abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207858866
Vraag me dit af.

Het is beetje lastig om alles te omschrijven, want ging dan meer via FOK! om. Maar kwam wel via FOK!.
Dus daarna eens afgesproken met users hier.

Je mag vertellen waarom trouwens, maar let er een beetje op dat dat wel oké moet zijn dan via beide.

Ik heb twee users ontmoet en ook echt alleen die er kwamen via dit forum, eentje was er via muziek en andere was om andere redenen waar ik niet op in kan gaan.

Eigenlijk beide wel positief enzo. En eigenlijk heel leuk om elkaar dan toch persoonlijk te zien een keer.

En jullie?
Do what you love, love what you do!
  zondag 5 februari 2023 @ 01:56:34 #2
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_207858916
Waren de meisjes minderjarig?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_207858938
Nee
pi_207858946
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
Waren de meisjes minderjarig?
hmmmm. je hebt een goed geheugen ofzo? :')

wtf dit is 15 jaar terug zowat?

Nee, en die was niet ook van FOK! en nooit meer ontmoet verder. Maargoed het was een aardige topic reeks discussie toen wel jah. Raar dat ik jou username dan niet meer zo onwijs herinner als het daarom ging. Was nog van AVNZMG reeks natuurlijk :P
Do what you love, love what you do!
pi_207859001
trouwens ben heel benieuwd, wie dat toen heeft gelezen allemaal.
Wat het hele idee er uiteindelijk over was?

Hoe herinneren jullie zich dat?

Meeste kennen dit hele verhaal wss trouwens niet. En weet niet eens of het nog terug te zoeken is?
Ik ga het niet doen iig :D
Do what you love, love what you do!
pi_207859154
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 01:51 schreef kree het volgende:
En jullie?
Ja een paar.
Al was dat niet via FOK! (wel indirect)
Google is your friend, abuse your friends
pi_207859169
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2023 02:32 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ja een paar.
Al was dat niet via FOK! (wel indirect)
en hoe was dat? Was het beeld hetzelfde als je kreeg zoals via de posts hier?

Ik weet niet, ik had beetje ok idee erbij wel en nog wat DM dan enzo. Maar ok je gaat zeg maar dan afspreken met iemand die je kent mss beetje van DM of wat app dan erna.

Weet niet, het was voor mij niet date achtig enzo in beide gevallen. Maar leuke was, we konden het in het echt dan ook wel goed vinden ofzo :)
meer praktisch in geval van muziek maken of muzikant. En andere heel andere verhaal. maar ga ik niet op in verder. te persoonlijk is dat dan
Do what you love, love what you do!
pi_207859184
Ja, user @Anneloos
pi_207859192
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2023 02:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja, user @:anneloos
kun je er wat over vertellen? zonder het al te persoonlijk te maken?
Do what you love, love what you do!
pi_207859273
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 02:34 schreef kree het volgende:

[..]
en hoe was dat?
Wel goed. FOK!kers zijn gewoon mensen achter het toetsenbord / op hun telefoon / tablet.
quote:
Was het beeld hetzelfde als je kreeg zoals via de posts hier?
De eerste meet was niet via FOK! (wel indirect) in een cafe in een stad en de tweede meet bij iemand thuis, ook weer via een andere omgeving (ook indirect FOK!). Ik lette niet op postgedrag op FOK! bij de eerste groep en bij de tweede boeide het me niet zo.

quote:
Ik weet niet, ik had beetje ok idee erbij wel en nog wat DM dan enzo.
Beide meets waren geregeld via irc (internet relay chat, een protocol dat chatten mogelijk maakt)
quote:
Maar ok je gaat zeg maar dan afspreken met iemand die je kent
Ik kende de helft niet bij meet 1 en bij 2 kende ik niemand.
quote:
mss beetje van DM of wat app dan erna.
Meet nr 2 had daarnaast nog een Whatsappgroep aangemaakt.

quote:
Weet niet, het was voor mij niet date achtig enzo in beide gevallen. Maar leuke was, we konden het in het echt dan ook wel goed vinden ofzo :)
Meet nr 1 was wel leuk, cafe bestaat nu niet meer. Meet nr 2 was wel oke.
quote:
meer praktisch in geval van muziek maken of muzikant. En andere heel andere verhaal. maar ga ik niet op in verder. te persoonlijk is dat dan
Meet nr 1 was op basis van een op tekst gebaseerd idle game (géén clicker) wat je met duizenden tegelijk kan spelen en meet nr 2 een datinggebeuren van Tweakers.net om single gebruikers aan een date te helpen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_207859279
Misschien @moemoe
Ik zwaai naar dieren.
pi_207859292
Veel gasten uit de Turken op FOK!-reeks en getrouwd met eentje.

Geen enkele nare ervaring, en eigenlijk alleen maar leuke herinneringen.

Groep is uit elkaar gevallen in 2012 of zo (tja, WhatsApp en zo), en toen is FOK! minder interessant geworden voor me. Tegenwoordig al helemaal, amper mensen uit mijn generatie nog hier.
pi_207859299
En een keertje naar een FOK!film-meet gegaan. Filmpje gekeken met de FOK!kers. Was in 2013 geloof ik, weet niet meer waar.

Daar o.a. Yvonne, Liesje1979 en veel meer gezien.
pi_207859300
En was er geen recente opsomtopic of zo?
pi_207859320
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 03:06 schreef YStec het volgende:
Veel gasten uit de Turken op FOK!-reeks en getrouwd met eentje.

Geen enkele nare ervaring, en eigenlijk alleen maar leuke herinneringen.

Groep is uit elkaar gevallen in 2012 of zo (tja, WhatsApp en zo), en toen is FOK! minder interessant geworden voor me. Tegenwoordig al helemaal, amper mensen uit mijn generatie nog hier.
euhm definieer eens "jouw generatie" dan?

Zijn er nog best wel veel hoor van die tijd waaronder denk ik ook nog wel.
Do what you love, love what you do!
pi_207859326
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2023 02:55 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Wel goed. FOK!kers zijn gewoon mensen achter het toetsenbord / op hun telefoon / tablet.
[..]
De eerste meet was niet via FOK! (wel indirect) in een cafe in een stad en de tweede meet bij iemand thuis, ook weer via een andere omgeving (ook indirect FOK!). Ik lette niet op postgedrag op FOK! bij de eerste groep en bij de tweede boeide het me niet zo.
[..]
Beide meets waren geregeld via irc (internet relay chat, een protocol dat chatten mogelijk maakt)
[..]
Ik kende de helft niet bij meet 1 en bij 2 kende ik niemand.
[..]
Meet nr 2 had daarnaast nog een Whatsappgroep aangemaakt.
[..]
Meet nr 1 was wel leuk, cafe bestaat nu niet meer. Meet nr 2 was wel oke.
[..]
Meet nr 1 was op basis van een op tekst gebaseerd idle game (géén clicker) wat je met duizenden tegelijk kan spelen en meet nr 2 een datinggebeuren van Tweakers.net om single gebruikers aan een date te helpen.
Zo is het ook gewoon, soms worden er veel te veel dingen achter users gezocht. En eigenlijk zijn het gewoon mensen net zoals je zegt vanaf computer.

Het is nu wss lastiger als eerder, maar nog steeds hoor? als je beetje verder contact met elkaar hebt als popie Jopie op het forum te zijn, dan is het meestal gewoon normaal.

Ik durf nog steeds wel af te spreken als er een reden voor is enzo. ok Meets enzo is geloof ik min of meer verleden tijd allemaal.

Maarja he, ligt er maar aan, kan me voorstellen als je hier op fok komt als jong meisje bv dat je moet oppassen. of weet ik veel.

Maarre het kan nog steeds denk wel.
Weet niet echt heel anders is het niet, maar voor wie dit als eerst lezen en denken afspreken, wees iig niet al te naïef.
Denk er over na, want dat schort er wss aan wel. Ik ben er niet bang voor. maar wel voor iets omdat hier dus misbruik van gemaakt wordt tegenwoordig helaas.

enne ken IRC ook, maargoed dat is voor de meeste hier wss ook al uit de tijd :P
Do what you love, love what you do!
pi_207859388
Ooit met @wimmel_1 naar een formule 1 race geweest. En ik had bijna @moemoe ontmoet. Bijna :D
pi_207859389
Ik ben volgens mij op 4 fok meets geweest, 2x cybernations, 1x pokemon go en ik 1 keer vbl, was wel leuk, ook een keer op een developer meeting van GOT geweest, was minder leuk, hoop zelfingenomen mannetjes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207859470
Eén keer. Eigenlijk twee keer dezelfde user. Het ging over een jongen die op zichzelf woonde maar nog steeds geen spullen had. Ik had toen een wasmachine gebracht. Geen idee of fhf al bestond. Vanuit m'n werk (ik had nachtdienst) daar 's morgens naartoe, en ik dacht binnen-buiten-klaar-naar huis, maar ik bleef hangen en we hadden het over vanalles en nog wat. Later nog eens langsgeweest, gewoon om te checken en kletsen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_207859483
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 06:03 schreef Ridocar het volgende:
Eén keer. Eigenlijk twee keer dezelfde user. Het ging over een jongen die op zichzelf woonde maar nog steeds geen spullen had. Ik had toen een wasmachine gebracht. Geen idee of fhf al bestond. Vanuit m'n werk (ik had nachtdienst) daar 's morgens naartoe, en ik dacht binnen-buiten-klaar-naar huis, maar ik bleef hangen en we hadden het over vanalles en nog wat. Later nog eens langsgeweest, gewoon om te checken en kletsen.
ja dat zijn de mooie dingen ervan toch?
Bij mij was het ook wel allemaal positief met iedere die ik in het echt ontmoette
Do what you love, love what you do!
pi_207859488
zo zijn er trouwens hier nog veel meer mooie verhalen, als ik zie wat sommigen allemaal doen om elkaar te helpen ook zo via FOK!, laten we die even allemaal niet vergeten. Ze mogen best wel eens genoemd worden
Do what you love, love what you do!
  Trouwste user 2022 zondag 5 februari 2023 @ 11:38:49 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_207862045
Bij concerten en Ajax.......Doc, Golfer, Bluezz, Kamagurka, Mark, Treinhomo, Heatwave en Ulx.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 5 februari 2023 @ 11:40:15 #23
256666 leeell
I know you're lonely
pi_207862078
Heel wat wel, misschien stuk of 20

Wel meer dan 10 jaar geleden ondertussen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_207862276
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2023 11:40 schreef leeell het volgende:
Heel wat wel, misschien stuk of 20

Wel meer dan 10 jaar geleden ondertussen.
namen en rugnummers graag :P
Do what you love, love what you do!
pi_207864219
ja, maar die andere wisten dat niet. Ik hoor namelijk weleens usernames IRL _O_
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 13:40:40 #26
382129 crew  Donna
pi_207864469
Ik heb een collega die hier ook kwam, misschien nog steeds wel, maar heb geen idee wat zijn username was/is.
  zondag 5 februari 2023 @ 15:56:12 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207867017
Zat. Maar was goddank geen minderjarig meisje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 16:00:09 #28
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207867112
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2023 11:40 schreef leeell het volgende:
Heel wat wel, misschien stuk of 20

Wel meer dan 10 jaar geleden ondertussen.
Jou nog nooit gemeet leellekerd.

Getrouwd met eentje. Etc etc. Nait zo spann'nd
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 5 februari 2023 @ 17:10:00 #29
256666 leeell
I know you're lonely
pi_207868543
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:00 schreef Rene het volgende:

[..]
Jou nog nooit gemeet leellekerd.

Getrouwd met eentje. Etc etc. Nait zo spann'nd
Is maar goed ook voor Patrique o|O
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 18:59:17 #30
45833 crew  Fogel
pi_207870001
Tientallen FOK!ers ontmoet.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 19:16:24 #31
5428 crew  miss_sly
pi_207870218
Zeker. Een is al 18 jaar mijn partner, samen hebben we een dochter.
Een hele goede vriend die ik nog regelmatig zie.
Een aantal meiden waarmee ik wel eens naar de sauna ging.
En een aantal vrouwen die ongeveer tegelijk met mij zwanger waren en hun (oudste) kind kregen. Met die laatste groep heb ik nog veel contact buiten FOK!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 februari 2023 @ 19:22:45 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_207870314
Tientallen zo niet een honderdtal, tussen 2003 en 2007 denk ik. Was een leuke tijd met veel meets en jolijt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 5 februari 2023 @ 19:28:46 #33
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_207870392
Ja, 20+ jaar geleden sowieso, en de meeste recente in 2015 :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_207880650
Nee geen mensen via fok ontmoet. Wel mensen al kennen die bleken ook op fok te zitten (soms lurkende).

Ennuh IRC (L)
pi_207880831
Ik heb met het stappen Kastanova ontmoet, herkende hem meteen, maar niks over gezegd. Volgens mij was dat in de Time-out

En ik heb wel eens in de WE in Arnhem tegen een medewerker gezegd 'nee ik kijk gewoon even' en dat zou wel eens jigggy geweest kunnen zijn.
-nee-
pi_207880958
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:53 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb met het stappen Kastanova ontmoet, herkende hem meteen, maar niks over gezegd. Volgens mij was dat in de Time-out

En ik heb wel eens in de WE in Arnhem tegen een medewerker gezegd 'nee ik kijk gewoon even' en dat zou wel eens jigggy geweest kunnen zijn.
Haha ben geen hele actieve fokker maar ik weet direct wie je bedoeld :D Die zou ik ook wel herkennen idd.
  maandag 6 februari 2023 @ 17:18:59 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207881223
Ja tussen 2008-2017 waren er geregeld POL-meets waar ik ook vaak bij was. Maar dat is doodgebloed.
pi_207885744
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2023 19:28 schreef daNpy het volgende:
Ja, 20+ jaar geleden sowieso, en de meeste recente in 2015 :P
Tijd voor een nieuwe FOK!-meet zo te lezen.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207885758
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 01:59 schreef Selenophilia het volgende:
Nee
ook niet.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 07:42:21 #40
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207889094
Ja, twee. Eentje was super awkward, ik dacht dat hoe die persoon op fok was een typetje was zeg maar die persoon was gewoon echt zo.
Ander was wel okee, paar keer gemeet maar is al snel verwaterd omdat we weinig overeenkomsten hadden behalve dat we op fok zaten en bij elkaar in de buurt woonden.

Oh, en shout out naar de keer dat ik bij station Hilversum met twee vrienden stond te wachten om over te steken en the one and only Braddie langs kwam rijden in een auto en ik hardop zei "Oh mijn god het is Braddie!" en dat ik toen uit moest leggen wie Braddie was :')____________
pi_207890650
Wie is braddie?
pi_207890671
Jazeker! Al heel wat in al die jaren, al moet ik zeggen de laatste 15 jaar niet meer op een aantal FOK!Vrienden na dan ;)

Al moet ik zeggen dat ik de mini meets van vroegah wel een beetje mis, toen was het forum ook compleet anders, meer gezelligheid en minder echt gezeur.
Just say hi!
  roze dinsdag 7 februari 2023 @ 10:30:30 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_207890684
Ja hoor genoeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_207890701
Ja, ik ben een keer naar een meet geweest, de 5 jaar meet in 2004, toen ontmoette ik een hoop users.
ONZ was nog leuk toen, en veel deden hun best om een TTT te maken, met dat groepje heb ik toen wat tijd doorgebracht :) 14.gif
  dinsdag 7 februari 2023 @ 10:38:05 #45
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207890764
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 04:57 schreef raptorix het volgende:
Ik ben volgens mij op 4 fok meets geweest, 2x cybernations, 1x pokemon go en ik 1 keer vbl, was wel leuk, ook een keer op een developer meeting van GOT geweest, was minder leuk, hoop zelfingenomen mannetjes.
Van die nerds die je uitlachen als je een vraag hebt over linux kernels? :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207890782
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:38 schreef corehype het volgende:

[..]
Van die nerds die je uitlachen als je een vraag hebt over linux kernels? :')
Niet eens, gewoon vervelende mannetjes, volgens mij is het tegenwoordig nog veel erger, ook echt die reacties op de FP allemaal van die lui die het meest politiek correcte antwoord willen geven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 7 februari 2023 @ 10:47:01 #47
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207890859
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
Wie is braddie?
Dat is geheime kennis die ik alleen met vrienden deel. En dan alleen nog als het echt niet anders kan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')