Gevulde zak?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie pens
Gevulde zak
Gevulde onderkin
Bingo @:dkup
Half Nederland beweegt en is mokervetquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:36 schreef Centenbak het volgende:
Hoe kun je zo'n modderfiguur hebben als je zoveel fietst en zwemt?
Maar zaai mot niet te dik zaain HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie pens
Gevulde zak
Gevulde onderkin
Bingo @:dkup
Ja Alpekquote:
Zich vergrepen aan een vrouwelijk stagiar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de gemeente in dienst en dan weg moeten, dan heb je iets geflikt!
Lekker rustigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
58 nu werkloos
Geen kinderen
Dan ben je fucked
Ja schoffelen in het Noorderplantsoen. Groenvoorziening is ook gemeente werkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de gemeente in dienst en dan weg moeten, dan heb je iets geflikt!
Bij LLDL net zei een man tegen n vrouw: Ja het is te hopen dat je door een deur pastquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het een beetje lullig en misplaatst van Theo om te zeuren over dikzijn.
Zijn we geen vrienden meer die mogen afkorten?quote:
@3rr0rquote:
Tuurlijk wel. Ouwe Picquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn we geen vrienden meer die mogen afkorten?
Paais voor jou, pekquote:
Neequote:
Vrouwen die dit zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:39 schreef RipCity het volgende:
Had nog nooit van 'avg' gehad. Behalve dat die virussen opsporen.
Hij is ook een tikje een zeikerd dus tjaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Zij zou best een normale date kunnen hebben denk ik, maar hij durft hierna nooit meer
Hoezo? Is toch hoe sommigen datenquote:
Ga lekker achter het aanrecht staan en kook me een AVG'tje en snel.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrouwen die dit zeggen
Moet je autist voor zijn denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |