abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2023 @ 21:35:47 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207886305
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat ze last hebben van een grote groep landgenoten die er niet in slaagt normaal tegen hen te doen vanwege afkomst/geaardheid.

Maar daar mag de PvdA het niet over hebben want ze mogen het enkel hebben over dingen die jij belangrijk vind.
Een grote groep zelfs... waar baseer je dat precies op?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207886342
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Door wie?
Wat denk je zelf?

Door autochtonen en hetero's. Al dan niet bewust. Maar dat antwoord wist jij ook wel. En je kunt die discriminatie niet ontkennen en ook absoluut niet negeren als je een serieuze sociaaldemocratische partij bent.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 6 februari 2023 @ 21:38:03 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207886349
Wellicht is het omdat ik studies heb verricht naar apartheid in Zuid-Afrika en Jim Crow in de Zuidelijke staten van de VS, maar het idee dat Nederland, of all places, een intens racistisch land is vol intens racistische burgers gaat er bij mij echt niet in.

Ergens ook een affront jegens zowel Nederland als minderheden in zowel Zuid-Afrika als Dixieland.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 6 februari 2023 @ 21:38:23 #104
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207886352
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Homo's worden gewelddadig bejegend door grote groepen allochtonen, allochtonen ervaren discriminatie door de politie die ze vaker controleert, door scholen die hun niveau bij gelijke prestaties lager inschalen, door werkgevers die geen zin hebben in moslimwerknemers omdat ze bang zijn dat de vrijmibo zal verdwijnen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207886363
quote:

[..]
Op het nieuws, op wetenschappelijk onderzoek. Maar blijkbaar ben jij ongeïnformeerd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 6 februari 2023 @ 21:40:19 #106
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207886396
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:32 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat ze worden gediscrimineerd op basis van afkomst/huidskleur of van hun geaardheid. Dat kun je toch niet ontkennen?
Wie zijn ze hier precies?
Want autochtonen worden niet gediscrimineerd vanege hun geaardheid?
En zou de oplossing daadwerkelijk zijn allochtonen voortrekken waardoor autochtonen nu hetzelfde doormaken? En jij denkt dat die autochtonen dat ook pikken?

Niet kwaadaardig bedoeld hoor deze vragen, maar jij benaderd deze materie nu eenmaal vanuit een bepaalde positie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207886411
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wellicht is het omdat ik studies heb verricht naar apartheid in Zuid-Afrika en Jim Crow in de Zuidelijke staten van de VS, maar het idee dat Nederland, of all places, een intens racistisch land is vol intens racistische burgers gaat er bij mij echt niet in.

Ergens ook een affront jegens zowel Nederland als minderheden in zowel Zuid-Afrika als Dixieland.
En als het minder erg is dan daar moet je er niks aan doen?

Dat is alsof je zegt dat de oorlog in Oekraïne niet erg is, want nog lang niet het slachtofferaantal van een aantal andere oorlogen in de geschiedenis.

Je hebt blijkbaar geen idee hoe erg die discriminatie ingrijpt in het leven van Nederlandse burgers, als je zo denkt.
  maandag 6 februari 2023 @ 21:41:36 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207886421
Misschien maar de Ettopartij oprichten. Die alleen maar opkomt voor wat jij belangrijk vind. Hoef je geen enkele rekening te houden met iemand anders.
  maandag 6 februari 2023 @ 21:42:27 #109
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207886437
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?

Door autochtonen en hetero's. Al dan niet bewust. Maar dat antwoord wist jij ook wel. En je kunt die discriminatie niet ontkennen en ook absoluut niet negeren als je een serieuze sociaaldemocratische partij bent.
Oh echt, Hanca?

Leg je oor eens te luister bij een hoop islamitische allochtonen wanneer het over homo's gaat... of joden

Het is echt zo ontiegelijk voorspelbaar en eenzijdig: de fout ligt bij de autochtoon en de hetero. Maar natuurlijk! Dader en slachtoffer zijn zo radicaal vastgebeiteld in steen dat je niet eens ziet hoe ongelooflijk simplistisch je hele kijk op de zaak is.

Dit is waarom progressief links al jaren in zetelaantallen daalt. Je bestempelt hele groepen tot inherent intolerante en onverdraagzame lieden omdat ze blank en hetero zijn; een soort oerzonde die in ze zit die enkel weggepoetst kan worden door het reinigende water van het evangelie van woke.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207886441
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wie zijn ze hier precies?
Want autochtonen worden niet gediscrimineerd vanege hun geaardheid?
En zou de oplossing daadwerkelijk zijn allochtonen voortrekken waardoor autochtonen nu hetzelfde doormaken? En jij denkt dat die autochtonen dat ook pikken?

Niet kwaadaardig bedoeld hoor deze vragen, maar jij benaderd deze materie nu eenmaal vanuit een bepaalde positie.
Natuurlijk worden ook autochtonen gediscrimineerd vanwege hun geaardheid, dat zeg ik toch?

Er is discriminatie tegen zowel mensen met een andere geaardheid als tegen allochtonen. Beide. Waarbij die eerste groep zowel allochtoon als autochtoon is (en wordt gediscrimineerd door zowel allochtonen als autochtonen).
pi_207886469
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh echt, Hanca?

Leg je oor eens te luister bij een hoop islamitische allochtonen wanneer het over homo's gaat... of joden

Het is echt zo ontiegelijk voorspelbaar en eenzijdig: de fout ligt bij de autochtoon en de hetero. Maar natuurlijk! Dader en slachtoffer zijn zo radicaal vastgebeiteld in steen dat je niet eens ziet hoe ongelooflijk simplistisch je hele kijk op de zaak is.

Dit is waarom progressief links al jaren in zetelaantallen daalt. Je bestempelt hele groepen tot inherent intolerante en onverdraagzame lieden omdat ze blank en hetero zijn; een soort oerzonde die in ze zit die enkel weggepoetst kan worden door het reinigende water van het evangelie van woke.
Dat is niet wat ik zeg, dat maak jij ervan omdat je blijkbaar het begrijpend lezen niveau van mijn zoontje van 7 nog niet eens haalt. Ga eerst eens lezen en kom dan maar terug.
  maandag 6 februari 2023 @ 21:45:51 #112
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207886506
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:40 schreef Hanca het volgende:

[..]
En als het minder erg is dan daar moet je er niks aan doen?

Dat is alsof je zegt dat de oorlog in Oekraïne niet erg is, want nog lang niet het slachtofferaantal van een aantal andere oorlogen in de geschiedenis.

Je hebt blijkbaar geen idee hoe erg die discriminatie ingrijpt in het leven van Nederlandse burgers, als je zo denkt.
Zeker wel.

Bijvoorbeeld bij een blanke heterofiele bijstandsmoeder die overal uitgekotst wordt. Of sowieso werklozen en mensen in een uitkering.

Ik maak me namelijk druk om alle vormen van uitsluiting, niet enkel om uitsluiting wanneer het mensen met een kleurtje of een andere seksuele voorkeur betreft.

Jullie zijn helemaal niet bezig met inclusie en diversiteit; het enige wat jullie doen is mensen nog meer tegen elkaar opzetten, daarbij vergetend dat de grootste algemene deler voor leed in Nederland is: het gebrek aan financiële stabiliteit. Het moet en zal bij jullie gaan over ras, seksuele voorkeur, het ANDERS zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 6 februari 2023 @ 21:46:48 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207886530
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:44 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik zeg, dat maak jij ervan omdat je blijkbaar het begrijpend lezen niveau van mijn zoontje van 7 nog niet eens haalt. Ga eerst eens lezen en kom dan maar terug.
Door autochtonen en hetero's

Woker dan dit wordt het niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 6 februari 2023 @ 21:48:01 #114
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207886556
quote:

[..]
Door wat er in de media over geschreven wordt. Of wat ik zelf meemaak.

Ik heb wel eens met een Turkse mede -D66er in de auto gezeten om posters te plakken. Werd door de politie van we weg geplukt om te kijken of die auto wel van hem was. Lijkt me niet fijn als dat vaak gebeurt. Of een greep uit de haatberichten die bijvoorbeeld homopolitici krijgen.

Nou daar wil de PvdA tegengas aan bieden. Maar het mag niet van jou omdat het niet jouw directe eigenbelang dient.
pi_207886557
Maar goed, nog geen enkel concreet voorbeeld van standpunten van PvdA en GL. Gewoon niks. En daar zal het wel bij blijven. Waarom figuren als @EttovanBelgie dan wel steeds topics van die partijen vervuilen met opmerkingen over woke en hun rare 'discriminatie bestaat niet' posts is me echt een raadsel. Vooral omdat het hoofdonderwerp van zowel PvdA als GL toch echt armoede is.
  maandag 6 februari 2023 @ 21:48:49 #116
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207886570
Ik moet echt voor de partij gaan die geen kleur ziet en alles op klassenstrijd gooit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 6 februari 2023 @ 21:49:11 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207886577
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Door wat er in de media over geschreven wordt. Of wat ik zelf meemaak.

Ik heb wel eens met een Turkse mede -D66er in de auto gezeten om posters te plakken. Werd door de politie van we weg geplukt om te kijken of die auto wel van hem was. Lijkt me niet fijn als dat vaak gebeurt. Of een greep uit de haatberichten die bijvoorbeeld homopolitici krijgen.

Nou daar wil de PvdA tegengas aan bieden. Maar het mag niet van jou omdat het niet jouw directe eigenbelang dient.
Wat is in deze in vredesnaam mijn eigenbelang?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207886590
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Door autochtonen en hetero's

Woker dan dit wordt het niet.
Ja, door beide. De allochtonen discrimineren de allochtonen niet (of in elk geval is dat niet het grote probleem in Nederland) en LHBTI hebben vooral last van (zowel autochtone als allochtone) hetero's. Kun je gewoon niet ontkennen als je enigszins kennis van zaken hebt of gewoon het nieuws volgt.
  maandag 6 februari 2023 @ 21:50:41 #119
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207886604
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat is in deze in vredesnaam mijn eigenbelang?
Kennelijk dat arbeidsrecht en de inrichting van de zorg, waar de PvdA het uitsluitend over zou mogen hebben.
  maandag 6 februari 2023 @ 21:50:49 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207886608
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:48 schreef Hanca het volgende:
Maar goed, nog geen enkel concreet voorbeeld van standpunten van PvdA en GL. Gewoon niks. En daar zal het wel bij blijven. Waarom figuren als @:EttovanBelgie dan wel steeds topics van die partijen vervuilen met opmerkingen over woke en hun rare 'discriminatie bestaat niet' posts is me echt een raadsel. Vooral omdat het hoofdonderwerp van zowel PvdA als GL toch echt armoede is.
Discriminatie bestaat wel degelijk.

Heb er net een voorbeeld van gegeven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 6 februari 2023 @ 21:51:20 #121
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207886620
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
Ik moet echt voor de partij gaan die geen kleur ziet en alles op klassenstrijd gooit.
Het zou beter zijn als de partij gewoon meerdere groepen weet te verbinden.
  maandag 6 februari 2023 @ 21:52:13 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207886636
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Kennelijk dat arbeidsrecht en de inrichting van de zorg, waar de PvdA het uitsluitend over zou mogen hebben.
Je bedoelt twee zaken waar het gros der mensheid echt baat bij heeft?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 6 februari 2023 @ 21:53:43 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207886658
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je bedoelt twee zaken waar het gros der mensheid echt baat bij heeft?
Ja dus die wel jouw eigen belang zijn.

Maar o wee als ze een keertje opkomen voor iemand anders zijn belang.
  maandag 6 februari 2023 @ 21:54:02 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207886664
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:49 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, door beide. De allochtonen discrimineren de allochtonen niet (of in elk geval is dat niet het grote probleem in Nederland) en LHBTI hebben vooral last van (zowel autochtone als allochtone) hetero's. Kun je gewoon niet ontkennen als je enigszins kennis van zaken hebt of gewoon het nieuws volgt.
De allochtonen discrimineren de autochtonen niet...

Moet je eens meemaken dat een Marokkaanse dame het waagt te trouwen met een Hollandse kafir... Check!

Mijn hemel wat een ongelooflijke naïviteit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 6 februari 2023 @ 21:54:41 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207886675
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja dus die wel jouw eigen belang zijn.

Maar o wee als ze een keertje opkomen voor iemand anders zijn belang.
Vaste banen en goede zorg zijn puur mijn eigen belang?

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')