Jou nog nooit gemeet leellekerd.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:40 schreef leeell het volgende:
Heel wat wel, misschien stuk of 20
Wel meer dan 10 jaar geleden ondertussen.
Is maar goed ook voor Patriquequote:Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef Rene het volgende:
[..]
Jou nog nooit gemeet leellekerd.
Getrouwd met eentje. Etc etc. Nait zo spann'nd
Haha ben geen hele actieve fokker maar ik weet direct wie je bedoeldquote:Op maandag 6 februari 2023 16:53 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb met het stappen Kastanova ontmoet, herkende hem meteen, maar niks over gezegd. Volgens mij was dat in de Time-out
En ik heb wel eens in de WE in Arnhem tegen een medewerker gezegd 'nee ik kijk gewoon even' en dat zou wel eens jigggy geweest kunnen zijn.
Tijd voor een nieuwe FOK!-meet zo te lezen.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:28 schreef daNpy het volgende:
Ja, 20+ jaar geleden sowieso, en de meeste recente in 2015
ook niet.quote:
Van die nerds die je uitlachen als je een vraag hebt over linux kernels?quote:Op zondag 5 februari 2023 04:57 schreef raptorix het volgende:
Ik ben volgens mij op 4 fok meets geweest, 2x cybernations, 1x pokemon go en ik 1 keer vbl, was wel leuk, ook een keer op een developer meeting van GOT geweest, was minder leuk, hoop zelfingenomen mannetjes.
Niet eens, gewoon vervelende mannetjes, volgens mij is het tegenwoordig nog veel erger, ook echt die reacties op de FP allemaal van die lui die het meest politiek correcte antwoord willen geven.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:38 schreef corehype het volgende:
[..]
Van die nerds die je uitlachen als je een vraag hebt over linux kernels?
Dat is geheime kennis die ik alleen met vrienden deel. En dan alleen nog als het echt niet anders kan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |