Jammer dat je er niet bij kan zijn, volgende meet in het oosten des landsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Veel plezier allemaal. Lees graag jullie verslagen/foto’s straks (met lichte jaloezie)
Top idee!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:07 schreef Yinny het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij kan zijn, volgende meet in het oosten des lands
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:52 schreef AnneX het volgende:
MnAnneX bekeek zojuist de kaart “Nou nou… bbq”…![]()
En stelde -vragend- vast: “dus jij hebt er wel zin in..”
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:52 schreef AnneX het volgende:
MnAnneX bekeek zojuist de kaart “Nou nou… bbq”…![]()
En stelde -vragend- vast: “dus jij hebt er wel zin in..”
Jij hebt tenminste een excuus.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:21 schreef minilot het volgende:
Ik stap over een half uurtje maar eens op de fiets.![]()
Mocht ik @ meet wat verwaaid ogen: combinatie ernstig slaapgebrek en anderhalf uur tegenwind
Idemquote:
Vaalzwarte broek, wit/rood-gestreept shirtje, legergroen jasje, hazentanden a la Freddie Mercury en dikke wallen wantquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een excuus.
En ik herken je sowieso niet
*beetje kriebels in de buik heeft omdat ze een groep mensen moet vinden waarvan ze de meesten nog nooit gezien heeft*
[..]
Idem![]()
Net op tijd, buurman heeft besloten te gaan klussen
Inmiddels rijdt hij weerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei. In Utrecht zouden we je nu nog kunnen oppikken.
Wij rijden.
Die van mij ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah mijn roots liggen in het ghetto van Hillegersberg, dus euh, heb wat ervaring met de gevaren van dat deel van de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |