Dat asiel mag inderdaad gewoon open blijven. Mooie verzamelplekquote:
Niet gevolgd dit jaarquote:
Wanneer begint dat weer? Wel leuk weer nieuwe kansenquote:
Avondshopquote:Op zondag 5 februari 2023 21:58 schreef chufi het volgende:
ik heb geen bier meer en net te laat voor de winkel
Dat zei ik bij aflevering 1 al.. bij die Robert liep nog net het kwijl niet uit zijn muilquote:
Niks anders voor handen? Al is dat meestal mijn nekkenbreker en spijt de volgende dagquote:Op zondag 5 februari 2023 21:58 schreef chufi het volgende:
ik heb geen bier meer en net te laat voor de winkel
Begin maart.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer begint dat weer? Wel leuk weer nieuwe kansen
Gaat die Jap dit jaar ineens hard wellicht
Ahh...quote:
Komt die weer in je team?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer begint dat weer? Wel leuk weer nieuwe kansen
Gaat die Jap dit jaar ineens hard wellicht
Heb alleen de laatste aflevering een beetje gekeken ... En het was dat het gemeld werd op 3 bij Media Insidequote:Op zondag 5 februari 2023 21:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zei ik bij aflevering 1 al.. bij die Robert liep nog net het kwijl niet uit zijn muil
Wat is dit?quote:
Neequote:Op zondag 5 februari 2023 22:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Komt die weer in je team?
Hier ook zin in
Had het Jan gegund. Hielp vaak anderen en nu in de finale bakte hij niet goed (genoeg)quote:Op zondag 5 februari 2023 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb alleen de laatste aflevering een beetje gekeken ... En het was dat het gemeld werd op 3 bij Media Inside
Het is wel heel duidelijk idd.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verzoek... lijkt me duidelijk toch
Ik had het al afgehandeld.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verzoek... lijkt me duidelijk toch
Mooi streven..quote:Op zondag 5 februari 2023 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
NeeVorig jaar heel even in mijn team gehad, kostte me meteen 100 plekjes en dat ben ik niet meer te boven gekomen.
Mijn doel volgend jaar is bij de eerste 200 te finishen
Stilstand is achteruitgangquote:
Zereneusquote:Op zondag 5 februari 2023 22:05 schreef Soury het volgende:
Ik neem sommige users serieus. Blijkbaar moet ik schrappen
Jep. 2026 meen ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt alleen dat Ford instapt
Héé je doet ook mee met die onderschriftquote:
Vind ik wel leuk idd.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé je doet ook mee met die onderschrift
Is het leukste in ONZquote:
Sorrie van opmerking maar was een grapjequote:Op zondag 5 februari 2023 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé je doet ook mee met die onderschrift
Ja ik deed al heel lang mee maar ja.....Poef wegquote:Op zondag 5 februari 2023 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kende het niet.
Bestaat al even zo te zien..
Ik twerk je de moeder ofzoquote:Op zondag 5 februari 2023 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sorrie van opmerking maar was een grapje
Ja kut is dat. Dat ban systeem klopt niet helemaal wat dat betreft.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik deed al heel lang mee maar ja.....Poef weg
Nou ja ik ben er weer en poef 4 punten in mijn eerste post in ONZ !!! Heeehaaaa............quote:Op zondag 5 februari 2023 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Dat ban systeem klopt niet helemaal wat dat betreft.
Ik zag hetquote:Op zondag 5 februari 2023 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik ben er weer en poef 4 punten in mijn eerste post in ONZ !!! Heeehaaaa............
Heb je gezien hoeveel vieuws dat topic heeft.quote:
Iets meer dan 13000 zie ik net.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel vieuws dat topic heeft.
Best veel voor "een spelletje"quote:Op zondag 5 februari 2023 22:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Iets meer dan 13000 zie ik net.
Geen idee eigenlijk of dat veel is.
In WKN zijn er topics met veel meer views, volgens mij.
Nee dit loopt al jaren maar de vieuws gaan per topicquote:Op zondag 5 februari 2023 22:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Geopend in december, dan is het wel veel idd.
Als je op active topics klikt zie je datquote:Op zondag 5 februari 2023 22:28 schreef aloa het volgende:
Wat zal het topic zijn met de meeste views van FOK?
ja klopt.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dit loopt al jaren maar de vieuws gaan per topic
Sinds het bestaan van FOK bedoel ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je op active topics klikt zie je dat
Oh geen idéé. Er zijn veel vermakelijke topics langs gekomenquote:
Anthony Zeus was wel wat views waard, ook omdat hij op Geen Stijl belandequote:Op zondag 5 februari 2023 22:35 schreef aloa het volgende:
Ik zag deze toevallig laatst, maar wel meer dan 138000 views.
WKN / Google earth #7 - incl. topless dames, killer bugs
GeenStijl ... bestaat dat nog?quote:Op zondag 5 februari 2023 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Anthony Zeus was wel wat views waard, ook omdat hij op Geen Stijl belande
Is dat zo? Die haalde de shit er juist vanafquote:Op zondag 5 februari 2023 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
GeenStijl ... bestaat dat nog?
Die waren niet zo'n fan van FOK.
Geenstijl deed er alles aan om FOK zwart te maken...quote:Op zondag 5 februari 2023 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Die haalde de shit er juist vanaf
Ik weet daar niks van.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Geenstijl deed er alles aan om FOK zwart te maken...
Ze hebben juist meerdere dingen via fok verkregen.quote:
Ik vond het een naar forum. Toen alquote:Op zondag 5 februari 2023 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben juist meerdere dingen via fok verkregen.
Dat is wat anders.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
wat een werkquote:Op maandag 6 februari 2023 07:00 schreef pullup het volgende:
First, he finds a dead tree and starts making holes for the acorns. Each hole is made very thoughtfully, because if the hole is large, other birds can easily steal the acorn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2023 07:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat een werk![]()
Stelen doen ze toch wel denk ik. Vogels pikken graag andermans acorns in
Hij/zij kan er wel een paar missen zo te zien.quote:Op maandag 6 februari 2023 07:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat een werk![]()
Stelen doen ze toch wel denk ik. Vogels pikken graag andermans acorns in
helleuhquote:
quote:
Hoiquote:
[youtube][quote:Op maandag 6 februari 2023 08:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben lekker wat later op pad vandaag maar ga er toch aan moeten geloven nu
Mooi zo, dan zijn ze er dus nog.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die vluchten hun hok in toen ik ging kijken
Ook zijn gangetje, lekker rustig aan thuis werken en tussendoor beetje FOK!kenquote:
Ideaal toch dat thuiswerken.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook zijn gangetje, lekker rustig aan thuis werken en tussendoor beetje FOK!ken
Ik vind het wel lekker om 1 of 2 dagen thuis te werken. Kan ik tussendoor nog wasje draaien of boodschappen halenquote:
Kijk,alleen maar voordelen dus.quote:Op maandag 6 februari 2023 10:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om 1 of 2 dagen thuis te werken. Kan ik tussendoor nog wasje draaien of boodschappen halen
Ik heb wel het idee dat ik net iets minder productief ben per uur dan als ik op de zaak werk al werk ik wel vaker een uurtje langer door tot mijn vriendin thuis isquote:
Ach, als je doet wat je moet doen, maakt het ook niet uit toch?quote:Op maandag 6 februari 2023 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat ik net iets minder productief ben per uur dan als ik op de zaak werk al werk ik wel vaker een uurtje langer door tot mijn vriendin thuis is
Preciesquote:Op maandag 6 februari 2023 11:13 schreef espri het volgende:
[..]
Ach, als je doet wat je moet doen, maakt het ook niet uit toch?
Kan je op je gemak je lunch maken.quote:
Carnaval is eerder hoor!quote:Op maandag 6 februari 2023 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, over een week of 3 weer een biertje
En lekker lang acclimatiseren op de porseleinen troonquote:Op maandag 6 februari 2023 12:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je op je gemak je lunch maken.
Ze leven zich maar uit, ik mag niet eerderquote:
Dan maar 3 weekjes wachtenquote:Op maandag 6 februari 2023 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze leven zich maar uit, ik mag niet eerder
Wacht al bijna 2,5 jaar ,die paar weken kunnen er nog wel bijquote:
Eerst haring happen toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op maandag 6 februari 2023 13:35 schreef engine het volgende:
Ik heb iets gewonnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ja dankjequote:
Was die al zo ver over datum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ja was goed tot 26-12-2022. Als ze beetje op hadden gelet hadden ze dat ook geweten want staat er gewoon op.quote:
Maar hebben ze dus zelf niet gezien dat het beschimmeld wasquote:Op maandag 6 februari 2023 14:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was goed tot 26-12-2022. Als ze beetje op hadden gelet hadden ze dat ook geweten want staat er gewoon op.
De kerstgeschenken die het bedrijf ontvangt worden verzameld en onder het personeel verloot. Zal nog wel meer rot spul tussen zitten
Zit in een verpakking van las elektroden. Ik dacht zelf eerst ook dat ik las elektroden had gewonnenquote:Op maandag 6 februari 2023 14:38 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar hebben ze dus zelf niet gezien dat het beschimmeld was
Wie weet wel ja, maar waarom wordt het verloot dan?
Was wel een leuker kado geweestquote:Op maandag 6 februari 2023 14:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zit in een verpakking van las elektroden. Ik dacht zelf eerst ook dat ik las elektroden had gewonnen![]()
Maar toen keek ik naar de sticker en was het wel snel duidelijk.
Misschien kan je hem nog doneren voor Turkije?quote:Op maandag 6 februari 2023 14:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was goed tot 26-12-2022. Als ze beetje op hadden gelet hadden ze dat ook geweten want staat er gewoon op.
De kerstgeschenken die het bedrijf ontvangt worden verzameld en onder het personeel verloot. Zal nog wel meer rot spul tussen zitten
quote:Op maandag 6 februari 2023 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien kan je hem nog doneren voor Turkije?
Als het zo doorgaat gaan ze de 10.000+ doden makkelijk halenquote:Op maandag 6 februari 2023 15:40 schreef chufi het volgende:
Eerst maar eens wachten tot het voorbij is .... het schud nog steeds na
Als gebouwen uren later nog instorten ....quote:Op maandag 6 februari 2023 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat gaan ze de 10.000+ doden makkelijk halen
Dat zou alleen maar goed zijn, dan kunnen de mensen er eerst uit.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Als gebouwen uren later nog instorten ....
Met welke saus kan je ze het beste serverenquote:Op maandag 6 februari 2023 16:23 schreef maily het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een hamsterfokker
quote:Op maandag 6 februari 2023 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met welke saus kan je ze het beste serveren
Wat een onzinquote:
Ieni heeft ook al een vraag gesteldquote:Op maandag 6 februari 2023 16:23 schreef maily het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een hamsterfokker
Yes al hebben mijn ouders pas rond 2000 internet gekregen, maar ik ben ook met IRC opgegroeid in mijn middelbare school tijd.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:47 schreef StevenHyde het volgende:
Algemene vraag aan iedereen hier. In een ander topic kwam IRC voorbij en dat gaf toch nostalgische gevoelens. Zelf midden jaren 90 internet gekregen en toen als tiener wel echt veel op irc gezeten. Meer mensen hier die irc clients zoals mIRC gebruikten en dan op servers zaten te chatten?
Ik heb 1 keer een middag geprobeerd te snowboarden, maar ik gleed meer op mijn buik achter het snowboard aan dan ik op het snowboard stondquote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een middag geprobeerd te snowboarden, maar ik gleed meer op mijn buik achter het snowboard aan dan ik op het snowboard stond![]()
Heel zelden,quote:Op maandag 6 februari 2023 16:47 schreef StevenHyde het volgende:
Algemene vraag aan iedereen hier. In een ander topic kwam IRC voorbij en dat gaf toch nostalgische gevoelens. Zelf midden jaren 90 internet gekregen en toen als tiener wel echt veel op irc gezeten. Meer mensen hier die irc clients zoals mIRC gebruikten en dan op servers zaten te chatten?
Ja ik had toen geluk dat mijn zus naar de andere kant vd wereld ging voor school en ik mijn ouders kon overhalen met het verhaal: Dan kunnen we via internet berichten naar mijn zus sturen + ik kocht zelf vaak van die pc tijdschriften met cdroms erbij met demo's van games. En als ik dan die uitgaven daarvoor zou meebetalen aan internet, of we dan een deal haddenquote:Op maandag 6 februari 2023 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes al hebben mijn ouders pas rond 2000 internet gekregen, maar ik ben ook met IRC opgegroeid in mijn middelbare school tijd.
Ja toen ik internet kreeg toen was er geen msn. Wel icq en dat was minstens zo leukquote:Op maandag 6 februari 2023 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel zelden,
ik was meer van de mSN EnzO
Ik begon rond 94 met internet, toen was er ook nog geen msn nee.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja toen ik internet kreeg toen was er geen msn. Wel icq en dat was minstens zo leuk
Hoezo demo's? Er waren van die volle cd's met complete games en software. Dat was veel handigerquote:Op maandag 6 februari 2023 16:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik had toen geluk dat mijn zus naar de andere kant vd wereld ging voor school en ik mijn ouders kon overhalen met het verhaal: Dan kunnen we via internet berichten naar mijn zus sturen + ik kocht zelf vaak van die pc tijdschriften met cdroms erbij met demo's van games. En als ik dan die uitgaven daarvoor zou meebetalen aan internet, of we dan een deal hadden
Maar zat zelf vooral op goldchat irc server. Was klein maar met een leuke groep jonge mensen.
Ja twilight ofzo toch bedoel je dan? Ja dat waren vaak de laatste games maar had wel een oudere pc. 486 geloof ik en een tijdje een pentium 90. Dat schoot niet echt op.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik begon rond 94 met internet, toen was er ook nog geen msn nee.
[..]
Hoezo demo's? Er waren van die volle cd's met complete games en software. Dat was veel handiger
Over legaal zullen we het niet hebben
Denk wel dat ze zo heetten ja. Ik kon er redelijk mee uit de voetenquote:Op maandag 6 februari 2023 17:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja twilight ofzo toch bedoel je dan? Ja dat waren vaak de laatste games maar had wel een oudere pc. 486 geloof ik en een tijdje een pentium 90. Dat schoot niet echt op.
31 floppies.quote:
Windows 11 is wel ok maar ik moet het nog kneden. Ik wil geen gezeik/reclame op mijn bureaublad. Die moet rustig zijnquote:
Reclame? Nergens last van ....quote:Op maandag 6 februari 2023 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Windows 11 is wel ok maar ik moet het nog kneden. Ik wil geen gezeik/reclame op mijn bureaublad. Die moet rustig zijn
Omdat ik op edge zit denk ikquote:
Zeg jijquote:
Ik heb deze nu al even.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg jijdie elke week een andere heeft
Ik ookquote:
Lul dan niet je hebt elke maand wel wat andersquote:
Lul niet, soms elke dag wel.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Lul dan niet je hebt elke maand wel wat anders
Jij wintquote:
Ik moet de boel nog even fine tunen.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebruik ik nou echt nooit .. Ik gebruik Opera en/of Chrome
Ik gebruik ook wel Brave en Duckduckgo.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gebruik ik nou echt nooit .. Ik gebruik Opera en/of Chrome
Brave heb ik ook nog ergensquote:Op maandag 6 februari 2023 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik gebruik ook wel Brave en Duckduckgo.
Ik heb vorig jaar mijn Power Macs weggedaan. Daar werkte het nog op.quote:
20 euro kost een hamster bij hem/haar ....quote:Op maandag 6 februari 2023 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzinIk bedoel dat topic wat bovenin staat
Ik snap de promotie niet echt van Fok.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
20 euro kost een hamster bij hem/haar ....![]()
Bij de dierenzaak Ī 7,50.
Mooie handel
Spinazie, krieltjes en visticks net opquote:
Net thuis, erwtensoepquote:
Lekker manquote:Op maandag 6 februari 2023 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spinazie, krieltjes en visticks net op
Soepenshop?quote:Op maandag 6 februari 2023 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Net thuis, erwtensoep
Niet zelf gemaaktwel vers van de soepenshop
De soep naziquote:
Yepquote:
Voordeel van een grote stad..quote:Op maandag 6 februari 2023 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep![]()
Soep enzo heet ie, hier in de straat. Ik kom er langs vanaf het centraal,meestal neem ik iets exotischer maar deze stond er vandaag tussen. Best lekker
Dit jongetje zag er wat softer uitquote:
quote:
quote:
Oh jawelquote:
Ruim eens opquote:
quote:
best handig en klinkt alsof dat goed samengaatquote:Op maandag 6 februari 2023 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Hier is het restjesdag. Er is lasagne over van twee dagen geleden, en groentenstoofpot van gisteren.
Mixgrill van de shoarmaboer.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Hier is het restjesdag. Er is lasagne over van twee dagen geleden, en groentenstoofpot van gisteren.
Ik snap wel meer niet van FOK!quote:Op maandag 6 februari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap de promotie niet echt van Fok.
Tsja, dat krijg je ervan als je een non beleid voert als de admins en danny doenquote:
Toch geen sla ertussen?quote:Op maandag 6 februari 2023 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog niets![]()
SF + Enrico eten kapsalon.
Ik krijg waarschijnlijk pita kaas (thuis gemaakt)
Pita kaasquote:Op maandag 6 februari 2023 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog niets![]()
SF + Enrico eten kapsalon.
Ik krijg waarschijnlijk pita kaas (thuis gemaakt)
Wat wordt door FOK! gepromoot dan?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap de promotie niet echt van Fok.
Ja dit was mijn eerste browserquote:
Nu voel ik me heel jong, netscape was nog net voor mijn tijdquote:Op maandag 6 februari 2023 19:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dit was mijn eerste browserOp een cdrom van worldaccess haha. Netscape had ook een standaard chat programma. Daarmee kon je dan ook op irc van worldaccess. Alleen weet ik ff niet meer hoe die software heette
Voelde een beetje aan als firefox nu. Dikke prima. Internet explorer was in die tijd al ruk vond ik.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu voel ik me heel jong, netscape was nog net voor mijn tijd
Nee, daar gaat fok volledig niet aan voldoenquote:
Daar ben ik mee begonnen .... toen er nog niets anders wasquote:Op maandag 6 februari 2023 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voelde een beetje aan als firefox nu. Dikke prima. Internet explorer was in die tijd al ruk vond ik.
Hamstersquote:
Fixedquote:
Daarom heb ik dat gewoon thuis gedaanquote:Op maandag 6 februari 2023 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat fok volledig niet aan voldoen
Ondingen. Mijn kinderen wilden hamsters toen ze klein waren, ieder een eigen hamster, ze noemden ze Karel en Hammes. Karel en Hammes vochten elkaar de kooi uit, het bloed zat op de muurquote:
Was taaie kost dan welquote:Op maandag 6 februari 2023 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom heb ik dat gewoon thuis gedaan
Beetje jus er overquote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ondingen. Mijn kinderen wilden hamsters toen ze klein waren, ieder een eigen hamster, ze noemden ze Karel en Hammes. Karel en Hammes vochten elkaar de kooi uit, het bloed zat op de muur![]()
Nee...vind sla heerlijk, maar bij geb. Aardappels of bietjesquote:
Ik ben niet zo goed op de hoogte . Zit hier en dweil al lurkend hier en daar.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je ervan als je een non beleid voert als de admins en danny doen
Lijken wel Fokkersquote:Op maandag 6 februari 2023 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ondingen. Mijn kinderen wilden hamsters toen ze klein waren, ieder een eigen hamster, ze noemden ze Karel en Hammes. Karel en Hammes vochten elkaar de kooi uit, het bloed zat op de muur![]()
Enige goede aan internet explorer is dat je ermee andere browsers kunt downloaden.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Voelde een beetje aan als firefox nu. Dikke prima. Internet explorer was in die tijd al ruk vond ik.
Ja ja verborgen kostenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
🐹 van Enrico (kleinzoon 15 jr) heette Paradox.
Kosten voor verjaardagskadootje 2 jaar terug:
Paradox Ī12,50
Kooi, tunnels, huisje, externe hut, pisbak, voer, stro, snoepjes ..Ī160,-![]()
Nee kleine monsters waren hetquote:Op maandag 6 februari 2023 20:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch niet altijd zo schattig als ze eruit zien
Die kooien zijn inderdaad duuuuurquote:Op maandag 6 februari 2023 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Paradox Ī12,50
Maar hoe heb je dat gedaan? Allebei een eigen kooi?quote:
wel een pisbak, maar geen schijthok ?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Paradox Ī12,50
Ze hebben het beiden overleefd en ik omdat ik tegen geweld en heb ik ze geretourneerd.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Maar hoe heb je dat gedaan? Allebei een eigen kooi?Of was er ook een winnaar van het kooigevecht?
Een soort mini bak. Deed ze beide opquote:Op maandag 6 februari 2023 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
wel een pisbak, maar geen schijthok ?
Stop zinloos hamster geweldquote:Op maandag 6 februari 2023 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben het beiden overleefd en ik omdat ik tegen geweld en heb ik ze geretourneerd.
Ja, het in laten slapen ook. Ī50,-quote:
Hoe dan ? of zijn ze 2slachtig ?quote:Op maandag 6 februari 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Stop zinloos hamster geweld
Ik heb ooit een cavia terug gebracht naar de dierenwinkel. Dat vrouwtje had het voor elkaar gekregen om het andere vrouwtje te bezwangeren. Voor je het weet ben je cavia fokker.
Geen eten meer geven is goedkoperquote:Op maandag 6 februari 2023 20:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, het in laten slapen ook. Ī50,-
Zwanger van een ander vrouwtje, dat is heel bijzonder en dan breng jij het mormel terug, terwijl je er goud geld mee had kunnen verdienenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Stop zinloos hamster geweld
Ik heb ooit een cavia terug gebracht naar de dierenwinkel. Dat vrouwtje had het voor elkaar gekregen om het andere vrouwtje te bezwangeren. Voor je het weet ben je cavia fokker.
Gewoon verkeerd ingeschat bij de dierenwinkel. Was gewoon een mannetje. Na een tijdje begon die andere cavia ineens maar groter en groter te wordenquote:
Zo danquote:Op maandag 6 februari 2023 20:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, het in laten slapen ook. Ī50,-
Ik vind cavia's zulke nono dieren, maar babietjes zijn dan wel weer schattigquote:Op maandag 6 februari 2023 20:49 schreef engine het volgende:
Kwamen drie caviaatjes uitDat was wel echt heel schattig. Daar hebben we toen de 2 dames van gehouden en toen hadden we er drie.
Dat zijn het ook wel een beetje hoor. Stuk minder knuffelig als ik gedacht had maar ze waren onderling wel goed voor elkaar. Gingen vaak in een treintje achter elkaar aan door het appartementquote:Op maandag 6 februari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind cavia's zulke nono dieren, maar babietjes zijn dan wel weer schattig
Mijn zus had ook twee cavia's en zij was er echt gek mee, maar die beestjes ook op haar, ze had ze aardig tam gekregen. Ik vond het maar kleine zenuwelijertjesquote:Op maandag 6 februari 2023 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn het ook wel een beetje hoor. Stuk minder knuffelig als ik gedacht had maar ze waren onderling wel goed voor elkaar. Gingen vaak in een treintje achter elkaar aan door het appartementGeef ze wat groentes en water en ze zijn gelukkig
Ja maar dat zijn hamsters ook wel een beetjequote:Op maandag 6 februari 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus had ook twee cavia's en zij was er echt gek mee, maar die beestjes ook op haar, ze had ze aardig tam gekregen. Ik vond het maar kleine zenuwelijertjes
Vertel mij watquote:Op maandag 6 februari 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn hamsters ook wel een beetje
Ik vind alle babietjes schattig.... Zolang die fucking ooievaar ze niet hier voor de deur neerdroptquote:Op maandag 6 februari 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind cavia's zulke nono dieren, maar babietjes zijn dan wel weer schattig
Ik volg het ookquote:Op maandag 6 februari 2023 22:38 schreef chufi het volgende:
Het blijft maar door rommellen in de Turkse ondergrond .... 4 x 5 in een uur
Hoezo niet? Prijzen liggen nu laag. Wel kans dat het een 'opknappertje' is.quote:
eR sws woning tekort zijn ...quote:Op maandag 6 februari 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Prijzen liggen nu laag. Wel kans dat het een 'opknappertje' is.
blacked.... mag hopen van nie ....quote:
Nee, er zijn ondertussen mensen teveel op deze aardkloot.quote:
Je meent het ..quote:Op maandag 6 februari 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, er zijn ondertussen mensen teveel op deze aardkloot.
Doe ik, je ziet mij ook geen kinderen krijgen.quote:
En toch zou dat wel een heel nette oplossing zijn. Het aantal geboortes zwaar beperken.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
Dit gesprek doet me denken aan de conclusie van het boek Inferno van Dan Brown en ja dat heeft een heel ander einde dan de film heeft.
Daar ben ik het voor 90% mee eens.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch zou dat wel een heel nette oplossing zijn. Het aantal geboortes zwaar beperken.
Het zijn mensen, de kans dat ze dezelfde fout maken is bijna 100%. Alleen zou het nu wel een heel grote fout zijn om zo door te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar ben ik het voor 90% mee eens.
Het geboorteaantal terug brengen naar een 'gezond' niveau wat deze aardkloot aan kan is een goed iets zonder inhumaan te zijn. Enige minpuntje wat ik me zou kunnen voorstellen is: als er over 100 of 200 jaar een gezond aantal mensen leeft, gaat de mensheid dan niet weer dezelfde fout maken?
En dat inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn mensen, de kans dat ze dezelfde fout maken is bijna 100%. Alleen zou het nu wel een heel grote fout zijn om zo door te gaan.
We kunnen heel erg veel dingen voor het milieu doen, bezuinigingen op van alles, gezonder doen met alles. Alleen zolang er steeds meer mensen komen zullen ook die dingen toch weer meer gebruikt worden.
Mijn zus had een beverquote:Op maandag 6 februari 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus had ook twee cavia's en zij was er echt gek mee, maar die beestjes ook op haar, ze had ze aardig tam gekregen. Ik vond het maar kleine zenuwelijertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |