Heftig! Het duurt ook langquote:Op maandag 6 februari 2023 11:51 schreef nattermann het volgende:
[ twitter ]
Beelden van afgelopen nacht
Dat is inderdaad niet diep.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is 10km diep niet diep (serieuze vraag)?
En dat midden in de winter daar, paar graden boven nulquote:
Nee voor aardbevingen niet, het verschil in 10km of 30km diep kan al enorm zijn maar dit is dus in dit geval niet bestquote:Op maandag 6 februari 2023 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee dat is voor aardbevingen zeer ondiep en daar ontstaat vaak de meeste schade bij (van 0 --> 10km)quote:Op maandag 6 februari 2023 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt iedereen vanncht in de auto daarquote:
Dit, en ‘s nachts onder nulquote:Op maandag 6 februari 2023 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dat midden in de winter daar, paar graden boven nul
Hier niet. wat vreemdquote:Op maandag 6 februari 2023 12:00 schreef heywoodu het volgende:
Zelfs hier gaat het luchtalarm nu, heftig.
Er zal met name zeer snel onderdak/opvang geregeld moeten worden daar.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt iedereen vanncht in de auto daar
quote:Op maandag 6 februari 2023 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder dat er 2 gebouwen in storten en de rest blijft staan
Nu nog wel, maar ik neem aan dat de andere gebouwen ook niet aardbevingsbestendig zullen zijn.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
is in osmanbladiestadquote:
Tja, niet op exact elke vierkante meter komt exact dezelfde kracht te staan enzo, en niet elk gebouw is exact hetzelfde gebouwd. Beetje een soort lugubere loterij bij zoiets..quote:Op maandag 6 februari 2023 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Nu in elk geval niet meerquote:Op maandag 6 februari 2023 12:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar ik neem aan dat de andere gebouwen ook niet aardbevingsbestendig zullen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |