Tongie ken je deze nog:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:
Vandaag in 1985 scoorde Robbie de Wit (Ajax) één van de mooiste 'stiffies' ooit!
Nederland wint met 1-0 van Hongarije. Het belangrijkste doelpunt voor Rob de Wit in het shirt van oranje.
Door de 0-1 zege mocht Oranje een play-off spelen tegen België. Waarna we onder leiding van Leo Beenhakker het WK-86 niet haalden. (1-0....2-1) Niet veel later kreeg Robbie de Wit zijn eerste van twee hersenbloedingen. Robbie de Wit werd nooit de wereldster die hij had kunnen worden. Van Basten noemde hem beter dan zichzelf.
Daar was ik bij.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Tongie ken je deze nog:
Dan heb je zo een wedstrijd gespeeld, moet je na afloop bij Van Dorp komen staan die je dan een vraag stelt waar je als F. de Boer op z'n Boers op moet reageren![]()
![]()
Maar Bergkamp kreeg hemquote:Op woensdag 15 mei 2024 07:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar was ik bij.Legendarische wedstrijd. Kluivert had een doodschop verdiend.
Was ook een 'persoontje'quote:Op zaterdag 18 mei 2024 08:59 schreef tong80 het volgende:
Een andere PSVer, tevens Belg en "held" voor het leven wordt vandaag 70. Hield in z'n eentje niet alleen aanvallers tegen, maar wist als aanvoerder ook de supporters een standje te geven, zodat ze tijdens PSV-Werder Bremen weer braaf plaats namen op hun stoeltjes.
Eric Gerets (Rekem, 18 mei 1954) is een Belgisch voormalig profvoetballer en voetbaltrainer. Hij speelde steevast als rechtsachter, maar hij stond ook bekend om zijn verre inworpen, een aanvallende kwaliteit. Gerets begon zijn voetbalcarrière als amateur bij de club van zijn geboortedorp. Hij won de trofee de Gouden Schoen in 1982. De combinatie van zijn strijdlust, zijn baard en donkere manen leverde hem de bijnaam De Leeuw (van Vlaanderen) op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha, dat is een leuke oude. Ik dacht even dat "Oeh, Ah' Ed de Goey daar in het doel stondquote:Op maandag 20 mei 2024 16:32 schreef tong80 het volgende:
Vandaag 32 jaar geleden nam Ronald Koeman deze vrijetrap niet...........
Ik kan mij nog herinneren dat ik op de bank lag met een bakje chips en naar deze wedstrijd keek met mijn vader. Ik was toen nog klein.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:03 schreef tong80 het volgende:
Vandaag 29 jaar geleden......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik herinner mij een saaie wedstrijd. Als niet Ajax fan was het flink slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:03 schreef tong80 het volgende:
Vandaag 29 jaar geleden......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Later tijdens de Wereldcup finale moest ik vaak pissen. Emmertje voor me en niks missen. Was elf uur 's ochtends, maar de wijn smaakte goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik herinner mij een saaie wedstrijd. Als niet Ajax fan was het flink slaapverwekkend.
Echter besloot tijdens het enige hoogtepunt van de wedstrijd te gaan pissen...nog niet helemaal klaar rende ik terug naar de woonkamer om de herhaling nog te kunnen zien.... :x
Goeie man, en op zijn leeftijd nog altijd krachtig.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:49 schreef tong80 het volgende:
Simon Tahamata wordt vandaag 68.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
"Mijn" cluppie FC Den Bosch.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |