Persoonlijk zou ik ook zeggen dat Alessandra meer kans maakt om Eurovisie te winnen dan Tvorchiquote:
Laatst had je een poll gemaakt met wie er nu zou gaan winnen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik ook zeggen dat Alessandra meer kans maakt om Eurovisie te winnen dan Tvorchi
Zal na dit weekend weer een poll maken denk het ookquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laatst had je een poll gemaakt met wie er nu zou gaan winnen.
Ik denk dat Noorwegen en Tsjechie nu eerder met de winst van door kan gaan dan Oekraine.
Klopt, al heb ik niet het idee dat we de winnaar al hebben gehoord. Maar Alessandra heeft best een hitje te pakken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik ook zeggen dat Alessandra meer kans maakt om Eurovisie te winnen dan Tvorchi
We zijn nu een week verder en het staat nu op 3 in m'n Top 8.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:04 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt zo’n intense hekel aan dit nummer, niet normaal.
Bij mij groeit ie ook een PÍETSIE maar ik ben nog niet zo ver als jij.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn nu een week verder en het staat nu op 3 in m'n Top 8.
Ja, die outfit is vrij ongelukkig, en het zou op een ESF ook vast punten kosten door de ordinaire uitstraling. Terwijl het helemaal niet nodig is, want op Instagram staat ze ook gewoon in normale jurkjes, en dan ziet ze er meteen een stuk charmanter uit.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:57 schreef Prego het volgende:
Ik zie dit best scoren bij de televote, ik krijg een beetje Spirit in the sky vibes ondanks dat het er niet op lijkt.
Wel hoop ik dat ze haar kleding aanpast, d’r schaamstreek vind ik ontzettend onflatteus en ordinair in de video
De intro van haar live optreden mist op Spotifyquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:13 schreef Thrts het volgende:
Het nummer is op spotify nu 2:28, is dit lang genoeg?
We zijn nu drie weken verder en het staat nog steeds op 3.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn nu een week verder en het staat nu op 3 in m'n Top 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |