Hij lijkt me niet de intelligentste. Gelukkig sluit Prof. Dr. Ing. Boskamp deze video afquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet de intelligentste. Gelukkig sluit Prof. Dr. Ing. Boskamp deze video af
Bas Nijhuis zou nog door laten spelen denk ik in sommige gevallenquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:04 schreef tong80 het volgende:
Diego Maradona speelde in 1984 zijn laatste wedstrijd voor Barcelona in de finale van de Copa del Rey tegen Athletic Bilbao. Daar kwam hij oog in oog te staan met Andoni Goikoetxea, die 2 jaar eerder Diego's enkel had gebroken. Grote voetballers waren vogelvrij. Deze scheids deed vrijwel niks tegen de agressors. Eerste beelden zijn niet van de bekerfinale maar van de schoppartij waarin Maradona zijn been werd gebroken. In de bekerfinale nam hij "revanche"
Hoeveel rode kaarten zouden er tegenwoordig vallen ?
Kenny Dalgish scoorde en Graeme Sounness speelde mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:15 schreef tong80 het volgende:
Vandaag in 1978 wonnen de Schotten met 3-2 van Nederland op het WK in Argentinië. Zoals altijd hielp dat de Schotten niet en werden ze in de eerste ronde uitgeschakeld. Op doelsaldo dit keer. Goudhaantje Rep scoorde de "bevrijdende" tweede goal voor oranje. Als troost werd dit doelpunt van Archie Gemmil in 2000 gekozen tot Schots doelpunt van de eeuw........
Waren nog jong toen. Maar dat maakt bij de Schotten niks uit. Die halen de tweede ronde nooit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Kenny Dalgish scoorde en Graeme Sounness speelde mee.
Sinds ik HoS ben geworden heb ik niet echt de tijd om elke groepsfase wedstrijd te bekijken. Ik zag een samenvatting van Spanje-Nederland en dan met name de snoekduik van Robin.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:36 schreef tong80 het volgende:
Schaarse woorden kunnen ook spreken. Het zijn geen overdreven, grote woorden door te stellen dat we een mooi, groot voetballand zijn. Vandaag op het EK-2008 en het WK-2014........!
![]()
![]()
![]()
Wat is HoS ? Ik heb verder minder met het EK-88 dan de meesten. Beetje overgewaardeerd. Zo goed speelden we niet en we hadden onnoemelijk veel geluk. Wel zijn de hoogtepunten geweldig en was de euforie mooi.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Sinds ik HoS ben geworden heb ik niet echt de tijd om elke groepsfase wedstrijd te bekijken. Ik zag een samenvatting van Spanje-Nederland en dan met name de snoekduik van Robin.
Maar om alvast in de stemming te komen:
Head of State, ik werd al op jonge leeftijd de baas van het imperium.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 04:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is HoS ? Ik heb verder minder met het EK-88 dan de meesten. Beetje overgewaardeerd. Zo goed speelden we niet en we hadden onnoemelijk veel geluk. Wel zijn de hoogtepunten geweldig en was de euforie mooi.
Dennis Nicolaas Maria...Sinds hij bij Arsenal speelde bloeide hij op maar in Oranje werd het helaas minder. Werd vanaf 2000 ook vaak gewisseld voor andere spitsen...quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:23 schreef tong80 het volgende:
Vandaag in 1995 tekende Dennis Bergkamp voor Arsenal. De rest werd voetbalgeschiedenis........
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 11:28 schreef tong80 het volgende:
Vandaag op het WK-1978. "Halve finale" Nederland-Italië 2-1. Met twee werelddoelpunten, waarvan die van Arie Haan legendarisch werd.....Niet echt een halve finale, laatste wedstrijd in de tweede ronde. Destijds werden de laatste wedstrijden niet gelijktijdig gespeeld. Waardoor Argentinië in de andere poule wist met hoeveel doelpunten ze van Peru moesten winnen om in de finale te komen. Hetgeen ten kostte ging van Brazilië.
'Hé Bert doe nou niet, en haal die banaan uit je oor Bert.'quote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Iedereen gaat bij die goal van Ernie op hem en elkaar liggen...
De goal van Arie was inderdaad mooi.
Zo zoquote:Op vrijdag 21 juni 2024 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hé Bert doe nou niet, en haal die banaan uit je oor Bert.'
Toen kon dat nog, dat je je aanmeldde bij Ajax. Tegenwoordig kan dat niet meer geloof ik tenzij je voor Ajax Amateurs wilt voetballen.quote:
Ik lees in de URL Djemba. Waar moet ik die van kennen ?quote:
Speelde in de Champions League.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees in de URL Djemba. Waar moet ik die van kennen ?
Ik ken hem dus niet.quote:
Gefeliciteerd dan heb je antwoord gegeven op de TT.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |