SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hebben we zalm op tafel gehad?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:32 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, en gegeten.
De combi van gembersausje bij de gerookte zalm is opvallend.
Foto 7 by borisz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis!
Mensen gezien, mensen mij gezien
Met de meesten (even) gekletst, sommigen moesten het doen met een zwaai, volgende keer beter
De katten waren bang dat ik te weinig meat had gehad… er lag een boven- en onderkant muis voor me klaar. Middenstuk was verdwenen. En bedankt
Welkom thuisquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis!
Mensen gezien, mensen mij gezien
Met de meesten (even) gekletst, sommigen moesten het doen met een zwaai, volgende keer beter
De katten waren bang dat ik te weinig meat had gehad… er lag een boven- en onderkant muis voor me klaar. Middenstuk was verdwenen. En bedankt
Je… uhm… krijgt er zoveel voor terug, hoor je dan te zeggen hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh joh, kwam die heerlijke picaña van een spies? Niks van gezien, wel heerlijk van gegeten
[..]
Welkom thuis
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:05 schreef Blues het volgende:
Foto's vallen me tegen
Te snel schieten en slecht licht
Morgen verder.
Rust, de mol en een wijntje nu!
Was erg leuk om iedereen (weer) te zien
@:isabeau wilden we ook nog ff beeldbellen maar die zat in dr verkeerde kleren of zo halfnakend spruitjes te eten![]()
![]()
Mag uiteraard. Ik dacht al dat jullie dat gemist hadden omdat jullie aan de andere kant van de tafel zaten, en ze was SNEL!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
Oh Boor je foto's zien er goed uit joh, beter dan die van ons![]()
En die spiesfoto van cat wil ik wel lenen voor t verslagje als mag
Ik zie het al, ik deel met liefde een schaal nacho's met jou. Ik de goddelijke gesmolten kaas zonder die te moeten delenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mag uiteraard. Ik dacht al dat jullie dat gemist hadden omdat jullie aan de andere kant van de tafel zaten, en ze was SNEL!
@:isabeau zelfs ik heb de nachos gegetenWel netjes gewacht tot iedereen (de kazige bovenkant
) gehad had, zodat ik de blote chipjes met guacamole en vlees kon eten
![]()
Het is ook al bijzonder laat voor jouquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:37 schreef fietsie het volgende:
Ik vis morgen mn fotos van de telefoon, nu eerst even met spoed slapen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:26 schreef borisz het volgende:
Fotodump...
Niet alles even scherp, maar goedMogen we sommigen van jouw foto's ook gebruiken voor verslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zien er echt goed uit![]()
![]()
Oi, double cheese voor ons tweequote:Op zondag 19 februari 2023 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik deel met liefde een schaal nacho's met jou. Ik de goddelijke gesmolten kaas zonder die te moeten delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |