SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Ja op zich wel, ga 3x per week een uur hardlopen en 1 of 2 dagen per week skien.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij zo'n actieve/sportieve levensstijl?of lijkt dat maar
Goed voor je weerstand ook, twee vliegen in één klap!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje tatta doet ook dumpsterdiven.
Tijdje gedaan in Spanje, met al die strandnegers die zonnebrilletjes verkopen. Stonden we met 20 man rond sluitingstijd bij de vuilnisbakken van de supermarkt te wachten
Wel altijd goed gegeten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je zo'n vingerhoedje snert krijgt afgeleverd
lekker johquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op zich wel, ga 3x per week een uur hardlopen en 1 of 2 dagen per week skien.
Ga eens werken joh luiaardquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:31 schreef Dven het volgende:
Godverdomme zo traag dat uit pure armoede zelfs ik bijna het nieuwe topic geopend had
Ja dat is nog een probleem.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Absoluut. Moet dan wel een heel klein kommetje snert zijn. Of een heel grote duif. Of een roedel duiven.
Hoe krijg je het gepland tussen werk, verbouwen en skiën in.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op zich wel, ga 3x per week een uur hardlopen en 1 of 2 dagen per week skien.
Is hier ook zo.. uiteindelijk zit iedereen in hetzelfde verzorgingstehuis, alleen wordt het voor degenen die geen geld hebben betaald door de overheid, en de mensen die hun hele leven gespaard hebben zien hun spaargeld eraan op gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Was even eerder vrij want moest nog een aanhangertje bij de vuilnis storten.
Ik zag er een stuk of 5 auto’s meer, allemaal 67+ vaak met de vrouw mee.
Allemaal een splinternieuw mini hoogzittertje.
Net mijn schoonvader, goed pensioen, huis afbetaald, geld als drek ineens na zijn pensioen.
zijn vrouw al overleden, hij houdt het ook niet meer heel lang vol. Pensioen weg, deel naar de belasting, en waar is dan alles wat je hebt opgebouwd?
Moraal van het verhaal, we leven een beetje in een farce dat we “later” geld hebben, en kunnen genieten.
Dat is haast niet zo. Die worst krijg je je hele leven voor je, op het einde mag je eraan likken en dan is die weg en mag een ander eraan likken.
Resumé, geniet VOOR je pensioen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Een postduif die al die ontberingen doorstaat, die had ik dan toch wel beloond met een half vingerhoedje snert.
Ik ga van 5 tot 6 hardlopen in de middagquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe krijg je het gepland tussen werk, verbouwen en skiën in.
Je hebt ook van die kleine rassenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verbaas me iedere keer ook weer hoe groot die koeien zijn
[..]
heb jij zo'n actieve/sportieve levensstijl?of lijkt dat maar
En dan slapenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga van 5 tot 6 hardlopen in de middag
O ja, ook dat nog. Druk drukquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh niet ook nog eten ertussendoor?
Heb m'n vier uur voor vandaag al ruim aangetiktquote:
ga lekker staken dat je te hard moet werken net als die halve tamme stokbroodflikkers in frankrijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb m'n vier uur al ruim aangetikt voor vandaag
Ik hoef helemaal niet te hard te werken. Dat heb ik geen dag van m'n leven gedaan en ik ben dat ook absoluut niet van plan ooit te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga lekker staken dat je te hard moet werken net als die halve tamme stokbroodflikkers in frankrijk
Vast niet mijn maatquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:40 schreef Karzai het volgende:
Levi's 501 jeans gekocht voor 2,97 , wel 2e hands natuurlijk en ik krijg 50% korting
Jammer, zou je goed doenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet te hard te werken. Dat heb ik geen dag van m'n leven gedaan en ik ben dat ook absoluut niet van plan ooit te doen
wel of geen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:40 schreef kwiwi het volgende:
uhm, wtf.. m'n nieuwe telefoon heeft headsetingang?
ja vroegah hadden die gewoon één maat. Maar misschien was dat gewoon een experimenteel tussenjaar of zoquote:
O nee, zulke ingangen zijn verouderd. Zat er geen verloopstekkertje bij je telefoon? Of misschien kun je die los kopen?quote:
Ik heb echt het idee dat ik nog in het jaar 2000 leefde en nu in 2023 beland benquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, zulke ingangen zijn verouderd. Zat er geen verloopstekkertje bij je telefoon? Of misschien kun je die los kopen?
Hoererij vroeger, dan stuurde je je telefoon op als die kuren had en was het altijd van 'ja waterschade kunnen we niks aan doen'. Sterf.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn telefoon begon bij het opladen vorige week ineens keihard te kermen dat er vocht geconstateerd was in de poort en dat ie direct van de stroom af moest
Je koopt gewoon niet elk jaar een nieuwe telefoonquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat ik nog in het jaar 2000 leefde en nu in 2023 beland ben
Gewoon in een bak rijst leggen dan toch? Heeft bij mij al menig telefoon en autosleutel teruggebracht uit de doodquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoererij vroeger, dan stuurde je je telefoon op als die kuren had en was het altijd van 'ja waterschade kunnen we niks aan doen'. Sterf.
Maar ook als het probleem niks met waterschade te maken had of als je hem niet in de regen had laten vallen, kwamen ze met die opmerking. 'Ja ik heb dode pixels.' 'Waterschade, doen we niks aan, valt niet onder garantie, zoek het maar uit.'quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon in een bak rijst leggen dan toch? Heeft bij mij al menig telefoon en autosleutel teruggebracht uit de dood
Ohquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook als het probleem niks met waterschade te maken had of als je hem niet in de regen had laten vallen, kwamen ze met die opmerking. 'Ja ik heb dode pixels.' 'Waterschade, doen we niks aan, valt niet onder garantie, zoek het maar uit.'
Wat vragen ze, vijftig euro?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kwamen net wat kinderen voor heitje voor een karweitje. Die zijn nu even de voortuin aan het doen dus.
Stuur ze hier ook even heen dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kwamen net wat kinderen voor heitje voor een karweitje. Die zijn nu even de voortuin aan het doen dus.
Ja maar dit was dus helemaal geen waterschade of zo. Opnieuw opgestart en nooit meer problemen. Ding was gewoon dronkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoererij vroeger, dan stuurde je je telefoon op als die kuren had en was het altijd van 'ja waterschade kunnen we niks aan doen'. Sterf.
Stuur ze even deze kant op, kan ze wel een week of 2 gebruiken in de tuinquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bezorgers weten niet eens meer wat een stuiver isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Weten kinderen nog wel wat een heitje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |