Dit lijkt me eerder een lijstje voor 100% NL, maar ik sluit niets uit nu de lijstjessluizen volledig geopend zijn bij de NPO.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit lijkt me eerder een lijstje voor 100% NL, maar ik sluit niets uit nu de lijstjessluizen volledig geopend zijn bij de NPO.
Had weinig output in de 80s, sowiesoquote:Lars Bos (Gorssel, 3 oktober 1995)
Ja, eens. Misschien dat ik nog een tweede lijstje ga indienen. Ergens moet ik Clouseau ook nog kwijt. Of is "Daar Gaat Ze" net jaren '90?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij ieder lijstje hier denk ik tig keer ‘oh ja, die moet er ook op’. Eens kijken of ik later deze week nog puf heb om een eigen lijstje te maken
De single is van 1990, de albumversie van 1989.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eens. Misschien dat ik nog een tweede lijstje ga indienen. Ergens moet ik Clouseau ook nog kwijt. Of is "Daar Gaat Ze" net jaren '90?
Ik zit er ook sterk aan te denken om nog een keer te stemmen, ik heb toch een slecht gevoel over een paar nummers waar ik niet op heb gestemd.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eens. Misschien dat ik nog een tweede lijstje ga indienen. Ergens moet ik Clouseau ook nog kwijt. Of is "Daar Gaat Ze" net jaren '90?
Ik heb vandaag bij 3FM op Window Shopper gestemd. Niemand hoeft deze week een slecht gevoel over welk stemlijstje dan ook te hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:48 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik zit er ook sterk aan te denken om nog een keer te stemmen, ik heb toch een slecht gevoel over een paar nummers waar ik niet op heb gestemd.
Anne is het enige Clouseau nummer in de keuzelijst.
quote:Boston - Amanda
Bow Wow Wow - The Man Mountain
Dire Straits - Telegraph Road (Albumversie)
DÖf - Codo ... Düse Im Sauseschritt
Melissa Etheridge - Like The Way I Do
Falco - Jeanny
Fleetwood Mac - Sara
Bruce Hornsby & The Range - The Way It Is
Hothouse Flowers - Don't Go
Long John Baldry - (Walk Me Out In The) Morning Dew
Nena - Nur Geträumt
New Order - Blue Monday
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Split Enz - Message To My Girl
The B-52's - Love Shack
Toto - Rosanna
Kim Wilde - Cambodia
Yazoo - Don't Go
Liedjes uit de jaren '80?quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thema is vast niet al te lastig, toch?
Die lijst probeer ik vrijdag nog wel mee te pakken.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:05 schreef golfer het volgende:
Intussen luisteren wij oudjes naar de week van de jaren 60 op NPO radio5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |