SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
oh ja, je mag van mij altijd pakken hoorquote:
Als ze echt zo raar aan het rondkroelen is, moet je haar niet aanraken. Dan is het allemaal teveel of zo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt heeeeeeeeeerlijk, dat vind ik echt een geluksmomen
Is jouw kattie dan ook helemaal ontspannen?
Had al zo'n vermoeden dat je er niet mee bezig was.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ja, je mag van mij altijd pakken hoor
ik heb een kleine laptop en zie niet automatisch dat ik de lapo heb, dat deel valt weg op mn beeldschermexcusi
Zit nu bij iets Thais. Soort van zelf fondue ding maar ze hebben ook wat kant en klare dingen. Dus heb bbq pork en roasted duck met lijstquote:
Nee nee dit is voor 1 nacht. Ga morgen naar koh phangan. Er ging geen ferry meer nadat k was gelandquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen ontbijt in het hotel? En zit je daar nu een maand?
Is het een beetje sappig en smakelijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu bij iets Thais. Soort van zelf fondue ding maar ze hebben ook wat kant en klare dingen. Dus heb bbq pork en roasted duck met lijst
Het moet nog komen:pquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het een beetje sappig en smakelijk?
Eerst ff een dagje lekker relaxen en tot rust komen vd reis voordat straks alles kut is.quote:
Eettechnisch gezien moet het allemaal nog een beetje op gang komen daar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het moet nog komen:p
Ging eigenlijk naar binnen omdat k roasted pork zag staan maar die is op
Wat heb je als hoofdgerecht daarna?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu bij iets Thais. Soort van zelf fondue ding maar ze hebben ook wat kant en klare dingen. Dus heb bbq pork en roasted duck met lijst
Varken aan een spit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je als hoofdgerecht daarna?
Heb Thailand toch laten weten dat k zou komenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Eettechnisch gezien moet het allemaal nog een beetje op gang komen daar.
Nou dacht dat dit wel genoeg is maar het is weer een muizenhapjequote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je als hoofdgerecht daarna?
Waarschijnlijk hebben ze alles naar jouw eiland verscheept. Dat ligt daar nu allemaal te wachten. Hele rijen varkies en dode vissen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb Thailand toch laten weten dat k zou komen
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze alles naar jouw eiland verscheept. Dat ligt daar nu allemaal te wachten. Hele rijen varkies en dode vissen.
Aan het woord hier onze energie-expert en financieel goeroequote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:45 schreef Ama het volgende:
Gasprijs bijna weer onder het prijsplafond. 🤞🏻 Ik denk vanaf juli er weer onder. In april gaat hij al een stuk omlaag maar zit hij er nog net boven zonder korting.
Ik zeg toch dat ik dat denk niet dat het zo is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan het woord hier onze energie-expert en financieel goeroe
Ik verslikte me in m'n broodballetje met melkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan het woord hier onze energie-expert en financieel goeroe
eet dan ook eens normaal!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verslikte me in m'n broodballetje met melk
Had wasparfum van de Action gehaald om een keer te proberen maar dat blijft bij één keer proberen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ja, je mag van mij altijd pakken hoor
ik heb een kleine laptop en zie niet automatisch dat ik de lapo heb, dat deel valt weg op mn beeldschermexcusi
Nou toch maar even naar buiten gelopen voor een rondje. Voeten waren al koud want hele ochtend op sokken. En in die strakke schoenen door de vrieskou wordt het er ook niet beter op, dus nu maar even in het warme badje. Allemaal door die klotestoel. 3766 stappen inmiddels. Half twee een vergadering in. EIgenlijk het enige wat ik te doen heb vandaag.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed genoeg voor vandaag![]()
ik ga zo ook weer even liggen, vandaag is het niet. Ik droomde weer echt super intens en dan is mn dag verpest
Heb je geen warme sokken? Ik heb thuis altijd van die lekkere dikke sokken aan als het koud is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou toch maar even naar buiten gelopen voor een rondje. Voeten waren al koud want hele ochtend op sokken. En in die strakke schoenen door de vrieskou wordt het er ook niet beter op, dus nu maar even in het warme badje. Allemaal door die klotestoel. 3766 stappen inmiddels. Half twee een vergadering in. EIgenlijk het enige wat ik te doen heb vandaag.
Nee, vandaag is het niet.
Wollen sokkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je geen warme sokken? Ik heb thuis altijd van die lekkere dikke sokken aan als het koud is.
ja 1 paar of zo, waarvan ik er ook nog eentje altijd kwijt ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je geen warme sokken? Ik heb thuis altijd van die lekkere dikke sokken aan als het koud is.
Allebei voor jou?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
steek die kaarten lekker in je arie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |