijds had het ook wat vreemd geweest als ik daar met tien steakjes had komen aanlopen en een rekening van een paar euro had
Lekker dertig kanjervieze tonijnsteakjes in de diepvries want goedkoopquote:
hahahahaha herkenbaar wel. Er was in de supermarkt vandaag geen brood meer over van gisteren, heb ik gewoon het volle bedrag moeten neerleggenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben ook echt zo'n pauper die direct even alle andere steakjes bekeken heeft om te kijken of het de enige was
Is goed US.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker dertig kanjervieze tonijnsteakjes in de diepvries want goedkoop
Lekker maatquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:10 schreef Dven het volgende:
Hij was nog lekker ook. Even met citroenpeper gemasseerd, twee minuutjes aan elke zijde de pan in, ondertussen wat citroensap er overheen er overheen poedelen en bohquote:
Diepvriesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker dertig kanjervieze tonijnsteakjes in de diepvries want goedkoop
Ik wil dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij was nog lekker ook. Even met citroenpeper gemasseerd, twee minuutjes aan elke zijde de pan in, ondertussen wat citroensap er overheen er overheen poedelen en boh
geen handleiding gemaakt? valt me tegenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij was nog lekker ook. Even met citroenpeper gemasseerd, twee minuutjes aan elke zijde de pan in, ondertussen wat citroensap er overheen er overheen poedelen en boh
Moet wel behoorlijk wat halen wil zo'n hoeveelheid niet opvallen. Een tweede zou wel gelukt zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Haal je toch meteen ook even andere dingen?
Zie? Dat kanjervieze trekt ie niet in twijfelquote:
Verdomme, het is dat je van nature zo'n positief persoon bent want dit gaat je anders niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahaha herkenbaar wel. Er was in de supermarkt vandaag geen brood meer over van gisteren, heb ik gewoon het volle bedrag moeten neerleggen![]()
Ik ben echt positiviteit zelve ja, alleen merk je dat niet altijdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdomme, het is dat je van nature zo'n positief persoon bent want dit gaat je anders niet in de koude kleren zitten.
Doe je het brood van gisteren dan wel netjes oppiepen?
Ik was aan het twijfelen maar ik wil eerst de lokale keuken gedaan hebben vooraleer ik mijn vleugels spreid.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen handleiding gemaakt? valt me tegen
Ik snap gewoon niet wat een kanjerlekker vers tonijnsteakje in de diepvries te zoeken heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie? Dat kanjervieze trekt ie niet in twijfel
die kapotte broek met een lapje stof erin geplakt?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee jongons en meisjons, ik ben niet zo gezellig vandaag. Ik zit de werkdag nog even uit tot 17:00 en dan ga ik met de pootjes in het warme voetenbadje en leuke vakantiefilmpjes kijken. En vroeg naar bed. En morgen als het goed is een mooie ochtendwandeling maken. Ik weet nog niet in welke broek
Met rookworst en spekjes?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:15 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb straks snert en daar heb ik ook veel zin in.
Eens (een korte en bondige instemmende positieve bevestiging op de zojuist genoemde stelling)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
respect![]()
![]()
opzich nadat ik dat tekstje zelf had geschreven dacht ik al wow man respect, is echt ziek veel werk om zo te typen
Ja rookworst sowieso en volgens mij spek maar sowieso 2 soorten vlees naast de rookworst. Is altijd goed gevuld.quote:
Magnetron, oven, airfryer, wafelapparaat. Het leven is jouw feestje meis, maak er wat van!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben echt positiviteit zelve ja, alleen merk je dat niet altijd![]()
![]()
oppiepen, in de magnetron ofwa
oh dat tonijntje is niet lokaal, dat begon ik te denken omdat je het zo vaak eetquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was aan het twijfelen maar ik wil eerst de lokale keuken gedaan hebben vooraleer ik mijn vleugels spreid.
kan er nog meer dood dier inquote:
Trek je vrolijke broek dan aan, met je kuthumeurquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee jongons en meisjons, ik ben niet zo gezellig vandaag. Ik zit de werkdag nog even uit tot 17:00 en dan ga ik met de pootjes in het warme voetenbadje en leuke vakantiefilmpjes kijken. En vroeg naar bed. En morgen als het goed is een mooie ochtendwandeling maken. Ik weet nog niet in welke broek
ook allemaal dubbel dit, zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eens (een korte en bondige instemmende positieve bevestiging op de zojuist genoemde stelling)
Ik wil ditquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja rookworst sowieso en volgens mij spek maar sowieso 2 soorten vlees naast de rookworst. Is altijd goed gevuld.
ik stop dat gewoon in mn mondquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Magnetron, oven, airfryer, wafelapparaat. Het leven is jouw feestje meis, maak er wat van!
Koop er eerst maar eens dertig, misschien begint je dan wat te dagenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet wat een kanjerlekker vers tonijnsteakje in de diepvries te zoeken heeft
Gebeurt me iets te vaak bij de Lidl. Wat dat betreft is het net Netflix. Iets cancellen dat je graag hebt. Daarom pakken wat je pakken kan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat tonijntje is niet lokaal, dat begon ik te denken omdat je het zo vaak eet
Beter dood dan levend tochquote:kan er nog meer dood dier in
Ja moet er toch een beetje een volle zin van makenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ook allemaal dubbel dit, zo kan ik het ook
nu zin in dubbellikkers, kak
Een levende varken of koe in je snert is misschien wat apart.quote:
met zowel varkens als koeien kun je knuffelen en die beesten vinden dat oprecht ook fijn dus weeniequote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:20 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Naja als het is om te knuffelen enz mag het wel.
Ik wil daar ook best wel mee knuffelen hoor. Maar ik eet ze ook graag.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met zowel varkens als koeien kun je knuffelen en die beesten vinden dat oprecht ook fijn dus weenie
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Gebeurt me iets te vaak bij de Lidl. Wat dat betreft is het net Netflix. Iets cancellen dat je graag hebt. Daarom pakken wat je pakken kan.
[..]
Beter dood dan levend toch
van wie moet datquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet er toch een beetje een volle zin van maken
ik zie nu voor me dat je knuffelt met een rookworstquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil daar ook best wel mee knuffelen hoor. Maar ik eet ze ook graag.
Jij bent nog zo'n griet van de oude gardequote:
Nou, gewoon, daaromquote:
Dit begint wel aanlokkelijk te klinken ja. Zeker nu de klinkers hier uit te straat vriezen gaat zo'n zompige hoop snert er goed in.quote:
Zou een postduif zo ver vliegen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit begint wel aanlokkelijk te klinken ja. Zeker nu de klinkers hier uit te straat vriezen gaat zo'n zompige hoop snert er goed in.
Ben je wel een paar dagen zoet mee ja maar verderquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koop er eerst maar eens dertig, misschien begint je dan wat te dagen
Ik zie het probleem ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben je wel een paar dagen zoet mee ja maar verder
Beetje groot ja. Als ze nu een popcornformaatje hadden ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Een levende varken of koe in je snert is misschien wat apart.
Koeien knuffelenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met zowel varkens als koeien kun je knuffelen en die beesten vinden dat oprecht ook fijn dus weenie
Honger maakt rauwe ratten zoet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:24 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat ratten eten ook zo zinloos is, denk dat er weinig aan zit.
Absoluut. Moet dan wel een heel klein kommetje snert zijn. Of een heel grote duif. Of een roedel duiven.quote:
? dat is niet bijzonder hoor, ben toch een tatta. Eten weggooienquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent nog zo'n griet van de oude gardeVoor den duvel niet bang. Dag oud brood, schelletjes ham die op de grond gevallen zijn, een ranzig geworden stukje kaas of zo'n bruin en week stukje op een verder puntgave banaan. Prakt het gewoon allemaal naar binnen. Lekker man
ah ja, nee snap 'mquote:
Dat je zo'n vingerhoedje snert krijgt afgeleverdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Absoluut. Moet dan wel een heel klein kommetje snert zijn. Of een heel grote duif. Of een roedel duiven.
Beetje tatta doet ook dumpsterdiven.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
? dat is niet bijzonder hoor, ben toch een tatta. Eten weggooien
[..]
ah ja, nee snap 'm
Ik verbaas me iedere keer ook weer hoe groot die koeien zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Koeien knuffelenEn met varkentjes spelen
heb jij zo'n actieve/sportieve levensstijl?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:28 schreef kwiwi het volgende:
Heb honger, maar moet eerst nog een uurtje hardlopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |