Alvarez die een soort Danny Blind wil uithangen in zijn hoogtijdagen.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vreselijke speler. En dan Davy ernaast.
Okay Schreuder.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tadic en dan Brobbey in de spits
Drukker met de scheids dan voetballen dat Ajax.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alvarez die een soort Danny Blind wil uithangen in zijn hoogtijdagen.
Zijn nu ook weer de spelers die als eerst lopen te huilen bij de scheids. De jongens die niet zo goed kunnen voetballen.
Tja, meer smaken zijn er niet denk ikquote:
Allemaal van die saaie allrounders die bij elke andere club in de Eredivisie moeite hebben maar bij Ajax leuk meevoetballen als het goed loopt.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vreselijke speler. En dan Davy ernaast.
Klopt, maar dat was vorige week ook al de discussie, we missen een linksbuiten buiten Bergwijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, meer smaken zijn er niet denk ik
Dekte ook lekker bij de goalquote:Op zondag 12 februari 2023 17:30 schreef Scorpie het volgende:
Taylor speelt weer lekker verstoppertje
Louis stelde ook eens Arno Splinter op in een CL pot.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het laatste voorbeeld van een totaal waanzinnige selectie voor oranje ook
zit best veel in geloof ik maar is toch nog geen topper
Hij laat steeds zien er niks van te kunnen. Gewoon Alvarez inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wie anders? Zelfde verhaal als Bergwijn, je moet wel een vervanger hebben als je iemand er niet in wilt.
In principe heb je enkel Grillitsch, Fitz-Jim en Regeer als alternatief of Alvarez maar dan moet je meteen 2 posities gaan veranderen.
Daarnaast ja Taylor is zo wisselvallig als de pest, maar je ziet wel dat het soms een hele goede voetballer is. Dus om nou dat potentiele kapitaal maar te gaan vernietigen omdat die er op zijn 20ste nog niet meteen staat gaat ook wel erg ver.
dus bassey, timber en alvarez gewoon op hun favoriete positie?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit lijkt me voor Heitinga wel de rust om wat veranderingen in de basis in te brengen (ook op basis van de vorige wedstrijden). Ik zou zeggen in ieder geval Alvarez voor Taylor en dan Bassey ipv Alvarez en misschien Taylor dan een linie naar voren ipv Klaassen.
Daarom ook Taylor die linie naar voren ipv Klaassen, om het niet te logisch te makenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus bassey, timber en alvarez gewoon op hun favoriete positie?
dat is wel heel logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |