Zonder zolderkamer? Neuh.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een groep zwijgende autisten valt wel op toch?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een groep zwijgende autisten valt wel op toch?
Nee, dat is nį carnaval pas…quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:17 schreef fietsie het volgende:
Maar ehm, ik moet dus eigenlijk gewoon vasten vanaf nu?
Da's toch achterhaald? Dat met de kerk? Het is nu toch gewoon alleen zuipen daar?quote:
Euh, ik kom uit Amsterdam, weet toevallig dat as. weekend carnaval losbarst en dat het iets met Vasteloavend of zo van doen heeft…quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's toch achterhaald? Dat met de kerk? Het is nu toch gewoon alleen zuipen daar?
Ik weet hoe jij eruitziet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Als vreemde heb je het voordeel dat als je denkt 'Hmmm, ik weet het niet met dit gezelschap…', dat je gewoon voorbij loopt en via de toiletten er alsnog tussenuit piept…
Zorg je dan wel voor de juiste papieren om 010 veilig door te komen ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, ik kom uit Amsterdam, weet toevallig dat as. weekend carnaval losbarst en dat het iets met Vasteloavend of zo van doen heeft…
Ik heb daar voor hetere vuren gestaan dan die van Black Smoke…quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zorg je dan wel voor de juiste papieren om 010 veilig door te komen ?
Mjah mijn roots liggen in het ghetto van Hillegersberg, dus euh, heb wat ervaring met de gevaren van dat deel van de stadquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar voor hetere vuren gestaan dan die van Black Smoke…
Vandaag is het zooitje begonnen met het olde wievenbal.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, ik kom uit Amsterdam, weet toevallig dat as. weekend carnaval losbarst en dat het iets met Vasteloavend of zo van doen heeft…
Aan de overkant van Black Smoke, in het Neptunus stadion, kampioenswedstrijd honkbal:quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah mijn roots liggen in het ghetto van Hillegersberg, dus euh, heb wat ervaring met de gevaren van dat deel van de stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben heel vaak ook in die andere stadions in de stad geweest…
Ik heb al dan niet mogelijk nog wat restjes schmink op mijn gezicht.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel rood gebruikenquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb al dan niet mogelijk nog wat restjes schmink op mijn gezicht.
Hangt ervan af of mijn jarenlang bewaarde setje het nog doet. En hoe goed het het nog doet nadat ik morgen ben gaan rooejnaazeballe
quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de overkant van Black Smoke, in het Neptunus stadion, kampioenswedstrijd honkbal:Ik spendeerde mijn tijd vooral hier: 51.96394488541095, 4.449958005887926SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben heel vaak ook in die andere stadions in de stad geweest…Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Dat mag je me zaterdag allemaal uitleggen, ik weet er niets van…quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hangt ervan af of mijn jarenlang bewaarde setje het nog doet. En hoe goed het het nog doet nadat ik morgen ben gaan rooejnaazeballe
Dat is dan voor 't eerst sinds... Den Haag, dat wij naar dezelfde meet zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben de Bob dus waarschijnlijk onthoud ik er wel wat vanquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je me zaterdag allemaal uitleggen, ik weet er niets van…
Was Weert niet na Den Haag?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is dan voor 't eerst sinds... Den Haag, dat wij naar dezelfde meet zijn?
Ha, gespot!quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik spendeerde mijn tijd vooral hier: 51.96394488541095, 4.449958005887926
Nu je het zegt, Weert. Waar ik toen in 3 weken twee keer was.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was Weert niet na Den Haag?
En we hadden natuurlijk het weekend in de krakkemikkige huisjes in the middle of nowhere
In de buurt van het Sarabibier waren we toen! Niet dat wij, het bier of @Sarabi dat toen al wistenquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu je het zegt, Weert. Waar ik toen in 3 weken twee keer was.
Skeelerpiste Rdam?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik spendeerde mijn tijd vooral hier: 51.96394488541095, 4.449958005887926
Ahja maar ik was ook al eens eerder ergens waar het zeer plausibel was dat Sarabi er ook was of net niet meer.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In de buurt van het Sarabibier waren we toen! Niet dat wij, het bier of @:sarabi dat toen al wisten
De iets langere baan eromheen. Er staat hier nog een ongepoetste beker te pronken van het voorvalquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Aan de overkant van Black Smoke, in het Neptunus stadion, kampioenswedstrijd honkbal:Steek je linkerhand omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben heel vaak ook in die andere stadions in de stad geweest…
Steek je rechterhand omhoog
En.....
De zolderkamerquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar ik was ook al eens eerder ergens waar het zeer plausibel was dat Sarabi er ook was of net niet meer.
Heb ik een Den Haag-meet gemist?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is dan voor 't eerst sinds... Den Haag, dat wij naar dezelfde meet zijn?
Er was ooit eens zo'n dag dat Ado supporters een protestmars deden door de stad? Toen was er ook een meetquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik een Den Haag-meet gemist?
Da's van de Haarlemse honkbalweek, als ik het goed heb.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Steek je linkerhand omhoog
Steek je rechterhand omhoog
En.....
Bijzonder uitzicht vanuit het restaurant. We bleven maar even zitten tot de bonte storm was overgewaaid.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er was ooit eens zo'n dag dat Ado supporters een protestmars deden door de stad? Toen was er ook een meet
Zaterdag krijg je een Tomahawk in je nek van d'r…quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:39 schreef fietsie het volgende:
Of zijn we nu te veel offtopic en krijgen we nu slaag van Yinny ?
Ik zou overwegen dat gelaten over me heen te laten komen...quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag krijg je een Tomahawk in je nek van d'r…
Dat zegt me niet meteen watquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er was ooit eens zo'n dag dat Ado supporters een protestmars deden door de stad? Toen was er ook een meet
Irodion als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zegt me niet meteen wat
Welk restaurant waren jullie toen?
Owh wacht, daar heb je me wel eens over verteld inderdaad! Dat is inmiddels best een poos geleden toch?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Irodion als ik het me goed herinner.
Ja ik denk 2016 ofzo??quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh wacht, daar heb je me wel eens over verteld inderdaad! Dat is inmiddels best een pois geleden toch?
Ja helder, dan heb ik nu door waar je het over hebtquote:
Op donderdag al?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het nu al carnaval is?
Ik ben de meest slechte Brabander ooit
Gr gr uit het veilige Dronten
True, truequote:Op donderdag 16 februari 2023 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik de meest slechte Brabander ooit ben
Sielug voor het beestje. Hou het maar bij dat leren pakje voor jouzelf.quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Mocht ik volgend jaar thuis zijn met dit feestelijk gebeuren: Jeroen krijgt een carnavalspakje aan hoor
Hotdogpak?quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Mocht ik volgend jaar thuis zijn met dit feestelijk gebeuren: Jeroen krijgt een carnavalspakje aan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |