abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207911832
twitter

Ik denk dat ik er voor zou kiezen te sterven zonder de kans op Twitter terecht te komen.
Weinig compassie ook in het commentaar.
pi_207911900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:20 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ouwe afgeschreven raketten van dubieuze tussenhandelaren die veels te veel geld vragen? Dapper om daar op te willen leunen :X .

In eerste instantie zou je denken dat er met mondkapjes weinig mis kan gaan, en dat hebben gemerkt. Met complexe wapens e.d. zal het dan inderdaad wel goed gaan ja ^O^ .
Het is een lastig geval en er zal misschien teveel betaald worden. Maar helaas lijkt het de enige manier om aan genoeg van die oude Sovjetmeuk te komen.
Dit soort handelaren zorgt er wel voor dat Oekraïne munitie uit landen als Pakistan en zelfs Iran kan gebruiken.

Wel debiel dat Bulgarije zelf niet gewoon rechtstreeks levert. Die schijnen nog een flinke productiecapaciteit voor Sovjetmunitie te hebben.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 8 februari 2023 @ 19:48:21 #279
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207911943
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:11 schreef OllieA het volgende:
Volgens de huidige kennis waren de stappen van de betrokken medewerker een solo-inspanning en waren ze niet gecoördineerd met de deelstaat Tirol, noch was de deelstaat Tirol bij de verzending betrokken.
Die knakker mag wel ontslagen worden want het feit dat hij bewust alles alleen heeft gedaan zonder anderen te raadplegen lijkt me kwade opzet.
pi_207912078
Als ik het zo op Twitter volg dan duurt het niet meer lang voordat Bakhmut in Russische handen valt :{
pi_207912447
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:53 schreef Breekfast het volgende:
Als ik het zo op Twitter volg dan duurt het niet meer lang voordat Bakhmut in Russische handen valt :{
Dat was natuurlijk ook een kwestie van tijd.
Vraag is alleen wat Rusland hier nu precies mee wint.
Heeft dit een strategisch voordeel bij een verdere opmars van Rusland?
Ik lees daar tegenstrijdige informatie over, de ene bron zegt van niet, de andere zegt dat door de val van bakhmut aanvoerlijnen van Oekraïne worden verstoord.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_207912454
twitter
pi_207912802
twitter
pi_207912952
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat was natuurlijk ook een kwestie van tijd.
Vraag is alleen wat Rusland hier nu precies mee wint.
Heeft dit een strategisch voordeel bij een verdere opmars van Rusland?
Ik lees daar tegenstrijdige informatie over, de ene bron zegt van niet, de andere zegt dat door de val van bakhmut aanvoerlijnen van Oekraïne worden verstoord.
Ik vraag me meer af waar ze vervolgens opgevangen gaan worden. Best kans dat er de komende tijd wat gebieden verloren gaan.
Tijd winnen met terrein geven aldus de kenners.
pi_207913027
twitter
Be curious, not judgmental
pi_207913080
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:38 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Je gooit er met een baco zand in, hoeft niet lang te duren toch? Tenzij je eerst een stikstofvergunning moet aanvragen.
pi_207913097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:41 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Je gooit er met een baco zand in, hoeft niet lang te duren toch? Tenzij je eerst een stikstofvergunning moet aanvragen.
In Nederland zouden eerst 6 commissies een onderzoek instellen en de rekening naar Putin sturen.
Be curious, not judgmental
pi_207913182
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:38 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Zegt iemand die nog nooit fysiek buiten gewerkt heeft. Zo'n krater gooi je toch zo dicht?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207913200
twitter
pi_207913238
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:42 schreef Aether het volgende:

[..]
In Nederland zouden eerst 6 commissies een onderzoek instellen en de rekening naar Putin sturen.
Vandaar m'n verwijzing naar stikstof ;)

Maar ik kan altijd slecht tegen dit soort 'feel good' verhaaltjes :D

Iets wat helemaal niet boeiend is zo zeggen alsof het interessant is om wat moreel te verhogen :D
pi_207913262
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:25 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wat verwacht je dan
pi_207913270
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:41 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Met een baco?
pi_207913315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:50 schreef Adames het volgende:

[..]
Met een baco?
Wat drink jij dan tijdens het klussen?
pi_207913376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:50 schreef Adames het volgende:

[..]
Met een baco?
Zon kleine graafmachine. Maar misschien haal ik wat door elkaar :+
  woensdag 8 februari 2023 @ 21:07:07 #295
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_207913607
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 20:33 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik vraag me meer af waar ze vervolgens opgevangen gaan worden. Best kans dat er de komende tijd wat gebieden verloren gaan.
Tijd winnen met terrein geven aldus de kenners.
Ik begin toch steeds meer te denken dat al dat gepraat over tanks en vliegtuigen ook bedoeld is om Rusland overhaast actie te laten ondernemen.. Als ze dan toch gaan komen kun je iig proberen het e.e.a. te dicteren, bijvoorbeeld het moment.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_207913681
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:07 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ik begin toch steeds meer te denken dat al dat gepraat over tanks en vliegtuigen ook bedoeld is om Rusland overhaast actie te laten ondernemen.. Als ze dan toch gaan komen kun je iig proberen het e.e.a. te dicteren, bijvoorbeeld het moment.
Het is niet zo bijster veel wat ze krijgen. Gaat niet significant effect hebben. Maar Oekraine is ook nog niet helemaal ready voor een nieuw offensief, dus eigenlijk is geen van beide een juiste beslissing. Oekraine kan niet een offensief zo snel beginnen en Rusland heeft de boel ook nog niet op orde. Dus waarom zou het Westen dan Rusland overhaast actie te laten ondernemen?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207913828
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:07 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Zou maar zo kunnen ja.

Ook begin ik te vermoeden dat de Russen niet zo snel een goed offensief kunnen opzetten.

Neem die enorme hoeveelheid voertuigen bij Vuhledar, dat is wat ze al deden alleen dan met meer. Zo gezien zouden de Russen kunnen denken dat ze nu momentum hebben en dat ze door nu meer in te zetten de boel kunnen breken.
pi_207913851
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is niet zo bijster veel wat ze krijgen. Gaat niet significant effect hebben. Maar Oekraine is ook nog niet helemaal ready voor een nieuw offensief, dus eigenlijk is geen van beide een juiste beslissing. Oekraine kan niet een offensief zo snel beginnen en Rusland heeft de boel ook nog niet op orde. Dus waarom zou het Westen dan Rusland overhaast actie te laten ondernemen?
Overhaast is nooit goed natuurlijk. En je kan de Russen beter nu troepen laten verliezen met aanvallen dan wanneer jij er van het voorjaar met een eigen offensief overheen moet.
pi_207914154
Zelensky visits UK military base where Ukrainian tank crews are being trained

woensdag 8 februari 2023 @ 21:35:20 #300
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207914202
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 19:53 schreef Breekfast het volgende:
Maakt gelukkig geen hol uit. 30km links van Bakhmut is een heuvelgebied die nog beter te verdedigen valt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')